MF6 is voorbij, en nu?

Pagina: 1
Acties:

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Topicstarter
Nu de MF voorbij, heeft D.net nog wat gezegd?
Aangezien ze in eerste instansie(?) zo erg tegen waren. Heeft het nou nog tot grote problemen geleid bij D.Net of viel het mee?

Er waren volgens mij niet meer storingen dan normaal :(

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Verwijderd

MF6 is van te voren afgesproken tussen de DPC "beheerders" en dnet, en als zodanig uitgevoerd..

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:42
Ik geloof niet dat we achteraf veel commentaar hebben gekregen, misschien dat ze binnenkamers wat hebben lopen schelden :)

We spend our years as a tale that is told

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

het laatste wat ik van heb gehoord was op dag 3 of 4 van MF6, toen was Leto (ivo dus :) ) in #DPC op irc.sorcery.net en hij vertelde dat ze op dat moment nog geen enkel probleem hadden en dat het netwerk het goed aankon

• MrCyber
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-05-2018
Dus... ???? Houdt dat nu in dat we een MF7 mogen doen ? Als het geen probleem is geweest voor het netwerk lijkt het mij dat d.net daar dan niet al te moeilijk over moet doen toch ?

MegaFlushen RULEZ

Verwijderd

Ja hoor, alles ging goed.
Omdat er dus gespreid geflushed is, waren er geen overbelastingen whatsoever.

Boe!

Ivo

Verwijderd

Euhm, MrCyber, omdat het idee achter Megaflushes niet goed is.
De daily stats zijn er voor "daily" stats, dus zorg maar dat je groter wordt als je nummer #1 wilt staan in de daily stats. En dat staan jullie trouwens.
Dus het expres "vals spelen" in de daily stats, met daarbij het neveneffect dat de servers onnodig asymmetrisch belast worden, zien we liever niet.

Maar er is niks tegen MF6 gedaan omdat het wel goede promotie is voor d.net in het algemeen, maar daarbij werd dus vanaf het begin opgetekend dat we liever zien dat er andere manieren gezocht worden om betrokken te blijven.

Boe!

Ivo

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

Ivo>
En dus hebben jullie al in je beste japans een mailtje naar alle japanse teams gestuurd of ze harakiridag (or whatever.. 1 april) dit jaar op een andere manier willen vieren?

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

Pagina: 1