Waar is mijn topic?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:18

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Topicstarter
Precies,

ik plaats een topic in de HA over "waar laat ik 30 oude IBM systemen" en, zonder ook maar 1 waarschuwing of opmerking richting mijn kant is het topic ineens weg? :?
Graag zou ik hier de reden van weten, ik denk dat hij in de HK staat daar ik de melding kreeg dat ik geen leesrechten in dit forum heb als ik de door mij bewaarde link open.
Vindt het, als mijn topic inderdaad verplaatst is naar de HK, geen stijl dat dit zonder overleg of mededeling naar mij toe gebeurt.
Temeer daar medetweakers nu, en ik in het bijzonder, eea. niet kunnen voorzetten.
Neem aan dat de verplaatser van het topic deze ook volledig gelezen heeft en ook mijn profile heeft bekeken en dus weet dat ik als topicstarter er nu niet meer bij kan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

hij is naar de Trascan toe, omdat er ontzettend veel onzinreplies tussen zaten. Kortom, niet meer waardig voor een techtopic. Beetje techspammen was het voor sommigen.

Moven gaat bijna nooit in overleg hoor, dat mag een mod naar eigen inzicht gewoon zelf bepalen. Dus dat 'geen stijl-verhaal' gaat helaas niet op :)

Je kan wel altijd vragen aan de mod of je hem opnieuw kan plaatsen, omdat het wel een serieus topic was. Volgens mij moet dat geen enkel probleem zijn.

En het is idd jammer ja, dat er een paar je topic moesten verstieren :{

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Topicstarter
Prima,

als het niets meer bijdraagt aan het algemeen nut dan kan ik daar mee leven :'(
Jammer is wel, zeker omdat het over het weggeven van Pc's gaat en drLiter en ik dat samen zouden regelen.

Is het niet mogelijk om hem, zeg tot eind van de week, terug te plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op dinsdag 26 maart 2002 12:16 schreef i2Paq het volgende:
Prima,

als het niets meer bijdraagt aan het algemeen nut dan kan ik daar mee leven :'(
Jammer is wel, en daar ben ik al meer tegen aangelopen en in dit geval als topicstarter, dat ik nu verdere ontwikkelingen niet meer kan volgen.
Zeker omdat het over het weggeven van Pc's gaat en drLiter en ik dat samen zouden regelen.
Ik weet ook niet of hij er wel bij kan.
Is het niet mogelijk om mij, gedurende een korte tijd (en ik zal alleen lurken) (lees)toegang te geven tot de HK? :9~
Please, please, (slijm).
hij staat niet in HK, maar in de Trashcan... dus er valt behalve voor de mods niks meer aan te volgen :D

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op dinsdag 26 maart 2002 12:16 schreef i2Paq het volgende:

Is het niet mogelijk om mij, gedurende een korte tijd (en ik zal alleen lurken) (lees)toegang te geven tot de HK? :9~
Please, please, (slijm).
Al zou hij in de HK staan dan zou dit nog niet gebeuren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Topicstarter
Oeps, edit kwam te laat.
Lees bovenstaande ge-edit bericht ook even aub.

btw. wie kan ik het beste aanspreken in deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 13:23
Aha, ik was 't topic ook al kwijt...

zinloze reply's??? -> tja, zitten er wel wat tussen, in de trend van pleur weg, enz..

maar echt hele topic trashen.... nuh, imho niet nodig. Op zich tof voor topicstarter z'n werk, die zijn van de shit af, en de gotters hebben leuk kassie voor nix?

Imho had ie beter naar HK gekunt..
maar ja, daar kan ie zelf dus niet in.

Is het anders niet mogelijk om ff dat topic te emailen/printen/whatever zodat topicstarter 't via email kan afhandelen? (dan heeft ie iig lijssie wie wil meedoen, nu weet niemand 't meer)

Oh ja, i2paq: Als ie naar HK gemoved was had je idd pech.. daar moet je jezelf in verdienen :)
Als ze jou hiervoor in HK laten, krijgen de modjes meteen een stormvloed aan reply's: Hij mag ook, blablabla onzin gelul

Dus wat dat betreft sta ik achter de mods..
Maar goed, wil niet zeggen dat ikke 't hele topic getrashed zie, had eik wel belangstelling voor zo'n kassie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Wmb open je gewoon een nieuw topic, zet er ff bij dat je ALLEEN maar serieuze replies wilt en wie dat niet doet, moet zich maar buiten het topic houden (ja ik weet dat dat eigenlijk vanzelfsprekend moet zijn, maar er zijn altijd weer kleuters die het verpesten).

Dus ga je gangg, als er dán een slotje opkomt, zal de desbetreffende mod wel vertellen waarom ie niet mag (en dan heeft het dus iig niks met onzinreplies te maken als iedereen serieus reageert).

Reactie op de vorige post: sommige topics worden jammer genoeg zo verpest, dat reacties trashen onbegonnen werk is en dat het topic dan ook helemaal niet meer klopt. DUs dan is een nieuw topic openen toch beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Topicstarter
Ik hoop op een barmhartige mod ;) die goedbedoelende medeTweakers niet straft voor de onzinreply-s van andere (en mij dus ook niet).

