Ja, vage titel, maar het geeft wel de trefwoorden aan van het probleem. Ik ben al tijden (weken) op zoek naar oplossing voor dit probleem. De SBLive geeft in 4 speaker modus, onder XP, alleen irritante reverb geluiden over de kanalen. Dit is niet te verhelpen met de EAX controls, en auto-EAX is uitgeschakeld. Het probleem is vervelend, omdat ik bij het programma 'PCDJ Blue' van VisioSonic (wat ik legaal in bezit heb omdat het bij de Numark DMC MP3 controller hoort), geen gebruik meer kan maken van de SBLive modus sinds ik XP heb. Want de live mode stuurt channel 1 naar front en channel 2 naar rear.. dus vette echo onder de beats is niet werkzaam.
Misschien ligt het er ook wel aan dat er geen officieele downloadable LiveWare!XP is... Iemand enig idee hoe dit probleem op te lossen is, of is die echo nu eenmaal onder XP in 4 speaker mode omdat XP drivers van de Live! immer buggy zijn? Graag enige info / hulp hierbij want mijn huide oplossing [Win98 ernaast draaien] is wat onpraktisch,..
Overigens kon in geen andere topics vinden met de Live en echo/reverb in XP maar mocht een dergelijk probleem eerder besproken zijn, wees dan zo vriendelijk f linkje te geven.
Misschien ligt het er ook wel aan dat er geen officieele downloadable LiveWare!XP is... Iemand enig idee hoe dit probleem op te lossen is, of is die echo nu eenmaal onder XP in 4 speaker mode omdat XP drivers van de Live! immer buggy zijn? Graag enige info / hulp hierbij want mijn huide oplossing [Win98 ernaast draaien] is wat onpraktisch,..
Overigens kon in geen andere topics vinden met de Live en echo/reverb in XP maar mocht een dergelijk probleem eerder besproken zijn, wees dan zo vriendelijk f linkje te geven.