Compaq Armada power password

Pagina: 1
Acties:

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025
Hallo,

Ik heb hier een Compaq Armada 1592 DT. Nu zit daar zo een poweron password op. Weet iemand hoe ik deze kan wijzigen?

Alvast bedankt voor de antwoorden.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

Als je het wachtwoord niet meer weet, dan kan je
1- Naar de Compaq Customer support centre gaan. Daar kunnen ze hem voor 5 tientjes weer vrij geven.

2- Onder het toetsenbord zit je batterij. (Als het goed is zit dat met een oranje snoertje vast.
Stekkertje uit de aansluiting halen.
5 minuten wachten ZONDER batterij.
Na 5 minuten moet je de stekker in het stopkontakt steken, en de batterij moet er uit blijven.

Dan is je wachtwoord ook weg. Stekkertje terugsteken, en ut is geregeld :)

• GZ
Het probleem is niet dat ik het password niet weet, dat weet ik juist wel. Maar is er misschien ook een softwarematige oplossing?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

Als je het wachtwoord wel weet, dan ist simpel

Opstarten,
Wachtwoord intikken, en DIRECT achter het wachtwoord een "/" zetten. Dan ist wachtwoord weg....

edit:

Je kan in de setup van de laptop een nieuw wachtwoord instellen.
(F10 als het knipperende blokje rechts boven in verschijnt)
Als de setup partitie er niet op staat, kijk maar bij de site van compaq. Daar kan je hem downloaden...

• GZ
Hee fantastisch. Het werkt. Nu nog een laaste vraag: Hoe krijg ik er nu weer een antwoord in?

In ieder geval nog bedankt het snelle antwoord.

Verwijderd

Op dinsdag 26 maart 2002 10:29 schreef GolbeZeromus het volgende:
Hee fantastisch. Het werkt. Nu nog een laaste vraag: Hioe krijg ik er nu weer een antwoord in?

In ieder geval nog bedankt het snelle antwoord.
Grijnss..

Tikte ut er net bij :)

Suc6

• GZ
Haha, hee, nogmaals bedankt :)

• ransbal
  • Laatst online: 19:02
en van mij ook een flinke dank je wel :) ik zat te hannesen met een krompraq van een klant die zijn wachtwoord vergeten was....
Pagina: 1