[X-Box] Aanraders?

Pagina: 1
Acties:
  • 194 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• xzenor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10-2022

xzenor

Ja doe maar. 1 klontje suiker.

Topicstarter
OKee,

Tot nu toe heb ik Halo, Dead or Alive 3 en Max Payne gezien en gespeeld op de X-Box..
Max Payne vind ik persoonlijk een beetje waardeloos op de X-Box..
Het speelt gewoon niet lekker..
Op PC was ie beter...

Maar heeft er verder iemand aanraders qua games?
Ik ga Max inruilen (tis binne de 24uur nog..), en vroeg me af wat ik er voor in de plaats kon nemen...
Die abe zag er wel grappig uit, maar das leuker voor mijn vriendin dan voor mij eigenlijk.. Of zit er wat meer actie in dan in de oudere versies?

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:19
Is Abe al uit?
Zoja dan zou ik daar voor gaan.

• Biff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-01-2025

Biff

waar zijn de visjes

Tja Munch's Odyssee (Abe dus) valt idd goed bij de dames, m'n vriendin is er vrij fanatiek doorheen aan het gaan. Ik heb het zelf nog niet veel gespeeld, maar het is wel erg grappig..

Er zit ook een speelbare demo versie van Project Gotham Racing op die CD en die speel ik eigenlijk best wel vaak ff tussendoor.

Dan heb ik nog Tony Hawk's versie 3, lekkere party game is dat.

Zit te wachten op o.a. Project Ego, Doom 3, Crimson Skies, Mech Assault, Midtown Madness 3

Yeah well. The Dude abides.

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-01 15:00
* KaMiKaZe wacht op een forse prijsdaling :)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Ik heb nu 3 games, halo, doa3 en project gotham racing.
Als ik nu moet kiezen welke ik zou mogen houden dan zou dat absoluut gotham racing zijn, spel is misschien niet zo grafisch mooi als doa of halo, maar wel absoluut top qua speelbaarheid, ik wed dat dit spel zelf na een jaar nog heel leuk is om te spelen, meen dat er 200 tracks in zitten en 25 wagens, het is niet super realistisch maar als je van arcade racing houdt is het echt TOP.

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-01 15:00
Op dinsdag 26 maart 2002 01:54 schreef raptorix het volgende:
Als ik nu moet kiezen welke ik zou mogen houden dan zou dat absoluut gotham racing zijn, spel is misschien niet zo grafisch mooi als doa of halo, maar wel absoluut top qua speelbaarheid, ik wed dat dit spel zelf na een jaar nog heel leuk is om te spelen, meen dat er 200 tracks in zitten en 25 wagens, het is niet super realistisch maar als je van arcade racing houdt is het echt TOP.
hoe is het in vergelijking met GT3 ?

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• xzenor

xzenor

Topicstarter
nou ik heb zo die demo eens zitten kijken er van (staat op halo cd) en het ziet er inderdaad best bruut uit..
maar tis dus niet zo'n simulator waar je alles goed bij moet doen maar gewoon lekker hersenloos scheuren..
das wel gaaf :-)

thnx voor de tip, ik denk dat ik Payne daar voor in ga ruilen...

• xzenor

xzenor

Topicstarter
Op dinsdag 26 maart 2002 01:51 schreef Bamibal het volgende:
* xzenor wacht op een forse prijsdaling :)
kan ik me voorstellen....
dat dat ding dan zo duur is okee.. maar die games OOK nog 's..

en natuurlijk weer echt microsoft.. extra's should be payed for..
de dvd add-on batteries not included
verdomme 45euro en niet eens batterijen dur bij

echte microsoft praktijken....
maarja, die xbox is gewoon echt goed...
tis al die ergernis wel waard....
tot op zeker hoogte....

Als ie strax gekraarkt wordt moet je vanaf dan je spellen registreren via internet waarschijnlijk..(net als XP)
Dan verkoop ik'm toch echt....

