Ervaringen met 001hosting.nl

Pagina: 1
Acties:

• thegeronimo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-04 20:27

thegeronimo

Ich bun ut mer....

Topicstarter
Ik wil een particulier domein met webhosting aanvragen.
Mijn oog viel, na veel zoeken op de bekende sites (http://hosting.pagina.nl), op www.001hosting.nl.

Deze kwam uit de bus rollen bij www.internetten.nl na mijn eisen te hebben ingevuld.
online controlpanel, webmail, minimaal 1 pop, min 10mb, max 5,- en onbeperkt dataverkeer (je weet maar nooit)

Ik ben ook eigenaar van een domein bij DeHeeg. voor de zwemvereniging (www.eszet-swalmen.nl) Maar die geeft geen particuliere domeinen uit. Alleen met www.***001.nl Daar ben ik heel tevreden over. *D

Nou kan ik over 001hosting heel weinig vinden. Heeft iemand ervaring met deze aanbieder? :?

The only thing to fear is fear itself

Verwijderd

Voor je daar gaat hosten zou ik als ik jou was toch even zwart op wit willen zien hoeveel verkeer bedoeld wordt met onbeperkt, want onbeperkt != onbeperkt.. :r

• thegeronimo

thegeronimo

Ich bun ut mer....

Topicstarter
Op dinsdag 26 maart 2002 08:56 schreef -=] T_E_O [=- het volgende:
Voor je daar gaat hosten zou ik als ik jou was toch even zwart op wit willen zien hoeveel verkeer bedoeld wordt met onbeperkt, want onbeperkt != onbeperkt.. :r
Dit staat op hun site:

Traffic regels:

Wegens unieke resource karakteristieken en traffic patronen verbonden met bepaalde typen accounts zijn de volgende gelimiteerd tot 3 GB vrij verkeer :

* Sub hosting
* Shareware, geluid, video, beeld, en multimedia archieven
* Mirror sites
* Distributie punten
* Elke site met als primair doel file distributie.

Voor alle overige accounts hanteren wij een Fair use policy.

Verwijderd

Dat is op zich wel in orde dan, maar als jij maandelijks 10 gigabyte verkeer gaat verstoken met 'n goedlopend forum, dan heb je kans dat je eruit gemikt wordt doordat je teveel processortijd of iets dergelijks gebruikt :)
En overigens staat er niet dat de fair use policy betekent dat je meer dan 3GB verkeer mag gebruiken ;)

• thegeronimo

thegeronimo

Ich bun ut mer....

Topicstarter
Op dinsdag 26 maart 2002 09:02 schreef -=] T_E_O [=- het volgende:
Dat is op zich wel in orde dan, maar als jij maandelijks 10 gigabyte verkeer gaat verstoken met 'n goedlopend forum, dan heb je kans dat je eruit gemikt wordt doordat je teveel processortijd of iets dergelijks gebruikt :)
En overigens staat er niet dat de fair use policy betekent dat je meer dan 3GB verkeer mag gebruiken ;)
Nee, dat klopt.
Ik was ook niet van plan om een forum te gaan runnen.

Andere ervaringen?

• ImPrEzA
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-05 07:51

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Ik was ook op zoek en heb ze gebeld met de vraag hoeveel "onbeperkt" is wat dataverkeer betreft...

Toen begonnen ze heel vaag te doen over wel in de gaten houden en "waarschuwen als het een beetje veel werd|, maar concrete cijfers gaven ze niet... Toen had ik er al geen vertrouwen meer in.

Ik heb uiteindelijk voor Dutchwebhosting gekozen en bevalt tot nu toe (3 dagen) goed!

Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-08 23:13
een .NL domeintje is er wel duur hoor....

Dat kan zeker €10 goedkoper :)

Verwijderd

Op dinsdag 26 maart 2002 19:18 schreef Cutebritney het volgende:

Dat kan zeker €10 goedkoper :)
Ja ? In dat geval... take me to your dealer ! >:)

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:55

Klippy

Still Game

offtopic:
Vet icon *D

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

ik heb meerdere malen van 001hosting spam gehad of ik naar hun toe wilde verhuizen, bedrijven die spammen vallen bij mij al gelijk af.

btw, een beetje webhost heb je echt niet voor 10 euro of minder per maand hoor

www.webselect.nl

• thegeronimo

thegeronimo

Ich bun ut mer....

