Wat zijn jullie ervaringen met deze gsm, wat zijn de voordelen en wat de nadelen??? Ik kan hem nieuw kopen voor ongeveer 250 i.c.m een abbo van Dutch*. Is hij deze prijs wel waard of raden jullie mij een ander model van evt. een ander merk aan?
use the search, is heel vaak terug gekomen
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Ik zat ook na te denken over de 6510, maar ben uiteindelijk toch voor de Siemens S45 gegaan en heb nog geen moment spijt gehad
Kijk er eens naar zou ik zeggen, op specs geeft'ie vrijwel niks toe op de Nokia, maar is wel een stuk goedkoper. Daarbij kun je firmware updates via internet downloaden (officieel van Siemens) en heb ik bij een Siemens toch altijd meer gevoel van degelijkheid dan bij Nokia... Succes met je keuze
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Verwijderd
Mooi telefoontje moet ik zeggen. Ik heb hem voor 236 euro met een Dutchtone € 20 abo gekocht (www.gsmking.nl). Hij heeft een lange standby tijd, mooi (fadend) blauwgekleurd display, overzichtelijk menu en ook nuttige functies. Nadelen heb ik nog niet echt kunnen opmerken, behalve dat de wap-browser geen back-knop heeft. Kijk ook eens hier
Is de 8850 geen goede keus,ik weet dat ie oud is en gebreken heeft... Het uiterlijk is wel erg mooi, alleen moet je zeker niet voor betrouwbaarheid en mogelijkheden gaan bij de 8850?
Een nadeel is dat de beltoon er zeer zacht uitkomen in vergelijking met andere nokia's
Kan je hoger zetteOp woensdag 27 maart 2002 07:03 schreef Mark Olthuis het volgende:
Een nadeel is dat de beltoon er zeer zacht uitkomen in vergelijking met andere nokia's
gewoon een T68 kopen... iets duurder maar zoveel vetter
Pagina: 1