Toon posts:

FlatFee provider voor in de avonduren en weekend??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wou graag weten of er nog een flatfee provider is voor in de avonduren (vanaf 7 uur 's avonds tot 8 uur 's ochtends) en in de weekenden? Precies zoiets als Wanadoo en Friaco waren. (die zijn er nu namelijk allebei al weer mee gekapt)
Ik hoop het echt want die 80 uur die we nu online mogen van wanadoo is me echt te weinig. En aangezien die kutgemeente bij ons nou nog niet echt van plan is op om kabel aan te leggen of adsl... |:(

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-07 14:25
Wanadoo doet het wel maar max 80 uur per maand , en de laatste tijd traag..

Bij Friaco ben ik binnen 14 dagen gekicked zeg maar dag tegen je geld voor een maand dus.........

Is Kabel niet een Ideee ?

Ik wil namelijk een site of iets oprichten met mensen uit achterbuurten die geen kabel kunnen krijgen om zo de providers zo ver tr krijgen om wel kabel te leveren....

Maar ja das dan nog maar de vraag of ze dat doen in je plaats , weet niet waar je woont ??

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Nee dat heb je niet meer. Er is nog wel het alternatief van demon voor 24 uurs connectie en natuurlijk ook van friaco zelf om de hele dag of alleen overdag te kunnen inetten. En je hebt ook nog @work maar daar heb ik nog niet echt positieve dingen over gehoord

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

• thegeronimo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-04 20:27

thegeronimo

Ich bun ut mer....

Op dinsdag 26 maart 2002 10:14 schreef raymonvdm het volgende:
Wanadoo doet het wel maar max 80 uur per maand , en de laatste tijd traag..

Bij Friaco ben ik binnen 14 dagen gekicked zeg maar dag tegen je geld voor een maand dus.........

Is Kabel niet een Ideee ?

Ik wil namelijk een site of iets oprichten met mensen uit achterbuurten die geen kabel kunnen krijgen om zo de providers zo ver tr krijgen om wel kabel te leveren....

Maar ja das dan nog maar de vraag of ze dat doen in je plaats , weet niet waar je woont ??
Jij bent niet de enige die een site wil oprichten...
kijk maar eens op www.flatfee.nu
of op www.ikwilinternet.nl

Zelf wil ik er ook één oprichten alleen de tijd ervoor hebben is een probleem....
Ik woon in Swalmen (Limburg - bij Roermond) Ook zo'n achterbuurt qua breedbandinternet....
Nou eigenlijk meer een gat... alles om Swalmen heen heeft ut wel! Behalve Swalmen :(

The only thing to fear is fear itself

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-07 14:25
Op dinsdag 26 maart 2002 10:17 schreef thegeronimo het volgende:

[..]

Zelf wil ik er ook één oprichten alleen de tijd ervoor hebben is een probleem....
Ik woon in Swalmen (Limburg - bij Roermond) Ook zo'n achterbuurt qua breedbandinternet....
Nou eigenlijk meer een gat... alles om Swalmen heen heeft ut wel! Behalve Swalmen :(
Dan weet ik hoe je je voelt want dat heb ik ook.....

• Sebje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:02

Sebje

Makelaartje

Op dinsdag 26 maart 2002 10:17 schreef thegeronimo het volgende:

[..]

Ik woon in Heytse, en heb precies hetzelfde probleem. Alle dorpen om ons heen krijgen van de zomer kabel...maar wij niet :(
Ik steun elk initiatief voor de kabellozen van harte...
Ik las trouwens dat xs4all wellicht met een flatfee abbotje komt dus er is wellicht nog hoop...

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Op dinsdag 26 maart 2002 11:11 schreef Sebje het volgende:

[..]

Ik woon in Heytse, en heb precies hetzelfde probleem. Alle dorpen om ons heen krijgen van de zomer kabel...maar wij niet :(
Ik steun elk initiatief voor de kabellozen van harte...
Ik las trouwens dat xs4all wellicht met een flatfee abbotje komt dus er is wellicht nog hoop...
Waar heb je dat van xs4all gehoord? want dat zou ik wel heel fijn vinden eindelijk eens een provider die ik een beetje vertrouw en waar ik al jaren lid ben die met flat fee zou komen. Na superweb heb ik namelijk nooit meer zo veel vertrouwen gehad in die flat fee providers

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
80 uur te weinig? Mischien kun je TWEE abonementen nemen, dan mag je 160 uur internetten. Dat is 5 uur per dag, en 7 uur per dag in het weekend.

