PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot
nee niet alleen de bios is anders, er zitten een paar kleine hp diggetjes op en ik durf een biosflash met een Asus bios niet aan dat moet wel fout gaan (de clockgenerator is ook andersOp dinsdag 26 maart 2002 09:46 schreef VlasBaard het volgende:
Als alleen het bios anders is kan je natuurlijk proberen er een Asus bios op te gooien. Bewaar wel de oude voor het geval het misgaat.
P.S Mijn probleem is trouwens dat ie tijdens opstarten BEEEEEEP BEEP BEEP BEEP doet en ik krijg geen beeld met een AGP kaart.
Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)
ikke wille koopen jouw moboOp dinsdag 26 maart 2002 09:48 schreef RAID-0 het volgende:
Ik heb nog de Asus versie (1.12, Zondag aangeschaft) en ik kan niks vinden over het uitschakelen van de cpu termination card in mijn boekje of op het mobo. Je gebruikt die Cpu card dus ook alleen als je maar 1 processor gebruikt.
P.S Mijn probleem is trouwens dat ie tijdens opstarten BEEEEEEP BEEP BEEP BEEP doet en ik krijg geen beeld met een AGP kaart.
Uhm dacht ut wel. Ik had eerst 128mb HP PC700 (ja ik weet ut, niet officieel 100FSB geheugen) en heb dus daarna 2x64mb PC800 van Samsung erin gehangen. Denk niet dat het daaraan ligt. Het rare is namelijk dat ik hoor en zie (ledjes) dat hij door boot naar de HD. Maar daar staat niks op.Op dinsdag 26 maart 2002 10:02 schreef Lief_Adje het volgende:
en je mem is goed?
ik het bord wel voor je testen, maar de afstand is een beetje te groot (zwolle)Op dinsdag 26 maart 2002 10:06 schreef RAID-0 het volgende:
[..]
Uhm dacht ut wel. Ik had eerst 128mb HP PC700 (ja ik weet ut, niet officieel 100FSB geheugen) en heb dus daarna 2x64mb PC800 van Samsung erin gehangen. Denk niet dat het daaraan ligt. Het rare is namelijk dat ik hoor en zie (ledjes) dat hij door boot naar de HD. Maar daar staat niks op.
maare waar heb je dat bord gekocht? ik wil er ook een (kan alleen met CPUFSB oc'en en klote instellignen in de bios)
Ik weet effuh niet waar, maar was een zaak uit Roermond.
Meh ...
Dan toch maar de Asus BIOS erin flashen?Op dinsdag 26 maart 2002 10:10 schreef Lief_Adje het volgende:
ik het bord wel voor je testen, maar de afstand is een beetje te groot (zwolle)
maare waar heb je dat bord gekocht? ik wil er ook een (kan alleen met CPUFSB oc'en en klote instellignen in de bios)
dan zou hij wel moeten werken met 1 cpu en dat is bij hem niet het gevalOp dinsdag 26 maart 2002 10:16 schreef Twarp het volgende:
Zitten je cpu's op riser cards? Als dit zo is kan het hier aan liggen, niet alle convertors ondersteunen multiprocessor. Wees er ook zeker van dat je geen celerons probeert want die willen ook niet, maar je zegt dat je P3 heb dus dat zal wel goed zijn. Voeding ok? 2 cpu's kunnen heel wat vermogen vragen. Neem in ieder geval PC800 geheugen.