Toon posts:

[CS] Welke map ownz er nou eigenlijk... Topic

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik denk dat iedereen wel een favo map heeft in cs en hier wil ik wel eens weten welke dat is want je hebt wel die standaard war maps zoals Dust en Aztec maar die komen me langzaam maar hand de strot uit :r ze zijn bruut maar zwaar over played...

Vroeger von ik toch dat er meer maps waren die interresant waren en die nu weg zijn zoals bv good`oll de_docks geen war map maar wel vet :9~ en wat dacht je van backally :) ook geen war map maar wel lekker veel close combat >:) backally wordt hier en daar nog gedraaid maar das nie veel.. jmmr...

Vertel maar eens welke mapen er volgens jullie terug moeten komen en welke wel eens aan vervanging toe zijn.

Je kan alle maps noemen ik ken ze bijna allemaal (8>
Ik cs al van den beginne :)

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Het zou makkelijk zijn om hier een Poll van te maken..

Ik stem voor estate en aztec.

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-11 19:06
aztec, italy, cbble, militia, dust.

Verwijderd

Topicstarter
En de oude maps dan zoals eerder genoemde docks ??
Die was vet man en nog meer van die maps zal ze is opzoeke heb ze allemaal op me pc thuis ben nu op me stage :P

Je had ook maps die zaten er maar 1 versie in heel ff en dan was ie er weer uit maar daar zaten wel toffe tussen ;(

Ach die goede ouwe tijd..... :'(

Verwijderd

militia, italy, dust, dust2

• buzz
  • Laatst online: 02-11 15:37
Ik geloof in de verbetering van Counter-Strike, en zo ben ik ook voor het uitsluiten van de es_ maps want die waren niet echt volgens het goede idee enzo.

Omdat ik Counter-Strike het leukst vind met het ook op wars, stem ik gewoon op de standaard War maps listing:

dust
dust2
aztec
cbbl
prodigy
nuke
train
inferno

Dit speelt het leukst en dit speltype is het meest gebalanceerd.

• ZyMoTiC
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-11 21:48

ZyMoTiC

Timmaaaaaaay!!!

pffff wat zijn leuke maps

aztec (ct, t zuigt :D)
dust 2 (close combat en long range)
dust 1 (jammer van de camp noobs :( maar is leuke map)

nog wel een hoop eigelijk weet het niet licht er bij mij meer aan met WIE is speel leku team maakt een map leuk!

Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.

Verwijderd

cs_assault
cs_militia
cs_siege

funmaps:

cs_mice_final
st_bessjump

• Mystery
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-09 09:10
cs_wpndepot
cs_desert
cs_hideout
cs_bunker
cs_assault

dit zijn leuke maps.. als ze maar door twee gebalanceerde teams worden gespeeld.
zelf ben ik met CS spelen begonnen met de allereerste beta en gestopt rond versie 1.0 (eigenlijk al beta 7)...

Battle.net tag

Verwijderd

Official maps
De_Aztec
De_Dust
De_Nuke
Cs_Assault
Cs_Italy
Cs_Militia

Funmaps
De_Pacman
De_Boatseason

FragPlus server 4 draait alleen funmaps for the ones interested

edit:

URL fixed

• ApoC
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-11 08:51
ik heb altijd wel iets met office (ct dan) lekker rushen daaro.

Verder: Dust
Aztec
Italy
Militia

En van de oude vond ik docks toch altijd wel erg leuk.

Verwijderd

aztec

• Captain Pervert
  • Laatst online: 05-03 12:19
:z zoveelste topic maar vooruit. Ik zal proberen me een beetje te onderscheiden door wat motivatie, anders wordt het een dom opsomtopic :P

Beste gameplay

de_dust - Dust is een map waarbij je een perfecte CT/T balans kun zien, hij biedt geen wezenlijk voordeel aan een partij.

cs_militia - Militia is ook goed uitgebalanceerd en het is cool om als CT het huis te infilteren of om als T rond te gaan spoken.

cs_italy - Erg veelzijdige map, veel gangen en mogelijkheden maar is toch goed uitgebalanceerd

Slechtste gameplay

cs_assault - Okay, hij is leuk om te doen, maar je kunt met 5 of 6 tactisch opgestelde T's een 9-koppig CT-team tegenhouden als je wil. Een leuke maar waardeloze map.

cs_siege - Saai en lineair. Paar snipers in de gang en het deurtje (is sinds 1.3 gewoon opening) dekken en er is geen doorkomen aan.

