Samen staan we sterk!
Verkopen kan op Vraag&Aanbod op T.net
[/Mod-break]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Samen staan we sterk!
Verwijderd
omdat je alles kan doen terwijl je muziek opneemt naar je md, is een net-md voor mij niet zo noodzakelijk....Op dinsdag 26 maart 2002 10:22 schreef IkBenAlles het volgende:
Ja maar das geen Net md en zonder Net md is minidisc niet echt veel waard.
als je echt snel je muziek wil opnemen, moet je sowieso niet aan minidisc beginnen...koop dan een iPod ofzo...
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Samen staan we sterk!
Ophouden met aanbieden van zooi enzo.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
sorry...Op dinsdag 26 maart 2002 16:01 schreef Oscar the Grouch het volgende:
Jongens het is hier geen koehandel
Ophouden met aanbieden van zooi enzo.
ik zag het meer als een goede daad
maar je hebt gelijk
Waarom niet?Op dinsdag 26 maart 2002 13:12 schreef Mooooody het volgende:
als je echt snel je muziek wil opnemen, moet je sowieso niet aan minidisc beginnen...koop dan een iPod ofzo...
wat is er mis met binnen 10 minuten 5 uur aan muziek op een Minidisc van 2 euro gooien?
En kan je die iPod verwisselen van HD zoals een MD van minidisc?
weet ik niet... maar imho is NetMD een serieuze concurrent van cdmp3 en IPod...
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Samen staan we sterk!
doe ff rielekst joh....Op dinsdag 26 maart 2002 20:20 schreef IkBenAlles het volgende:
IEDEREEN ONTOPIC BLIJVEN JA!!!!!!!!!!!!!!
'k zie het altijd zo: offtopic gelul = gratis kick
sorryOp dinsdag 26 maart 2002 20:20 schreef IkBenAlles het volgende:
IEDEREEN ONTOPIC BLIJVEN JA!!!!!!!!!!!!!!
Als je je afvraagt welke je wilt hebben moet je je eerst afvragen wat je ermee wilt gaan doen en wat je budget is.
Ik heb zelf een Sony R500 zonder NetMD, maar als ik nu een nieuwe zo kopen zou ik voor de N505 gaan, omdat die het goedkoopst is en ik maar een arme student ben...
Dat is niet helemaal waar. Dat lukt alleen met LP4, en dan zelfs haal je nog niet de door Sony beloofde transfersnelheden (32x). Alleen in de praktijk klinkt LP4 totaal niet goed, dus gebruik je die niet. Dan moet je dus terugvallen op LP2 of geen LP, maar de transfersnelheden die je daarmee haalt zijn niet om naar huis te schrijven (als voorbeeld: als je geen LP gebruikt haal je 1.2x tot 1.6x, niet echt snel dus...)Op dinsdag 26 maart 2002 16:43 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
Waarom niet?
wat is er mis met binnen 10 minuten 5 uur aan muziek op een Minidisc van 2 euro gooien?
En kan je die iPod verwisselen van HD zoals een MD van minidisc?
weet ik niet... maar imho is NetMD een serieuze concurrent van cdmp3 en IPod...
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Ik luister dagelijks naar LP4, en het klinkt best goed hoor..... dus voor mij is LP4 echt wel een optie, en je vergeet trouwens te vermelden dat LP2 16x gaat....Op dinsdag 26 maart 2002 21:10 schreef B_O_S_S het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Dat lukt alleen met LP4, en dan zelfs haal je nog niet de door Sony beloofde transfersnelheden (32x). Alleen in de praktijk klinkt LP4 totaal niet goed, dus gebruik je die niet. Dan moet je dus terugvallen op LP2 of geen LP, maar de transfersnelheden die je daarmee haalt zijn niet om naar huis te schrijven (als voorbeeld: als je geen LP gebruikt haal je 1.2x tot 1.6x, niet echt snel dus...)
het verschil tussen de iPod en de MZ-N1 is maar 50 euro, om een voorbeeld te geven...Op dinsdag 26 maart 2002 21:42 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
Ik luister dagelijks naar LP4, en het klinkt best goed hoor..... dus voor mij is LP4 echt wel een optie, en je vergeet trouwens te vermelden dat LP2 16x gaat....
ikzelf zou eerder gaan voor de iPod, ook omdat hij nu heel goed werkt onder windows...
Verwijderd
De concurentie gaat tussen de iPod en een MD-(mdlp netMD)speler.
De ipod is wel cool ding, maar ik vind minidisc toch meer features hebben.. betrouwbaar, mogelijkheid wisselen van diskjes, (verlichte) afstandsbediening, (live)opname mogelijkheid.
Het voordeel van Apple Ipod is natuurlijk wel de snelheid van het overpompen van bestanden. Alhoevel de theoretisch 16x speed van LP2(goede kwaliteit) voor mij voldoende is.
Ik ga denkik de MZ-N1 kopen. Wel fucking duur, maar het is een goede investering voor een music freak. En ik wil achteraf geen spijt krijgen dat ik niet 100 euro meer heb betaald voor een beter model.
Ik denk dat af gezien van de prijs Minidisc met mdlp en NetMD de beste koop is.