If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y
Lees wel ff het 'discussion forum' op die site, de firmware werkt nog niet helemaal lekker.
Zo doet WinDVD het niet. Ik heb zelf nog geen problemen gehad met PowerDVD.
Zo doet WinDVD het niet. Ik heb zelf nog geen problemen gehad met PowerDVD.
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y
Er is nu een echt regiovrije (RPC1) firmware voor deze drive!!:):)
Kijk op de site hierboven
Kijk op de site hierboven
hmmm..kheb al een andere firmware geinstalled die inderdaad alleen met powerdvd werkt. Kan ik daar die nieuwe firmware gewoon overheen zetten ?
bvd
hmm..volgens mij alleen voor een105F
ik heb helaas een 105s,regiovrij wel door die andere firmware, maar alleen voor powerdvd
bvd
hmm..volgens mij alleen voor een105F
ik heb helaas een 105s,regiovrij wel door die andere firmware, maar alleen voor powerdvd
Je kan hem er gewoon overheen zetten.
Die F erachter laat zien dat de speler als gekraakt is.
Die F erachter laat zien dat de speler als gekraakt is.
volgens mij kan je dat gewoon software matig doen met dvdgenie ofzo. heb je helemaal geen firmwaren nodig.
Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..
Met DVDGenie kan je alleen de software regiovrij maken. Maar als je een niet-regiovrije DVD-speler hebt kom je nog niks verder, want dan kan je alsnog maar 1 regio afspelen.
Pagina: 1