Als DAT niet genoeg is dan heb je echt geen vrienden meer :P

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op dinsdag 26 maart 2002 12:11 schreef maartena het volgende:
80 uur te weinig? Mischien kun je TWEE abonementen nemen, dan mag je 160 uur internetten. Dat is 5 uur per dag, en 7 uur per dag in het weekend.

Als DAT niet genoeg is dan heb je echt geen vrienden meer :P
je kan het niet meer afsluiten :)

Verwijderd

Bij ons zijn ze ook leuk bezig. De kabel ligt tot aan de stad waar ik woon, en toen zijn ze gestopt!

Internetten kost me nu FL 200,- per maand. Kabel of adsl kan maar nauwelijks duurder zijn.

Geen enkele flatfree provider te vinden voor mijn aantal uren.

• Sebje

Sebje

Makelaartje

Op dinsdag 26 maart 2002 11:16 schreef rwb het volgende:

[..]

Waar heb je dat van xs4all gehoord? want dat zou ik wel heel fijn vinden eindelijk eens een provider die ik een beetje vertrouw en waar ik al jaren lid ben die met flat fee zou komen. Na superweb heb ik namelijk nooit meer zo veel vertrouwen gehad in die flat fee providers
D'r is een draadje over hier op GOT, verder zou ik gewoon de nieuwspage in de gaten houden van XS4all....

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Op dinsdag 26 maart 2002 20:25 schreef Sebje het volgende:

[..]

D'r is een draadje over hier op GOT, verder zou ik gewoon de nieuwspage in de gaten houden van XS4all....
zou je mischien een linkje naar dat topic kunnen geven ik kan hem namelijk niet vinden

• PatMan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-08 23:31
Hmm, ik wilde al bijna roepen dat je es op "Search" moet klikken ;) maar nu kan ik hem ook niet meer vinden?!

Het was een gerucht dat er een flatfeeprodukt met de naam XS4Allday aan zou komen, als ik het me goed herinner...

• xxxMaverick
geruchten over een go flat abo van een vage provider, en geruchten over xs4all......

ps.

xs4all zal NIET onbeperkt worden

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Op woensdag 27 maart 2002 10:52 schreef PatMan het volgende:
Hmm, ik wilde al bijna roepen dat je es op "Search" moet klikken ;) maar nu kan ik hem ook niet meer vinden?!

Het was een gerucht dat er een flatfeeprodukt met de naam XS4Allday aan zou komen, als ik het me goed herinner...
:) zo'n reactie had ik eigenlijk al verwacht :) want ik had wel degelijk gezocht met de search maar alle topics die ik over xs4all vond gingen eigenlijk over adsl

• Sebje

Sebje

Makelaartje

Op woensdag 27 maart 2002 11:53 schreef rwb het volgende:

[..]

:) zo'n reactie had ik eigenlijk al verwacht :) want ik had wel degelijk gezocht met de search maar alle topics die ik over xs4all vond gingen eigenlijk over adsl
Vaag. Hij is echt onvindbaar.... Ruik ik hier een complot??? :P

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Op woensdag 27 maart 2002 12:31 schreef Sebje het volgende:

[..]

Vaag. Hij is echt onvindbaar.... Ruik ik hier een complot??? :P
Ik denk het wel :) ik denk dat de kpn een hoop geld heeft gegeven aan tweakers.net om hem weg te halen zodat wij hun kas nog een beetje spekken met telefoon tikken :P

• xxxMaverick
Beste,

Ik heb nog helemaal geen gerucht gehoord wat daar op lijkt, en voor
zover ik weet zit dat ook helemaal niet in de pen.

Vriendelijke groeten,

Marieke

--
XS4ALL Internet Helpdesk

• Sebje

Sebje

Makelaartje

Op woensdag 27 maart 2002 13:42 schreef xxxMaverick het volgende:
Beste,

Ik heb nog helemaal geen gerucht gehoord wat daar op lijkt, en voor
zover ik weet zit dat ook helemaal niet in de pen.

Vriendelijke groeten,

Marieke

--
XS4ALL Internet Helpdesk
Dit zegt niets. Medewerkers op een Helpdesk worden echt niet als eerste geinformeerd. Een mailtje van de persvoorlichter zet veel meer zoden aan de dijk...
Pagina: 1