Dikke pret

cs_boatseason - Lekker met waterscooters scheuren

cs_mansion - Klassieker. Kun je leuke rollenspellen doen (verkoper aan de deur, "aan de deur wordt niet gekocht!!! *BANG!!*). Zelfde geldt voor cs_estate.

cs_747 - Niemand vind hem leuk, maar hij is (a) niet slecht, en (b) hij is dikke pret. De gevechten hebben gewoon een groter closecombat gehalte. Campen is okay, maar deze map biedt daarvoor teveel gelegeheid. Begrijp me niet verkeerd, T's MOETEN juist campen in cs_maps (in plaats van als een mongool naar buiten stormen, zou jij dat doen als jij gijzelaars had??). Maar dit is iets teveel van het goede. Toch is het dikke pret, doet me altijd denken aan de film Air Force One en Rogue Spear etc. Lekker infiltreren. Roelt.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• bazs2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Assault
cbbl
Prodigy

Custom maps:

CS_Mice
AWP_MAP
AWP_MAP2

AWP_MAP1&2 zijn leuk om tussendoor te spelen. :)
Maar dan moeten er geen cheaters zijn met wallhack omdat het dan niet meer te doen is. :(
Leuk is dat je door die pilaren kan schieten, je bent dus nergens veilig. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Erazzzer
  • Laatst online: 08:14

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Die gunslingers choise mappacks ware altijd gigantisch tof.
vooral csde_jungle en de_rats..

Verwijderd

ik vind cs_backalley gewoon echt de bom.. net zoals in films een beetje.. steegjes.. gebouwen.. echt masterlijk!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:06
prodigy (me favo)
dust
siege(awp lamen) >:) en scouten uiteraard!
militia
office keihard rushen :) en iemand in de rug prikken met je mes alleen die lui die de hossies mee nemen zijn irritant :r net zoals in alle hossies maps ik :r op hun :)
dat waren ze....

Aap!

Verwijderd

cs_militia is mijn lievelings map :)

• harmageddon
Op dinsdag 26 maart 2002 11:11 schreef Nightwish het volgende:
ik vind cs_backalley gewoon echt de bom.. net zoals in films een beetje.. steegjes.. gebouwen.. echt masterlijk!
ook ja!
maar wordt echt zo super te weinig gespeelt... echt jammer iemand een server voor mij waar backalley veel gespeelt wordt? :)

Aap!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op dinsdag 26 maart 2002 11:06 schreef Captain Pervert het volgende:
:z zoveelste topic maar vooruit. Ik zal proberen me een beetje te onderscheiden door wat motivatie, anders wordt het een dom opsomtopic :P

Beste gameplay

de_dust - Dust is een map waarbij je een perfecte CT/T balans kun zien, hij biedt geen wezenlijk voordeel aan een partij.

cs_militia - Militia is ook goed uitgebalanceerd en het is cool om als CT het huis te infilteren of om als T rond te gaan spoken.

cs_italy - Erg veelzijdige map, veel gangen en mogelijkheden maar is toch goed uitgebalanceerd

Slechtste gameplay

cs_assault - Okay, hij is leuk om te doen, maar je kunt met 5 of 6 tactisch opgestelde T's een 9-koppig CT-team tegenhouden als je wil. Een leuke maar waardeloze map.

cs_siege - Saai en lineair. Paar snipers in de gang en het deurtje (is sinds 1.3 gewoon opening) dekken en er is geen doorkomen aan.

Dikke pret

cs_boatseason - Lekker met waterscooters scheuren

cs_mansion - Klassieker. Kun je leuke rollenspellen doen (verkoper aan de deur, "aan de deur wordt niet gekocht!!! *BANG!!*). Zelfde geldt voor cs_estate.