Verwijderd

Op dinsdag 26 maart 2002 03:56 schreef possamai het volgende:
kan ik me voorstellen....
dat dat ding dan zo duur is okee.. maar die games OOK nog 's..

en natuurlijk weer echt microsoft.. extra's should be payed for..
de dvd add-on batteries not included
verdomme 45euro en niet eens batterijen dur bij

echte microsoft praktijken....
maarja, die xbox is gewoon echt goed...
tis al die ergernis wel waard....
tot op zeker hoogte....

Als ie strax gekraarkt wordt moet je vanaf dan je spellen registreren via internet waarschijnlijk..(net als XP)
Dan verkoop ik'm toch echt....
Niet eikelen, games zijn even duur als voor de PS2 en je hoeft nooit van je leven memorycards meer te kopen, kun je van de PS2 niet zeggen. Het prijsverschil tussen Xbox en PS2 is nog geen 4 memorycards. Daar moet je trouwens ook dokken voor de afstandsbediening voor dvd's, en die heb je nodig voor de update van de buggy dvd code.

Terug ontopic: Munch is leuk, heel leuk... Maar als je 'em uit hebt, heb je 'em uit, en zal je 'em niet gauw nog een keertje spelen.

Ik zou eventueel JSRF willen aanraden, of anders Tony Hawk 3 (weet niet of die al uit is in Europa, ik heb US versie). Dat zijn games waar je je niet snel mee hoeft te vervelen. Als je een goeie racer zoekt, zou ik RalliSport Challenge verkiezen boven PGR. Wreckless is cool, maar raak je snel op uitgekeken.

• raptorix
Op dinsdag 26 maart 2002 02:05 schreef Bamibal het volgende:

[..]

hoe is het in vergelijking met GT3 ?
Dunno ik speel normaal nooit consoles, kreeg x-box als cadeautjes van mijn vriend :)

Ik denk dat het leukste aan PGR de vele spelopties zijn, het zal je nog flink wat moeite kosten om op eerlijke manier als je autos te verkrijgen :)

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Abe is niks, neem gotham racing :)

http://psnprofiles.com/AfthyX

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:38
Jet Set Radio Future en euh.....die ene andere die ook wel leuk was....weet de naam niet meer op het moment.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• Aiyakido
  • Laatst online: 05-09-2022

Aiyakido

a.k.a Aiya Kido

ik twijfel ook nog weet je
ik wil of DoA3 of munch oddessy halen maar wat zal ik nou doen

• Ruud2001
  • Laatst online: 20:43

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Ik heb Halo en PGR

In 1e instantie was ik niet direct verkocht aan PGR, maar na een half uurtje spelen moet ik zeggen dat ik het nu soms toch liever speel dan Halo. Het is gewoon extreem coolio om die kudos bij elkaar te scheuren :9~ en het uiteindelijke doel is natuurlijk om al die coole racemonsters te unlocken.

PGR is echt helemaal top *D en zeker een aanrader...

Ik zag ook iemand JSRF aanraden, maar ik vind dat echt helemaal nix! Zou ik zeker eerst ff proberen in de winkel ofzo, want het ziet er leuk uit, maar de gameplay zuigt aan alle kanten imho

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Verwijderd

Ik zou zeggen Fusion Frenzy (als je vrienden en meerdere controllers hebt :)) of JSRF (maar ik ben het met Ruud2001 eens probeer het eerst in de winkel want wat ik leuk vind hoef jij niet leuk te vinden)

Verwijderd

JSRF vind ik wel een super vette game. Was ook al fan van JSR. Verder is PGR echt een aanrader, super moeilijk en toch leuk.

Verder heb ik ook tony en halo. Tony is wel cool, maar PGR is iets meer mijn game.

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-01 15:21

G3kko0

Why so serious???

Zou gotham racing/JSRF halen als ik jou was!!Vette games! :)

Verwijderd

Fusion Frenzy is alleen leuk met 4 man, niet minder. Puur party-game. Demo staat op sommige andere MS-games (PGR, Munch). PGR is leuk, maar wordt op een gegeven moment frustrerend moeilijk, IMHO, maar is zeker ook een aanrader. Ik vond de lange stukken open terrein van RSC eigenlijk leuker (en RSC is mooier).

