Ik heb nu een andere logo op mijn gsm staan, maar ik wil terug naar de originele logo.
Hoe doe ik dit??
Ik heb het hier niet kunnen vinden (search)
Hoe doe ik dit??
Ik heb het hier niet kunnen vinden (search)
Ik dacht dat eigenlijk dat je een #nummer# of *nummer# kan doen, zodat je hem weer reset.Op dinsdag 26 maart 2002 12:08 schreef thegeronimo het volgende:
Daar moet je voor bij je operator zijn.
Zover ik weet.
En die zeggen dan dat ze niks voor je kunnen doen, want ze ondersteunen die operator-change-sites niet...
Dus verder weet ik het ook niet...
Verwijderd
idd de default is gewon de operator naam, zorg dus voor een progje met de de opdracht delete logo, wel een datakabeltje in huis hebben natuurlijk.Op dinsdag 26 maart 2002 12:12 schreef M@FI@ het volgende:
Met goed logomanager programmatje even je oude plaatje verwijderen.
bijvoorbeeld s35 explorer en dan delete logo
snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
Die heb ik gelukkig ook, anders kwam ik niet aan die andere logoOp dinsdag 26 maart 2002 13:07 schreef aardbeix15 het volgende:
[..]
idd de default is gewon de operator naam, zorg dus voor een progje met de de opdracht delete logo, wel een datakabeltje in huis hebben natuurlijk.
Nou, dan delete je het plaatje toch met de manager?Op dinsdag 26 maart 2002 15:14 schreef msoete het volgende:
[..]
Die heb ik gelukkig ook, anders kwam ik niet aan die andere logo
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq