Toon posts:

[Waterbellen modellen] Welke 3d pakket ? [pics]

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ola,

Mijn vraag is, welke pakket is gebruikt voor de onderstaande foto, als et gaat om bubble management :+

Welk 3d pakket is hiervoor gebruikt, hoe maak ik dit na?

Bedoeling is dat ik deze bellen zelf wil bouwen, en eigelijk ook zou willen modellen. Dit voor een project dat ik aan het ontwikkelen ben. Wat dus de bedoeling is dat ik dus een soort water / luchtbel kan maken in de vorm van een olifant bv. Lang verhaal, maar et komt er op neer dat ik dit in 3d wil gaan doen.

Kan dit ip wel doen in Maya of 3ds, maar ben geen die hard op dit gebied.

Kunnen mensen mij wat tips geven over het hoe en wat van deze bubbels. Et geheel dient geanimeerd te worden en alles. Dus dingen als photoshop will not do :z

Afbeeldingslocatie: http://www2.hku.nl/~marc4/tweakers/blup.jpg

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
ga er dan maar eens goed voor zitten.

gewone bellen kun je makkelijk maken door wat NURBS bollen te nemen en ze een beetje te veranderen, maar een olifant is wel ff wat anders. Maya of max is er wel geschikt voor.

Dat wordt een hoop studeren dus.

suxes

specs

• tec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

Low poly spheres in 3d max beetje vervormen wat poly's extruden en daarna meshsmooth eroverheen, dan nog leuk reflecterend material en denk dat je klaar bent met je bubbels.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 26 maart 2002 10:37 schreef tec het volgende:
Low poly spheres in 3d max beetje vervormen wat poly's extruden en daarna meshsmooth eroverheen, dan nog leuk reflecterend material en denk dat je klaar bent met je bubbels.
Juist, maar t moddelen naar een olifant kan dan wel?
Op dinsdag 26 maart 2002 10:36 schreef gladiool het volgende:
ga er dan maar eens goed voor zitten.

gewone bellen kun je makkelijk maken door wat NURBS bollen te nemen en ze een beetje te veranderen, maar een olifant is wel ff wat anders. Maya of max is er wel geschikt voor.

Dat wordt een hoop studeren dus.

suxes
NurbS bollen? Cum again? :+

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Ik zou eens gaan beginnen met een simpel model en vanuit daar verder werken naar je 3d gurudom. Je kunt niet verwachten dat je meteen met je eerste projectje de wereld doet dazzelen. Je hebt iig wat tips gekregen om verder te gaan.

Dit topic is gesloten.