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:38
Ja Fusion Frenzy was die andere.
Die lijkt ook wel kewl.
Tis alleen jammer dat ik niet zoveel geld voor zo'n XboX over heb. Ik heb het wel, maar vind het te duur. Zodra die binnenkort rond de 200 euro is ga ik er wel over nadenken.
Of ik koop wel een PS2 (aangezien daar FF10 op zit).

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Verwijderd

jet set radio future is eg een reden waarom ik de X-BOx zou kopen
was rez nou ook of de x doos?
anders is rez ook een goede aanrader

• DarkShadow
  • Laatst online: 29-01 14:18
amped snowboarding lijkt mij erg tof, en halo natuurlijk ook (heb ik wel gespeeld, nog niet zow lang, heb geen xdoos), jsrf natuurlijk ook, ik ben niet zo'n race fan, dus het moet in iig arcade zijn, gotham racing trekt me niet echt, maar misschien is het wel leuk, dat rally spel lijkt me super gaaf...
en doa3 natuurlijk

• raptorix
Ik vind halo beetje tegenvallen, op eerste gezicht is het wel tof, echter maps vervelen snel en de MP maps zijn ronduit booooooooooooooooooring.

Verwijderd

Amped, de besturing is misschien even wennen maar niet moeilijk. Of Rallisport Challenge. Vooral die laatste is multiplayer cool. Elkaar de afgrond in rijden >:)

• Albinoraptor
  • Laatst online: 02:19
Op dinsdag 26 maart 2002 07:18 schreef RefriedNoodle het volgende:

[..]

Daar moet je trouwens ook dokken voor de afstandsbediening voor dvd's, en die heb je nodig voor de update van de buggy dvd code.
Wat een onzin je kan ook gewoon DVD's kijken zonder er extra voor hoeven te betalen, drukt op 1 knop op controller en je gaat zitten heb ik echt geen afstandbediening voor nodig hoor, en buggy dvd code?? Nergens last van hoor.

Dus blaat niet zo.

Ik dank u.

Verwijderd

4 woorden: Jet Set Radio Future :9~

• Biff

Biff

waar zijn de visjes

Op dinsdag 26 maart 2002 12:48 schreef Albinoraptor het volgende:

[..]

Wat een onzin je kan ook gewoon DVD's kijken zonder er extra voor hoeven te betalen, drukt op 1 knop op controller en je gaat zitten heb ik echt geen afstandbediening voor nodig hoor, en buggy dvd code?? Nergens last van hoor.

Dus blaat niet zo.

Ik dank u.
Er zit al een DVD-speler in, maar als je DVD-functies zoals terug- en vooruitspoelen in 3 snelheden, slow motion, aangeven van resterende speeltijd, shuffle- of programmeerfuncties, A-B markering herhalen wil hebben moet je toch wel de Playerupdate 2.1 hebben die bij de afstandbediening zit, en die 2 MByte van je memory card kost.

• xzenor

xzenor

Topicstarter
Nou ik heb Project Gotham gehaald...
dus we zullen zien :)

Verwijderd

met de Kudos Challenge waar zit jij precies?

ik Professional Season, begint nu wel aardig moeilijk te worden.

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-01 18:00
Ik vind rallysport challenge beter dan PGR (ok het is een rallygame, maar ik scheer alle racegames altijd over 1 kam)

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-01 15:21

G3kko0

Why so serious???

Op dinsdag 26 maart 2002 15:13 schreef possamai het volgende:
Nou ik heb Project Gotham gehaald...
dus we zullen zien :)
Goede keus!! :)
Ik las vandaag ook wat over rallysport challenge damn wat zit dat er mooi uit zeg!!Lijkt me ook wel een aanrader die game! :P

• raptorix
Op dinsdag 26 maart 2002 18:30 schreef Chocopuff het volgende:

[..]

met de Kudos Challenge waar zit jij precies?

ik Professional Season, begint nu wel aardig moeilijk te worden.
Nog niet heel ver, heb tot nu toe vooral tegen me vriend geraced en quick game gespeelt :0

Verwijderd

ik zit nog steeds te w8en op Grand Theft Auto 3 :9~

dat spel gaat pas schoppen op THE BOX...