Topicstarter
Op dinsdag 26 maart 2002 19:09 schreef ImPrEzA het volgende:

Ik heb uiteindelijk voor Dutchwebhosting gekozen en bevalt tot nu toe (3 dagen) goed!
Daar lees je toch erg veel slechte ervaringen over?
Ik heb ze ook gemaild toen ik bezig was voor de zwemvereniging en nooit wat teruggekregen.
Dus daar heb ik ook niet zo'n vertrouwen in. :?

• thegeronimo

thegeronimo

Ich bun ut mer....

Topicstarter
Op dinsdag 26 maart 2002 19:41 schreef -=] T_E_O [=- het volgende:

[..]

Als dat zo is wil ik dat ook wel eens weten?

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:08
Elke hostingprovider die ongelimiteerd dataverkeer aanbiedt, moet je ontwijken als de pest.

Dataverkeer kost geld, en niet zo'n beetje ook. Je wordt door zo'n provider altijd genaaid.

Goede webhosting begint tussen de €5 en de €10, met een limiet voor het dataverkeer!

• thomaske
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-07 14:28

thomaske

» » » » » »

Op woensdag 27 maart 2002 09:03 schreef RobbertC het volgende:
Elke hostingprovider die ongelimiteerd dataverkeer aanbiedt, moet je ontwijken als de pest.

Dataverkeer kost geld, en niet zo'n beetje ook. Je wordt door zo'n provider altijd genaaid.
Dat is dus onzin. Een beetje hosting-provider (die zelf ook weer bij een 'colo-boer' zit) heeft zelf geen account op basis van dataverkeer maar op basis van bandbreedte. Wat dus inhoudt dat je _echt_ onbeperkt dataverkeer hebt, maar dan met een limiet van bijvoorbeeld 5 Mbit, en als ze daarboven komen, gaat het geld kosten..

Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:08
Op woensdag 27 maart 2002 10:30 schreef thomaske het volgende:

[..]

Dat is dus onzin. Een beetje hosting-provider (die zelf ook weer bij een 'colo-boer' zit) heeft zelf geen account op basis van dataverkeer maar op basis van bandbreedte. Wat dus inhoudt dat je _echt_ onbeperkt dataverkeer hebt, maar dan met een limiet van bijvoorbeeld 5 Mbit, en als ze daarboven komen, gaat het geld kosten..
Dat is geen onzin. 5 Mbit/s is ook een limiet. Een site als Tweakers.net zou dus niet gehost kunnen worden door zo'n provider.

Verder wil een hostingprovider wel een boel klanten op zo'n lijntje, dus zal het onderverdeeld moeten worden. Kortom, een limiet moet er altijd zijn.

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Ik zou eens goed op webhosters of internetten.nl kijken. Daar staan genoeg goedkope providers waar mensen goede ervaringen mee hebben.
* Heineken is ook tevreden klant van een niet zo dure provider :)

• thegeronimo

thegeronimo

Ich bun ut mer....

Topicstarter
Op woensdag 27 maart 2002 11:33 schreef Heineken het volgende:
Ik zou eens goed op webhosters of internetten.nl kijken. Daar staan genoeg goedkope providers waar mensen goede ervaringen mee hebben.
* Heineken is ook tevreden klant van een niet zo dure provider :)
Dit slaat dus weer helemaal nergens op ??? |:(
Je heb zeker van je moeder niet leren lezen.... :Z

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Op dinsdag 26 maart 2002 19:41 schreef -=] T_E_O [=- het volgende:

[..]

Voor $15 per jaar heb je al een .com, .net, .org, of .info met web en mail forwarding. Hoef je alleen nog maar een gratis pop accountje aan te maken ergens.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

Op donderdag 28 maart 2002 09:27 schreef maartena het volgende:

[..]

Voor $15 per jaar heb je al een .com, .net, .org, of .info met web en mail forwarding. Hoef je alleen nog maar een gratis pop accountje aan te maken ergens.
ja ok, natuurlijk... maar waar het mij om ging:
Op dinsdag 26 maart 2002 19:18 schreef Cutebritney het volgende:

Dat kan zeker €10 goedkoper
en ik heb best interesse in .NL domeinen voor minder dan 15 euro per jaar :P
Pagina: 1