MPEG2 ------> AVI

Pagina: 1
Acties:

• pimpimmers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb heb een stukje opgenomen met mijn DVB kaart en die neemtop in .pva dit is eigenlijk MPEG2 Format dus ik het dat omgezet maar MPEG2 Format met het progie PVA2MPG2.exe Nu wil ik eigenlijk dat weer omzetten naar AVI maar ik weet niet hoe ik dit kan doen. Ik heb QuickTime al geprobeerd maar die kan geen MPEG2 Format ;(

Ik heb de search natuurlijk gebruikt maar daar kom ik alleen AVI------> MPEG2 tegen en ik wil juist net andersom.

• DynaMikeY
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-03 09:18

DynaMikeY

1976 Kever 1300

Ik heb geen ervaring met gecapturede video...wel met het omzetten van DVD's naar (divx-)AVI .

DVD is ook MPEG2...dus misschien dat je een van die tools kan gebruiken ervoor?

Ik denk dan met name aan DVD2AVI...probeer die eens?

http://doom9.net

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

• pimpimmers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op dinsdag 26 maart 2002 03:26 schreef DynaMikeY het volgende:
Ik heb geen ervaring met gecapturede video...wel met het omzetten van DVD's naar (divx-)AVI .

DVD is ook MPEG2...dus misschien dat je een van die tools kan gebruiken ervoor?

Ik denk dan met name aan DVD2AVI...probeer die eens?

http://doom9.net
Oohja dom van me MPEG2 = DVD dan kom ik er wel uit.
Ik maak wel een vaker een divx van een DVD, ik denk dat ik slaap nodig heb :P kom de laatste tijd te laat op bed.

badankt, als ik er niet uit kom hoor je het wel.

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-01 15:01
Probeer 't anders eens met Virtualdub?

Verwijderd

Op dinsdag 26 maart 2002 04:28 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Probeer 't anders eens met Virtualdub?
Gaat niet lukken, VirtualDub ondersteunt geen MPEG2.. tenzij je een frameserver opzet ofzo, maar dat telt niet :o

Je zult inderdaad iets met DVD2AVI moeten gaan doen, of een dergelijk programma...

veel succes