cs_747 - Niemand vind hem leuk, maar hij is (a) niet slecht, en (b) hij is dikke pret. De gevechten hebben gewoon een groter closecombat gehalte. Campen is okay, maar deze map biedt daarvoor teveel gelegeheid. Begrijp me niet verkeerd, T's MOETEN juist campen in cs_maps (in plaats van als een mongool naar buiten stormen, zou jij dat doen als jij gijzelaars had??). Maar dit is iets teveel van het goede. Toch is het dikke pret, doet me altijd denken aan de film Air Force One en Rogue Spear etc. Lekker infiltreren. Roelt.
cs_747 roelt dus echt wel he :D. Ik ga denk ik wel die cs_boatseason downloadenLijkt me best grappig.
Verder: de_inferno, de_cbble, cs_office, de_dust, eigenlijk zijn ze allemaal wel tof :)

Verwijderd

Topicstarter
In cs_backally zie je tenminste echt het nut van ct zijn je doet gewoon echt aan close combat geen leipe awp'ers :P (omg zei ik nou leipe awp'ers :?)alleen n00bs lope daar met awp, en ook niet 1 enkele spot waarlangs iedereen gaat je hebt als ct 3 verschillende kanten te kiezen das nie vaak en het wisselt steeds.
CS is zeker erg verbeterd kwa gameplay en maps maar er mogen best wat oude terug waar lompe nieuwe voor zijn gekomen b.v de_strom wie heeft daar nou lol van ??? No offence als je da wel heb maar k kan het me nie voorstelle :P

CS is gewoon bruut nog steeds maar laat het gewoon voor wat het is doe eerst eens wat aan cheaters.... (en jah da doen ze met steam maar da moek nog zien)

• harmageddon
de_docks >:)

Aap!

Verwijderd

Op dinsdag 26 maart 2002 11:32 schreef Upperscore het volgende:
In cs_backally zie je tenminste echt het nut van ct zijn je doet gewoon echt aan close combat geen leipe awp'ers :P (omg zei ik nou leipe awp'ers :?)alleen n00bs lope daar met awp, en ook niet 1 enkele spot waarlangs iedereen gaat je hebt als ct 3 verschillende kanten te kiezen das nie vaak en het wisselt steeds.
hoeft niet, er zijn gasten die zelfs op close range ownen met een AWM, vereist wel ongelovelijk veel oefening op ingezoomd te kunnen lopen enzo :)

Verwijderd

Topicstarter
Jah ik kan ook van close range schieten met AWP :P maar ik vin in zo'n map is dat vrij bak....en meestal als ik van dichtbij schiet is dat in combinatie met een usp en als k ze dan nog awp dan ben ik de cheater :P

Maar ok het kan... :)

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
Ik ben voor zover ik weet de enige, maar ik vind cs_thunder dus echt wel de vetste map ooit!

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11 03:18
de_dust is echt wel meer voordeel voor ct, met een beetje tactiek is het zeer goed te doen.

Aztec en Dust2 vind ik zelf de leukste maps omdat daar meestal een beetje afstand in het schieten zit :)

Ook heel leuk zijn natuurlijk de rat maps en as_forest :P

• buzz
Op dinsdag 26 maart 2002 11:57 schreef ubermaestro het volgende:
de_dust is echt wel meer voordeel voor ct, met een beetje tactiek is het zeer goed te doen.

Aztec en Dust2 vind ik zelf de leukste maps omdat daar meestal een beetje afstand in het schieten zit :)

Ook heel leuk zijn natuurlijk de rat maps en as_forest :P
dust is perfect uitgebalanceerd, want het is juist zo dat de T's overal net zo snel als de CT's zijn :P. En CT heeft wapen voordeel met colt.

Verwijderd

Topicstarter
De ak is ook goed en de t's zijn met een snelle rush op a met flashes door de zijgang altijd in een voordeel :)
Moet wel het hele t team gaan en niet 2 of 3 dan is idd de ct beter af :)

• MM-
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Op dinsdag 26 maart 2002 11:32 schreef Upperscore het volgende:
CS is zeker erg verbeterd kwa gameplay en maps maar er mogen best wat oude terug waar lompe nieuwe voor zijn gekomen b.v de_strom wie heeft daar nou lol van ??? No offence als je da wel heb maar k kan het me nie voorstelle :P

CS is gewoon bruut nog steeds maar laat het gewoon voor wat het is doe eerst eens wat aan cheaters.... (en jah da doen ze met steam maar da moek nog zien)
Geef mij maar een awm in backalley hoor :)
Op dinsdag 26 maart 2002 12:20 schreef BuzzerCrAsH het volgende:

[..]

dust is perfect uitgebalanceerd, want het is juist zo dat de T's overal net zo snel als de CT's zijn :P. En CT heeft wapen voordeel met colt.
Er is niet veel wat je met colt wel kan en met ak niet, als ik ak heb en ik zie colt liggen pak ik hem dus niet op.

