Toon posts:

[ROUTER] Linksys BEFSR11

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
naar aanleiding van dit: http://www.tweakers.net/meuktracker/1869

ik heb al meer dan een jaar een linksys router die perfect werkt! maar nou brengt linksys wel eens firmware updates uit en wat mij opvalt aan de laatste 2 of 3 firmwares is dat deze na flashen bij mij m'n upload verstoren :'(

als ik plaatjes upload naar m'n chello account dan komen die maar half aan of met verkeerde kleuren etc...

bij versie 1.42.3 was dit het geval, maar nu bij de nieuwste verise 1.42.6 ook! ik heb het niet alleen bij uploaden naar chello, maar ook naar bijvoorbeeld m'n webspace op school (HvU)

ik zie het ook direct bij uploaden, want normaal kom je niet boven 16kb uit met chello, maar nu zie je soms 18kb of 20kb en heel soms zelfs 24kb staan

weet niet of meer mensen hier last van hebben? ik heb versie 1.40.2 weer teruggezet en die werkt wel goed :)

• Yavi
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-12-2023
Ik heb ook een linksys, de BEFSR41. Ook de laatste firmware, maar geen problemen met mijn upload (@home).

Misschien moet je een nieuwe instelling in de firmware veranderen.

Verwijderd

mjah, hoor je wel vaker.... linksys geeft ook duidelijk aan dat je geen firmware update moet doen, alleen als je problemen hebt.

Probeer de oude firmware te laden? :?