Toon posts:

[Poll] Wat is jouw kies-advies?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ok om in de verkiezings-sfeer te blijven zou ik wel eens willen weten wat voor een stem-advies de gemiddelde tweaker krijgt op stemwijzer.nl.

Dus, dit is mijn advies:

Afbeeldingslocatie: http://www24.brinkster.com/kingofrnr/kies.jpg

Ga naar stemwijzer.nl om dit ook te proberen

[edit]

sorry

Verwijderd

Topicstarter
[extra info mode]

Mijn vraag is ook komt dit over een met jouw keuze die in jouw hoofd zit of niet??????
Bij mij kwam het aardig overeen alleen zou ik VVD onder LPF en hebben gedaan.
En doe het alsjeblieft zo eerlijk mogelijk, ik heb het na deze nog een paar keer gedaan om te proberen dat ik op LPF uit kwam maar dan kies ik voor dingen waar ik het niet mee eens ben.

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01-2025
Ik ga ook een rood kruisje zetten ja :P

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
link werkt niet
staat 2x http://

Verwijderd

Bij mij komt D66 op 1 uit en PvdA op 2. SGP en LPF staan helemaal onderaan.

Dit is precies zoals ik het verwacht had, maar of ik D66 of PvdA ga stemmen weet ik nog niet. Ik wil eerst de (verkorte) programma's nog doorlezen.

• zeeg
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:38
1.CU 2.SGP 3.CDA
Had ik ook verwacht, 'k stem idd CU.

Verwijderd

Er kwam een paar dagen geleden nav een topic in SU bij mij uit:

1. GroenLinks
2. PVDA
3. CU

CU staat te hoog, ik zou nooit op ze stemmen vanwege hun christenfundamentalistische standpunten (waar de test IMO onvoldoende rekening mee houdt), maar verder klopt het wel redelijk.

Toch vind ik dit een slechte test. Er is geen enkele nuance en er wordt alleen gekeken naar bepaalde puntjes uit programma's, terwijl ik de algemene denkwijze van een partij veel belangrijker vind dan hun specifieke oplossingen voor elk probleem. Een partij moet een visie hebben, vanwaaruit ze ook nieuwe problemen die zich gaan voordoen kunnen oplossen.

Er zijn veel betere online tests...

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 26 maart 2002 12:39 schreef Captain Proton het volgende:

Er zijn veel betere online tests...
Noem ze! Dan kunnen wij ze ook doen

Verwijderd

okee... Dit lijstje is samengesteld door Tweaker, scheelt mij een hoop werk - Dank daarvoor :) Qua volgorde kan ik me er wel in vinden. Writer's block is echt verreweg het beste, maar gaat slechts over 5 partijen en is daarom niet voor iedereen geschikt. Tevens is het invullen veel werk... Als je echter van plan bent te kiezen tussen de wat grotere partijen en Fortuyn/LN echt niet ziet zitten, is dit de ideale test.
Op zaterdag 23 maart 2002 20:29 schreef Tweaker het volgende:
De stemhulp-sites heb ik even op een rijtje gezet van goed naar minder-goed/slecht (imo oc).

Welke test
Beschrijving van de test
Voordelen
Nadelen
Welke partijen doen mee

De tests:

Writers block
14 vragen/onderwerpen met bij elke vraag 5 zeer uitgebreide, lange stellingen. Per onderwerp kun je aangeven hoe belangrijk je het vindet en elke stellin is te jureren met hel-eens/eens/neutraal/niet-eens/hel-niet-eens.
Per onderwerp kun je aangeven hoe belangrijk je het vindt en bij elk onderwerp meerdere vragen, zeer uitgebreid.
De typische geloofskwesties (abortus, drugs, euthenasie, ed) komen niet aan bod.
Alleen de "5 grote partijen".

Kieshulp
40 korte standpunten te beantwoorden met hel-eens/eens/niet-eens/hel-niet-eens.
Meeste dingen komen aan bod.
Meeste standpunten zijn wat simpel.
Alle partijen aanwezig behalve LN en LPF.

Stemadvies
38 korte standpunten te beantwoorden met hel-eens/eens/niet-eens/hel-niet-eens.
Meeste dingen komen aan bod.
Meeste standpunten zijn wat simpel, lijkt veel op Kieshulp en er staan nog enkele oudere partijen bij (misschien een vorige versie van kieshulp).
Alle partijen aanwezig behalve LN en LPF.

Stemwijzer
30 korte simpele standpunten, die alleen met een/neutraal/oneens kunnen worden beantwoord.
Je kunt per onderwerp aangeven of het belangrijker is dan andere en bijna alles komt aan bod behalve drugs.
Erg simpele vragen en alleen een/neutraal/oneens mogelijk.
Elke partij is aanwezig

Wat stemt u?
7 onderwerpen met per onderwerp 5 uitgebreide stellingen waarvan er bij elk onderwerp 1 kan worden gekozen.
Uitgebreide stellingen
Jammer dat je niet elke stelling individueel kan jureren en je krijgt een stemadvies per vraag, niet erg handig.
Alleen de "5 grote partijen".

• -=unicron=-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-01 15:04

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

Ik kom uit op de Lijst van LPF :? 2 D66. 3 CDA. 4 LBN
Hier staa ik van te kijken.

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01-2025
Afbeeldingslocatie: http://files.rb-338.com/.bla/stem.gif

En zo had ik het ook gedacht :z

Verwijderd

Ik mocht SP gaan stemmen....
We zien wel..

Verwijderd

Topicstarter
Bij die andere kom ik overal op VVD/CDA uit.
Nu snap ik dat CDA nog wel maar ik ben geen VVD'er :?
Ach het zal wel

• ZyMoTiC
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:29

ZyMoTiC

Timmaaaaaaay!!!

1. LN
2. VVD
3. LPF
4. CDA

had ik wel verwacht zo ongeveer alleen nr. 4??? cda beetje vaag maar oke :D

Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Hoort niet in W&L

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.