Toon posts:

het geklaag over moderatie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zwerf af en toe over de geweldige frontpage en het valt me eigenlijk constant weer op hoeveel mensen klagen over moderatie. Alles goed en wel, maar bij mij is het punt oneveer aangeland dat ik er gewoon kotsmisselijk van wordt en dan wat mij betreft de hele frontpage er een beetje door verziekt wordt.

Voorbeeld:
Het lijkt mij dat als de compressie bij deze variant nog beter is als bij de andere formaten van video, dat de kwaliteit dan toch weer een beetje afneemt.

Of zie ik dat nou verkeert.

edit:

Waarom heb ik een troll???

Weet degene die de troll heeft gegeven eigenlijk wel wanneer je een troll moet geven.

Definitie van een troll:
'Trollen' is het doelbewust provoceren en etteren, bijvoorbeeld door een provocerende stelling te deponeren zoals 'Macs zijn ruk, PC's rule'.

Ik weet niet wat ik heb gedaan om bestempelt te worden met dat ik loop te provoceren en/of te etteren.

Als je het niet kan hebben dat ik een first post heb, dan haal je mijn score toch omlaag met de moderatie first post. Een troll slaat gewoon nergens op.
Dit is gewoon pure spam. Het gaat er niet om of hij gelijk heeft of niet, maar om de manier waarop m.i. de nieuwsposting hierdoor verziekt wordt. De halve pagina, mijn hele beeldscherm wordt ingenomen door een doelbewuste flame op de moderators (hij doet maar, maar aub niet daar!) met een eigenwijze arrogante zelfingenomen reactie waaruit blijkt dat mijnheer de poster alles beter weet en dat eventjes moet laten blijken.

Nu mijn punt: kunnen jullie die reacties waarin dat gebeurd niet gewoon simpelweg trashen of de spam (dus - in dit geval - alles in de edit) weg-editen? Het is lelijk (layout-verneukerij, spam, onzin, doelbewuste flame), het is arrogant en het is compleet off-topic.

In de helft van de nieuwspostings komt nl. wel zo'n reactie voor :{...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Wat mij betreft mag commentaar op moderaties per direct naar -1 of 0 (afhankelijk van de toon waarop), ongeacht de verdere inhoud van de reactie.

Ik wil ook al maanden een verwijzing naar TMF en TFF hebben in het reactiescherm, om dit soort dingen te voorkomen, maar dat is er ook nog steeds niet :{.

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Op dinsdag 26 maart 2002 10:13 schreef Wouter Tinus het volgende:
Wat mij betreft mag commentaar op moderaties per direct naar -1 of 0 (afhankelijk van de toon waarop), ongeacht de verdere inhoud van de reactie.
Tsja, op TMF hebben we het Moddereter Account, waarmee we bij draadjes waarin veel mensen klagen kunnen verwijzen naar TMF, maar iets meer aandacht voor het feit dat je met klachten/vragen/opmerkingen naar TMF kan zou natuurlijk wel mooi zijn. :)
Ik wil ook al maanden een verwijzing naar TMF en TFF hebben in het reactiescherm, om dit soort dingen te voorkomen, maar dat is er ook nog steeds niet :{.
[inkoppertje]
Het PM gevoel :? ;) :P
[/inkoppertje]

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

op de TMF zijn we er klaar voor (als ik voor de anderen mag spreken uberhaupt).
Ik vind het een bijzonder onestetisch om die reacties op de FP aan te treffen. Het moet ook altijd gepaard gaan met Bold en de nodige krachttermen. :(

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
we zijn het er dus over eens dat het irritant is. Waarom dan niet het beleid ietwat harder maken en gewoon die reacties trashen? Ze (zij die dit soort reacties maken) weten het en ze horen het te weten, dus dan maar the hard way... Misschien dat ze het dan gaan snappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

dit hoort idd in /TMF vangen Jaymz :)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Het is irritant, maar het probleem is bekend en de oplossing ook. Implementatie van de oplossing is een ander probleem dat de oorspronkelijke zeikpostingen weer rechtvaardigd.
Het plaatsen van een linkje naar TMF in het reactiescherm is blijkbaar teveel moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Er zijn ook nog genoeg users die al beginnen met schreeuwen als ze een foute tag hebben en ze weten ook wel [forum=16] te vinden zodat wij ervoor kunnen zorgen dat ze de goeie tag krijgen. En dat doen ze nooit :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Op dinsdag 26 maart 2002 13:17 schreef Ecteinascidin het volgende:
Het is irritant, maar het probleem is bekend en de oplossing ook. Implementatie van de oplossing is een ander probleem dat de oorspronkelijke zeikpostingen weer rechtvaardigd.
Het plaatsen van een linkje naar TMF in het reactiescherm is blijkbaar teveel moeite.
niet teveel moeite, misschien wel te weinig !! zoals die reactie dan weer gemod wordt, daar zijn IMO de meeste bang voor zelfs ik, en heb er geen zin aan dat soort reacties 6 keer in een draad te moeten posten.

* KeeZ heeft er trouwens ook genoeg van hoor, van dat soort mensen, en mod ze gewoon stug omlaag, afhankelijk van de rest van de reactie ofcourse, maar ik houdt er wel rekening mee

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 26 maart 2002 13:17 schreef Ecteinascidin het volgende:
de oplossing is simpel: maak de user duidelijk dat ze het niet moeten doen.

Hoe? Trashen die reactie. Direct, zonder pardon.

Simpel toch :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op dinsdag 26 maart 2002 15:16 schreef beelzebubu het volgende:

[..]

de oplossing is simpel: maak de user duidelijk dat ze het niet moeten doen.

Hoe? Trashen die reactie. Direct, zonder pardon.

Simpel toch :?
en dan plaatsen ze weer een nieuwe reactie om te vragen waar hun reactie heen is, die moet ook getrashed worden, weer een nieuwe, weer trashen, weer een nieuwe, weer trashen enz. enz. enz. enz.

beetje veel werk :)

PSN: Houtvlot

Pagina: 1