Toon posts:

bin en iso files branden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ok mensen ik heb de laaste tijd lopen stoeien met bin en iso files maar ik krijg het niet voor elkaar om die dingen goed te branden ik heb het op 3 branders geprobeerd en bij geen krijg ik het voor elkaar kan iedereen even aangeven welk progje ze gebruiken (versie ook aub) welke mode ze gebruikt. en eventueel waar je op moet letten.
Greetz en Tanx Ben
(ongeveer 18 fout gebrande cd's verder :()

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
heb je niet gewoon brakke iso's?
als je ze gewoon met nero(nieuwste) op de standaard instellingen fikt, gaaat alles goed :)

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Op dinsdag 26 maart 2002 12:01 schreef bendeman het volgende:
(ongeveer 18 fout gebrande cd's verder :()
Goed bezig Herman :o

Programma's die het kunnen:
- Nero
- CDRwin
- Fireburner
- Easy CD creator
- Elk normaal prog kan ISO's e.d. fikken :{

in de .cue file staat de Datamode + de blocksize dus settings mag je zelf zoeken :{

Verwijderd

misschien eens betere cd's proberen

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Anders gebruik je ISObuster om ze eerst uit te pakken :)

Als dat ook niet lukt = brakke ISO, maar als je gewoon Easy CD gebruikt is het alleen maar dubbelklikken op ISO en fikken maar ...

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Chekc ook ff je MD5. Kun je checken of je ISO niet corrupt is. Check verder ff de diverse FAQs die er te vinden zijn

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

• DR
  • Niet online

DR

Op dinsdag 26 maart 2002 12:03 schreef SH007 het volgende:
als je ze gewoon met nero(nieuwste) op de standaard instellingen fikt, gaaat alles goed :)
Mwah, als de blocksize anders is dan standaard het geval is dus niet :{

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Het enige programma waarmee ik tot nu toe nooit een probleem heb gehad is Fireburner..

Dit is trouwens wel een overbodig bericht.. Er zijn al 20 topics over geweest dus je kunt de search gebruiken en bovendien hoeft je naam er niet onder.. Dacht dat GoT daar zo streng in was..

Verwijderd

heb het ook, als ik een iso (cue) met nero brand, dan de cd niet gelezen worden in de brander. Deze zegd dan : Ongeldig volume/ plaats schijf.. :?
Maar als ik hem in mijn dvd speler prop pakt die em wel. ik kan dan alle directory's zien alleen loopt de hele zooi dan vast.. :(

Iemand een idee????

• Havocnl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-04 23:14
Ik fik met

- Easy CD Creator (.iso)
- Clonecd (.ccd .img .sub)
- Fireburner (.bin .cue)

Je kunt natuurlijk ook nog CDRwin of nero gebruiken, maar er zijn nog veel meer programmas, gaan maar eens op download.com kijken zoek dan maar eens op cdBurn ofzo dan vind je er zat.

Ennuh dit is btw al in honderden topics geweest dus, dit had je beter gewoon kunnen opzoeken.

Wèh zedde gij??

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:25

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

De makkelijkse optie is eerst even de files te mounten met het freewareprogsel Deamon tools. Even kijken of je de cd goed kunt benaderen, en dan in nero een cdopy (uiteraard on the fly :) )

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

• kEUS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-04-2021

kEUS

eeeeeeeehhhhh 'mmmke

Een ander idee zou zijn, eerst bakken op een cd-rw, als hij dan brak is verkloot je er geen 18 cd's mee.

Een ander mooi proggie, is cd-space, die mount je iso als een virtuele cd-speler, kan je je iso goed testen, voordat je hem fikt.

een schoner internet begint bij jezelf

Verwijderd

Op dinsdag 26 maart 2002 12:11 schreef Sparhawk het volgende:
De makkelijkse optie is eerst even de files te mounten met het freewareprogsel Deamon tools. Even kijken of je de cd goed kunt benaderen, en dan in nero een cdopy (uiteraard on the fly :) )
JAAA, ik heb dat programma ook gehad,en het werkt echt perfect, maar waar kun je er aan komen (het was toch gratis?)
Als je iso dan niet werkt, dan zie je dat voor het branden:

-- Het programma maakt een virtuele CD rom aan
-- Je kunt zeggen dat ie een ISO moet openen
--> je kunt de iso gebruiken alsof het een cd is
(als jouw iso corrupt is, dan werkt het ook niet :))

• DR
  • Niet online

DR

Op dinsdag 26 maart 2002 12:19 schreef nerd-o-matic het volgende:
perfect, maar waar kun je er aan komen (het was toch gratis?)
Ja, Ken je google :?

[edit]
Eerste link :{

• Sparhawk

Sparhawk

Op dinsdag 26 maart 2002 12:19 schreef nerd-o-matic het volgende:

[..]

JAAA, ik heb dat programma ook gehad,en het werkt echt perfect, maar waar kun je er aan komen (het was toch gratis?)
Als je iso dan niet werkt, dan zie je dat voor het branden:
Luiwammes :)

http://www.google.nl/search?q=daemon+tools&hl=nl&lr=

eerste hit..... :)

Edit: Hoezo 1 minuut te laat :(

Verwijderd

mmm ik meen dat er in de search al genoeg topics oer zijn geweest...suc6 in ieder geval :)

• Sparhawk

Sparhawk

Op dinsdag 26 maart 2002 12:08 schreef Geforce2ddr het volgende:
heb het ook, als ik een iso (cue) met nero brand, dan de cd niet gelezen worden in de brander. Deze zegd dan : Ongeldig volume/ plaats schijf.. :?
Maar als ik hem in mijn dvd speler prop pakt die em wel. ik kan dan alle directory's zien alleen loopt de hele zooi dan vast.. :(

Iemand een idee????
Ja ! :)

je moet de .cue file aanpassen. De eerste regel daarvan staat de locatie van de file; zoiets als file "spelletje.cue" Wat jij dan moet doen is dat vervangen door het pad, waar de file bij jou staat bijvoorbeeld file "d:\download\spelletje.cue" en dan gaat het wel goed met nero :)

Pagina: 1