Ik zwerf af en toe over de geweldige frontpage en het valt me eigenlijk constant weer op hoeveel mensen klagen over moderatie. Alles goed en wel, maar bij mij is het punt oneveer aangeland dat ik er gewoon kotsmisselijk van wordt en dan wat mij betreft de hele frontpage er een beetje door verziekt wordt.
Voorbeeld:
Nu mijn punt: kunnen jullie die reacties waarin dat gebeurd niet gewoon simpelweg trashen of de spam (dus - in dit geval - alles in de edit) weg-editen? Het is lelijk (layout-verneukerij, spam, onzin, doelbewuste flame), het is arrogant en het is compleet off-topic.
In de helft van de nieuwspostings komt nl. wel zo'n reactie voor
...
Voorbeeld:
Dit is gewoon pure spam. Het gaat er niet om of hij gelijk heeft of niet, maar om de manier waarop m.i. de nieuwsposting hierdoor verziekt wordt. De halve pagina, mijn hele beeldscherm wordt ingenomen door een doelbewuste flame op de moderators (hij doet maar, maar aub niet daar!) met een eigenwijze arrogante zelfingenomen reactie waaruit blijkt dat mijnheer de poster alles beter weet en dat eventjes moet laten blijken.Het lijkt mij dat als de compressie bij deze variant nog beter is als bij de andere formaten van video, dat de kwaliteit dan toch weer een beetje afneemt.
Of zie ik dat nou verkeert.
edit:
Waarom heb ik een troll???
Weet degene die de troll heeft gegeven eigenlijk wel wanneer je een troll moet geven.
Definitie van een troll:
'Trollen' is het doelbewust provoceren en etteren, bijvoorbeeld door een provocerende stelling te deponeren zoals 'Macs zijn ruk, PC's rule'.
Ik weet niet wat ik heb gedaan om bestempelt te worden met dat ik loop te provoceren en/of te etteren.
Als je het niet kan hebben dat ik een first post heb, dan haal je mijn score toch omlaag met de moderatie first post. Een troll slaat gewoon nergens op.
Nu mijn punt: kunnen jullie die reacties waarin dat gebeurd niet gewoon simpelweg trashen of de spam (dus - in dit geval - alles in de edit) weg-editen? Het is lelijk (layout-verneukerij, spam, onzin, doelbewuste flame), het is arrogant en het is compleet off-topic.
In de helft van de nieuwspostings komt nl. wel zo'n reactie voor