• Biff

Biff

waar zijn de visjes

Ik ga zo eens ff Rallisport Challenge halen, als ik de reviews kan geloven is dat de mooiste en leukste racer :)

Verwijderd

Project Gotham is echt super, ben nu ook in de professional season bezig en heb arcade race op hard gehaald en quickrace ga ik met hard bezig.

Had eerst een game op 60Hz, maar ben toen maar een nieuwe begonnen op 50Hz omdat de meeste spellen beter werken op 50. Ook bij PGR vind ik de auto's (reflexies) er mooier uitzien op 50Hz. Alle americaanse games worden eigenlijk ontworpen voor 50Hz.

• raptorix
Op woensdag 27 maart 2002 12:39 schreef Cra5hKrE8OR het volgende:
Project Gotham is echt super, ben nu ook in de professional season bezig en heb arcade race op hard gehaald en quickrace ga ik met hard bezig.

Had eerst een game op 60Hz, maar ben toen maar een nieuwe begonnen op 50Hz omdat de meeste spellen beter werken op 50. Ook bij PGR vind ik de auto's (reflexies) er mooier uitzien op 50Hz. Alle americaanse games worden eigenlijk ontworpen voor 50Hz.
Nice, wat ik wel jammer vind is dat het over het algemeen sneller is om keihard tegen een scherpe bocht aan te botsen dan hem netjes te rounden, imo had dat wel iets realistischer mogen zijn, heb gister trouwens heel even in cheatmodus de auto's bekeken :)

De F50 beult echt, ging tegen mijn vriend die de beetle had en op het lange end spuit je dan echt weg :)

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Op woensdag 27 maart 2002 12:39 schreef Cra5hKrE8OR het volgende:

he, hoe doe je het aantal Hz nog aanpassen? Want ik heb een profile aangemaakt waarmee die op 60 Hz staat. Als ik dan in de settings van de X-box aangeef dat ie op 50 Hz moet spelen en dan PGR opstart dan kan ik dat profile met 60 Hz niet opstarten.

• Biff

Biff

waar zijn de visjes

Hee hee toch meteen maar DOA3 meegenomen naast Rallisport Challenge, en ze hadden de DVD kit ook, en advanced SCART cable met optische uitgang.. tja zoveel lekkers kan ik niet laten liggen ;) Wou dat mijn werkdag er al op zat!

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-01 18:00
Op woensdag 27 maart 2002 16:50 schreef Biff het volgende:
Hee hee toch meteen maar DOA3 meegenomen naast Rallisport Challenge, en ze hadden de DVD kit ook, en advanced SCART cable met optische uitgang.. tja zoveel lekkers kan ik niet laten liggen ;) Wou dat mijn werkdag er al op zat!
en ik moet nog een Xbox kopen :)

• xzenor

xzenor

Topicstarter
Pfff nou ik heb Project Gotham gehaald maar hijs vet moeilijk....
alleen goed rijden is niet voldoende.. je moet echt stunten er bij om sommige velden uit te spelen..

En DAT is moeiljk zonder iets te raken....

Verwijderd

Op dinsdag 26 maart 2002 13:53 schreef Trigunmasta het volgende:
4 woorden: Jet Set Radio Future :9~
Idd Jet Set Radio Future

Verwijderd

Op woensdag 27 maart 2002 21:23 schreef possamai het volgende:
Pfff nou ik heb Project Gotham gehaald maar hijs vet moeilijk....
alleen goed rijden is niet voldoende.. je moet echt stunten er bij om sommige velden uit te spelen..

En DAT is moeiljk zonder iets te raken....
Yep, da's de kick... Goed slidend de bochten door, en dan nog een beetje jakkeren aan je stuur om de slide-kudo's wat te verhogen... Duivels lastig.

Verwijderd

DOA 3
JSRF
Tony Hawk 3
Halo
Shrek :P
Amped (zeer vetjens)

Verwijderd

JSRF kan ik je niet aanraden. Waarom?

http://www.dutchgaming.net/reviews.php3?select=225

Dat ga ik niet nog eens helemaal opsommen ;)

• xzenor

xzenor

Topicstarter
Nou,
PGR bevalt mij PRIMA
Overigens heb ik Oddworld en Genma Onimusha ook gekocht.
Alletwee leuk.
Gemna moet je niet voor de graphics kopen en je moet je effe door het begin heen 'slaan'.
Maar als je eenmaal een beetje begonnen bent en je wapens een beetje opgewaardeerd hebt, dan hakt het echt heerlijk :)

Ik dacht in het begin effe dat't een miskoop was, maar als je eenmaal een beetje bezig bent issie best verslavend.