Mijn favoriete maps trouwens:

warmaps:

de_train
de_dust2
de_inferno
de_cbble
de_prodigy
de_aztec
de_nuke

leuke maps:

as_oilrig
as_tundra
cs_747
cs_mansion
awp_map
awp_bycastor
cs_d-day_r2

ja ik ben awp freak ;)

• M@NIC
  • Laatst online: 13-10 09:31
Het leukst om op te spelen zijn militia en assault.

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

[assault]: Gewoon een heel erg lekkere camp map. Lekker oneerlijk en met een slechte teamplay volkomen kansloos voor CT. Heerlijk om als T op publics te spelen >:)

[siege]: Niks leuker dan een hossie door de sewer / tunnels mee te sjouwen naar CT spawn en vervolgens te wachten tot de andere 3 gerescued zijn en dan heel hard te roepen :"ALS JULLIE NIET ONMIDDELIJK SUICIDE PLEGEN GOOI IK DE HOSSIE IN HET RAVIJN!!!!" :P

[Railroad]: Lekker treintje rijden, met PARA voorop gaan staan en niet denken maar zo snel mogelijk 200 kabouters er doorheen jagen. >:)

de betaler vervuilt

• buzz
Op dinsdag 26 maart 2002 12:27 schreef MM- het volgende:

Er is niet veel wat je met colt wel kan en met ak niet, als ik ak heb en ik zie colt liggen pak ik hem dus niet op.
Jah, maar dat ligt ook aan de situatie, als jij niet weet waar de vijand zit zou ik een colt pakken, veel nauwkeuriger in een lange uithaal, ook al zeg je dat je altijd burst want dat kan niet :P

Verwijderd

de_dust2002 vind ik wel gaaf :)

Verwijderd

Topicstarter
Een colt is echt niet nouwkeuriger dat was vroeger misschien zo maar nu kan je met een ak gewoon lekker bursten en is 2 kogels in je kop al genoeg ik vin ak echt wel kewl.. kijk als ik nou alleen over ben tegen zeg 3-4 tegenstanders dan pak ik de colt en silence hem dan kan ik rustig enemy's choppen op verschillende plaatsen en rond blijven LOPEN en dan horen zei het minder goed als de ak op grote afstanden zelfs niet :)

Maar verder maakt ak en colt weinig uit..
Het enige wat wel anders mag is het spawn wapen.. de t's krijgen een glock en kopen dus 9 van de 10 keer wat anders, gevolg geen armor, de ct's hebbe usp kope armor kogels et voila voordeel... verder is het kwa guns allemaal ongeveer gelijk aan elkaar..
(beetje offtopic maarjah)
Wat ze ook mogen veraderen is in bv oilrig da de t's geen mp5's kunne kope die gun owwnzzz bruut en hij kost nix ook, nu moe je weer sparen voor ak of w88 op dooie ct's :(

Verwijderd

cs_assault_upc

rox0rs...en die ene van die mapper op dt forum, ben zn naam kwijt en de mapname, soz ;(

Verwijderd

Italy, Office en Prodigy

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

aztec, train, nuke, dust

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• Captain Pervert
  • Laatst online: 05-03 12:19
Op dinsdag 26 maart 2002 11:40 schreef Tw^st3D het volgende:

[..]

hoeft niet, er zijn gasten die zelfs op close range ownen met een AWM, vereist wel ongelovelijk veel oefening op ingezoomd te kunnen lopen enzo :)
Da's dan weer een mooi voorbeeld van "zo hoor je CS niet te spelen". Vast van die sjakies die eerst aan het bunnyhoppen waren.

cs_backalley en cs_747 zijn trouwens alleen al cool omdat dat zo'n beetje de enige maps zijn waar een shotgun een beetje bruikbaar is. Closerange kickt ass.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Op dinsdag 26 maart 2002 13:20 schreef Captain Pervert het volgende:

cs_backalley en cs_747 zijn trouwens alleen al cool omdat dat zo'n beetje de enige maps zijn waar een shotgun een beetje bruikbaar is. Closerange kickt ass.
Office.... >:)

de betaler vervuilt

Verwijderd

Topicstarter
/flame
Nix over bunny hoppen he !!! :)
/flame

747 is idd lagge met sg maar hij hoeft van mij niet meer hij is ook wat out-of-date of ze maken een nieuwe met een 777 ofzo :)

