I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
zijn er wel FDD uitvoeringen van zip drives? Die zijn toch intern alleen IDE?
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Kan wel, moet je een Interne ZIP Drive hebben en een mainboard met ZIP ondersteuning in de BIOS kan je je ZIP instellen als First Floppy Drive
Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.
Uiteraard had ik het over een interne IDE ZIP.
Mijn moederbord ondersteund wel booten van ZIP/LS120. Dus dan zou ie em als floppy moeten zien?
Mijn moederbord ondersteund wel booten van ZIP/LS120. Dus dan zou ie em als floppy moeten zien?
Hmm onder winxp in ieder geval makkelijk te doen.
Gewoon je zipdrive de driveletter a: geven.
heb wel eens om duistere reden gehad dat me zipdrive in verschillende ms os-en ineens de letter b kreeg maarja je kan nie alles hebben.
Weet uit ervaring dat je niet zomaar je a: drive effe weg kan laten want je krijgt dan problemen met drivers instaleren.
Gewoon je zipdrive de driveletter a: geven.
heb wel eens om duistere reden gehad dat me zipdrive in verschillende ms os-en ineens de letter b kreeg maarja je kan nie alles hebben.
Weet uit ervaring dat je niet zomaar je a: drive effe weg kan laten want je krijgt dan problemen met drivers instaleren.
Asus A7V ,512mb el cheapo mem , Aopen1232a ,oldie Aopen dvd 6x ,40g maxtor & 45g IBM ,SB live 5.1 cheapo ver. Sony STR-DB 830 ,2x Infinity overture 1 & 2 x infinity Reference mkII & blaupunkt center 20 years+, Lenoxx dvd 9000
Maar goed tijdens de text based installatie zit je nog niet in het OS. Dus je kan natuurlijk niet aanpassen welke driveletter je wil toekennen aan je drive.
Je bent dus kennelijk puur op BIOS support aangewezen. Dat instellen op First Floppy gaat dat op de zipdrive dmv een jumper? of moet dat ook in de bios?
Je bent dus kennelijk puur op BIOS support aangewezen. Dat instellen op First Floppy gaat dat op de zipdrive dmv een jumper? of moet dat ook in de bios?
Pagina: 1