Kan ook een nieuwe topic plaatsen met daarin de oproep alleen zinvolle reply-s te geven als je in aanmerking wilt komen voor een Pc-tje (als de Mod's dit goedvinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Topicstarter
Op dinsdag 26 maart 2002 12:41 schreef LuNaTiC het volgende:
Wmb open je gewoon een nieuw topic en blablabla
LuNaTic, blijf je reply-en net als ik zit te typen.
Zo is het net of ik jou berichtje herhaal..., ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Laatst online: 17:53

Exirion

Gadgetfetisjist

Waarom naar de Trashcan ipv HK? Omdat we Vraag en Aanbod hebben voor het aanbieden van artikelen :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Topicstarter
Exirion,

dat weet ik, maar ik wil graag medeTweakers iets geven ipv. Vraag en Aanbod, daar raak ik het niet kwijt op de manier zoals we het nu gaan doen.
Heb ondertussen een topic geplaatst in HA maar nu met duidelijke richtlijnen.
Ik zou het zeer op prijs stellen als deze, indien het natuurlijk een schoon topic blijft, zou mogen blijven staan.
Dank, O grote en wijze Mod ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op dinsdag 26 maart 2002 13:00 schreef i2Paq het volgende:

Psssst, als je echt goed wil slijmen moet je Afbeeldingslocatie: http://members.tripodnet.nl/LomuLomu/worship.gif gebruiken :X :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Laatst online: 17:53

Exirion

Gadgetfetisjist

Op dinsdag 26 maart 2002 13:00 schreef i2Paq het volgende:
*KUCH* *PROEST* bwheeeeeeh :P

Slijmbal >:)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Topicstarter
Bij deze wilde ik de Mod's van de HA bedanken voor hun tolerantie en medewerking mbt. [topic=450422/5/25]
Helaas hebben, vaak dezelfde, factoren ervoor gezorgd dat goede bedoelingen en enthousiasme van anderen zijn omgeslagen in teleurstelling en ongeloof.
Neemt niet weg dat in ieder geval ik met even zoveel plezier hier blijf terugkomen, of ik weer eens iets met zoveel energie zal proberen te regelen is een tweede.

Bedankt, i2Paq.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil hier niet de discussie weer aanzwengelen over die pc's, maar ik zou het toch wel waarderen als je op de een of andere manier aan de geïnteresseerden zou kunnen laten weten over hoe nu verder, want nu het topic dicht is bestaat daar wel "enige onduidelijkheid" over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Topicstarter
Gaat zeker gebeuren.
Heb Oscar gevraagt of ik toch nog even een reactie mag posten.
Heb ondertussen wel e-mail gehad van een aantal tweakers en zal deze beantwoorden.
Jammer dat het zo gelopen is :'(

[Edit]

Oscar waar zit je :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is zeker jammer dat er altijd weer mensen zijn die de boel voor anderen verpesten ja, dat zeker. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
Helaas zijn er tegenwoordig GOTters die gewoon lekker hun frustraties posten, ipv lezen wat topicstart wil....

Dit heb ik ook duidelijk uitgelegd in het topic.

Helaas... niet zozeer dat ik graag zo'n bak wil, maar meer om de manier waarop dit weer einde moest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Hebben die etters al een reprimande gehad? IMHO is de laatste "etterbak" bewust bezig geweest om het topic te vern**ken. (ondanks een perfecte uitleg net daarboven) Ik vind dat niet kunnen. Lullig voor de topicstarter.

http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/15052

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-10 19:37

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Op woensdag 27 maart 2002 11:14 schreef i2Paq het volgende:
Oscar waar zit je :?
Hierrrr! :P

(ik zal je meel ff lezen)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-10 22:16
Ik heb het bewuste topic gister in SU gemeld.

Had in topic tot 2x toe (1x subtiel, 1x wat harder) aangegeven dat er anders gereageerd moest worden. Wel jammer dat het nu naar TC is gegaan, zo leren de desbetreffende users er niks van. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar the Grouch

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

i2paq: ik heb je meel gelezen en beantwoord.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
Op woensdag 27 maart 2002 12:58 schreef MetHod het volgende:
Ik heb het bewuste topic gister in SU gemeld.

Had in topic tot 2x toe (1x subtiel, 1x wat harder) aangegeven dat er anders gereageerd moest worden. Wel jammer dat het nu naar TC is gegaan, zo leren de desbetreffende users er niks van. :{
hehe, jij ook al in su gemikt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Topicstarter
Oscar,

ik heb je reactie gelezen en ook nog wat teruggemaild.
Laten we nu de zaak maar sluiten want een verder vervolg zit er niet in.
Zoals ik reeds schreef gaan alle IBM's nu in 1x weg (is de bedoeling en via een mede Tweaker) daar mijn manager geen gezeur aan huis wil hebben.
Helaas voor welwillende en goedbedoelende mede Tweakers.
Allen bedankt voor jullie medewerking en, misschien, tot een volgende gelegenheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar the Grouch

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Ik heb een stukje uit je meeltje gequote in het topic.

Pagina: 1