Verwijderd

Op dinsdag 26 maart 2002 10:23 schreef Upperscore het volgende:
En de oude maps dan zoals eerder genoemde docks ??
Die was vet man en nog meer van die maps zal ze is opzoeke heb ze allemaal op me pc thuis ben nu op me stage :P

Je had ook maps die zaten er maar 1 versie in heel ff en dan was ie er weer uit maar daar zaten wel toffe tussen ;(

Ach die goede ouwe tijd..... :'(
als ik zeg...: FOPTION :D

btw, italy zuigt bijna altijd hard, das een campmapje

• MM-
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Op dinsdag 26 maart 2002 13:20 schreef Captain Pervert het volgende:

[..]

Da's dan weer een mooi voorbeeld van "zo hoor je CS niet te spelen". Vast van die sjakies die eerst aan het bunnyhoppen waren.

Oh en stel jij vast hoe je met awm om moet gaan ofzo?

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-11 22:16

Bloodclot

Jawier!

Ratmaps zijn leuk.
Eigenlijk alle maps die niet serieus bedoelt zijn, zijn erg tof om te doen op lan parties :)

Verwijderd

Topicstarter
HA freeman foption was idd zo'n gouwe ouwe die was idd kewl :)

Verwijderd

ohja, en ik mis idd thunder, en ik vind oilrig ook errug lekker, je moet onwijs snel weg wezen als ct (of juist niet.. >:) )

Waar spelen jullie?
ik op xs4all, maar daar zijn soms te veel dezelfde maps, meestal :r italy of :r aztec(teveel gespeeld). Backalley is idd ook wel k3wl.

Verwijderd

Topicstarter
Over waar we spelen is al een topic :)
En ik heb het ook al eerder gemeld lees maar iets terug :)

Verwijderd

Op dinsdag 26 maart 2002 13:34 schreef Upperscore het volgende:
Over waar we spelen is al een topic :)
En ik heb het ook al eerder gemeld lees maar iets terug :)
ja, maar jij bent niet de enige :+
wil het gewoon ff weten in deze topic, anders moet je er weer 1 omhoog kicken...

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
de_dust
de_dust2
de_inferno
de_aztec

Verwijderd

Topicstarter
Ik ontdek net nog zo'n super map die in mijn grijze hersen massa is blijven hangen namelijk : railroad :P vet lagge met die treintjes op elkaar af resen en maar rossen :) ook lekker om ff met awp rond te banjeren :)

Als k zo thuis kom ga k meteen me maps door zoeken naar nogmeer van die super maps :D

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

ALLE CS_ maps als T roelen, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik graag in hoekjes zit te w88. :P

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Verwijderd

Assault en Militia

en ja dust komt mij ook de strot uit .....

|:(

Verwijderd

Topicstarter
Hij is vet maar geen 24/7 want da heb ik genoeg gedaan :)
Opzig leuke opzet enal maar gewoon zwaar overplayed....
Zelfde is nu aan de gang met aztec iedereen wart erop en iedereen wil aztec maar over weet ik hoe lang hoor je ook dat iedereen daar wel overheen is....

What's next ?? as_Tundra ?? :P
(leuke map maar geen war map, voor de flamers:))

Verwijderd

Topicstarter
Wat btw ook leuk is aan sommige maps als forrest dan zie je hier en daar een wasbeer staan en als je erop schiet ontploft ie, en die secret room in die map is ook vet :)

Weet iemand nogmeer van die maps met dat soort dingen ???
En dan bedoel ik nie die kippen in italy :P neej zoiets als die wasberen :)

Verwijderd

747!!
dust1/2
aztec

• Jaapie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-11 21:08
de_aztec en cs_assault :)

Verwijderd

[topic=27802/1/25]
[topic=414551/1/25]
[topic=260027/1/25]
[topic=166480/1/25]

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-11 20:28

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Heee.. we hadden hem al gehad :P
Sorry mensen, niet echt een spannende nieuwe discussie.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.