Verwijderd

Ik heb PGR nu uit gespeeld, al hoewel? Ik heb nog geen F50, krijg ik pas bij 200000 Kudos en daar ben ik bijna.

Verder moet ik nog een heel aantal races goud halen, maar het is echt wel een super game, helemaal de 360 Modena, dat is echt een super coole auto, niet het snelst, maar rijd heerlijk. :)

• raptorix
Een hoop maps speel ik trouwens met de Beetle, heerlijke auto, niet een super top speed maar acceleratie is redelijk maar bochten is ie super stabiel.

Verwijderd

Project Gotham is wel een aanrader , voor de rest is er ni echt veel nuttigs op de xbox :P

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Jet set radio future en rally sport challenge zijn coole spellen :)

39

• Aiyakido
  • Laatst online: 05-09-2022

Aiyakido

a.k.a Aiya Kido

wat vinden jullie van dat spel met die blauwe gozer

ow ja weet al weer hoe het heet, azurik

Verwijderd

Wat vinden jullie trouwens van Blood Omen??

• DasHMauL
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-04-2025
ik heb sinds kort een box met Halo (valt grafisch beetje tegen) en DOA3 (grafisch vet, maar geen unlockable characters (op 1 na))

Ik overweeg Rallysport óf PGR, kweet nog niet wat me leuker lijkt. Rallysport schijnt wat moeilijker te zijn qua gameplay.

Vindt het vreemd dat de meningen over JSRF zo super verdeeld zijn, of men vindt het bagger, of een topgame. Ik zelf heb 't nog niet gespeeld.

Verder vindt ik dat de game line up mager is (maar ja hij's pas uit) en nog maar weinig games zijn die veel uit de doos halen (zoald DOA3 dat wel doet grafisch).

Ik wacht trouwens op unreal championship en quest of the dragon (oid) die bruce lee game...

/edit/
is Obi Wan echt zo superbagger??
/edit/

Verwijderd

Op vrijdag 05 april 2002 13:11 schreef DasHMauL het volgende:
Ik overweeg Rallysport óf PGR, kweet nog niet wat me leuker lijkt. Rallysport schijnt wat moeilijker te zijn qua gameplay.
Moeilijker, maar op een andere manier... PGR is zeker ook lastig, omdat je verschillende doelen hebt tijdens races. Het gaat lang niet altijd om tijd of als 1e finishen, maar je moet ook slidend de bochten door zonder de vangrail te raken, en geloof me... hij is duivels tricky soms.
Vindt het vreemd dat de meningen over JSRF zo super verdeeld zijn, of men vindt het bagger, of een topgame. Ik zelf heb 't nog niet gespeeld.
Hangt er vanaf of je de eerste JSR hebt gespeeld... Zo ja, dan gaat deze een beetje tegenvallen, het is 3 stappen vooruit en 2 achteruit. Grafisch top, maar ze hebben er wat originaliteiten uitgehaald die wel in de eerste zaten, en dat is jammer. (Then again, ze hadden weinig keus, JSR zat zo in een niche dat niemand het kocht, dus ze moesten het wel wat meer mainstream maken)
Verder vindt ik dat de game line up mager is (maar ja hij's pas uit) en nog maar weinig games zijn die veel uit de doos halen (zoald DOA3 dat wel doet grafisch). Ik wacht trouwens op unreal championship en quest of the dragon (oid) die bruce lee game...
Ik wacht met smart op The Matrix, Fellowship of the Ring, Star Wars: Knights of the old Republic, Jedi Starfighter, en Soul Calibur 2. Dus, het komt wel goed met de lineup, ieder heeft z'n titels.
is Obi Wan echt zo superbagger??
Nee. Het is NOG erger. :+ ff serieus, begin er niet aan tenzij je een verstokt SW-fan bent. Neem anders Starfighter, stukken leuker. Of Jedi Outcast voor de PC. Maar het spel mist wat elementen. Er zit geen ontwikkeling in jouw karakter, je begint met alle force powers en je eindigt met dezelfde, en dat is jammer. Vergeet niet dat LucasArts Obi-Wan op de pc heeft laten vallen omdat ze het spel niet goed genoeg vonden. Waarom zou jij het op een ander platform dan wel goed moeten vinden?

