Toon posts:

Muis blijft links bovenin vastzitten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vreemd probleem, Indien deze pc een tijdje niet gebruikt word, dan gaat de muis vastzitten. De pc doet het verder nog wel, dus men kan nog gewoon het keyboard gebruiken om de pc te besturen. Het gaat om de volgende configuratie:

Gigabyte: 6AJM4
Intel Celeron 1 Ghz
videokaart SIS6325
win98se

Weet iemand waar dit aan kan liggen?

Verwijderd

een andere muis proberen?? kijken of daar hetzelfde probleem bij voorkomt! kan je in elk geval al wat dingen uitsluiten he

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:09
Heb je al geprobeerd om (als de muis vastzit) het kabeltje uit de comp te halen en er weer insteken? Misschien helpt het.
Is het een logitech cordless optical sroll (of hoe je die ook noemt) muis?
Mijn oom heeft namelijk zo'n muis en als je die een poosje niet gebruikt zet ie zichzelf op stand-by, dan moet je ff het scrollwieltje bewegen en hij doet het weer.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Verwijderd

Topicstarter
Het is wel een scrollmuis maar niet cordless, ik heb al een usb muis geprobeerd, maar dan heeft ie hetzelfde.

Verwijderd

gaat je usb soms in standby ofzo??

geen screensavers ofzo aanstaan?

Verwijderd

Topicstarter
Het is dus niet alleen met USB maar ook met PS2

Verwijderd

Probeer eens 'standaard ps2 muis' driver van win98, de driver van de fabrikant gaf bij mij ook allerlei gekkigheid.

Verwijderd

Topicstarter
Dit helpt allemaal niet echt? iemand anders nog goeie suggesties?

Verwijderd

Topicstarter
Even kicken, want dit is echt een mega-groot probleem, ik heb nu al van 20 pc gehoord dat die dit probleem hebben.
Pagina: 1