Verwijderd

Ik hoor van iedereen dat RSC echt makkelijk is. Snel uit te spelen. PGR vind ik best wel lang fun blijven. RSC schijnt grafisch wel een van de mooiste games te zijn waar PGR soms een beetje tegenvalt, vooral de eerste keer dat ik het speelde was ik niet echt impressed.

Verder heb ik veel JSR gespeeld en vind tot op heden JSRF best wel cool, wel vet irri dat de turbo niet meer op de R-trigger zit, loop nu regelmatig zomaar te sprayen omdat ik denk sneller te gaan. Heb hem alleen nog niet echt veel gespeeld, want ben een beetje addicted aan PGR en Halo.

• DasHMauL
Ben wel verstokt SW fan maar laat ObiWan toch maar liggen. Jedi Outcast heb ik idd op pc en die is redelijk. Starfighter pak ik wel op pc. Ik wil eigenlijk alleen maar xbox only games hebben.
Weet iemand trouwens of je bij DOA3 een ander liedje bij de realtime intro kan krijgen?? Als ik b.v. 'amazing' instel bij de audio options, krijg ik áltijd 'nine lives'. Of een manier om HD songs erin te zetten?

Ow ja, Kunnen we ooit een xbox variant van TEKKEN verwachten? :P

• raptorix
PGR is grafisch niet super, alhoewel de locaties wel sfeervol zijn, enigste wat tegenvalt is dat de gebouwen dus echt blokkendozen zijn, maarjah ziet er op zich wel leuk uit, en met name dat park in london vind ik super,vooral door het grind rijden in combinatie met de forcefeedback is erg cool, en al helemaal met de f50 :)

Verwijderd

Halo is vrij goed, alhoewel level 6 en 7 echt saai zijn (en dan vooral level 7 :() Er zitten enkele fantastische momenten in maar ik had vaak het gevoel dat het spel gerekt werd om de houdbaarheid te verlengen. Co-op is zeer cool, vooral in legendary-mode (denk ultra-moeilijk :P) Wat ik echter onbegrijpelijk vind: er zijn geen bots!!! Zeer, zeer vreemd aangezien de AI van Halo best goed is. De levels zijn veel te groot voor 2-4 spelers en mijn XBOX aan een andere koppelen zal ik niet zo snel doen. Daarom zul je de 26 (!!!) Multiplayermodi nauwelijks spelen.

Al om al een 8,0 omdat de graphics vrij goed zijn, de muziek fantastisch en de gameplay over het algemeen leuk. Niet een klassieker, helaas, maar wel het kopen waard.

Amen :P

• DasHMauL
Heb Project Gotham gekocht. Eerste instantie vond ik de graphics idd wat tegenvallen, echter na lang spelen :) maakt het toch wel wat indruk.
Mooie reflecties, goed geluid (met 5.1)

Het wordt ook steeds leuker om te spelen, zeker in kudos challenge mode. Denk niet dat ik er snel op uitgekeken raak. Ik wil die F50 hebbe! (zonder cheats)

Ow ja, ook in dit spel nog steeds geen mogelijk om je eigen geripte soundtracks erin te zetten?? Of mis ik iets.

Rallisport wordt mijn volgende aankoop denk ik
(wordt wel dure grap zo!, ben normaal iso's op pc gewend) :P

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Ik ben zelf nu ook in het trotse bezit van PGR én RSC *D maar dit gaat idd een duur grapje worden, want er zijn nog best een behoorlijk aantal spellen die ik ook nog wil hebben.

DOA3 ga ik binnenkort denk ik ff halen...

Zit iig ook met smacht te wachten op Pro Race Driver, volgens mij een echte GT3 killer :9

Verwijderd

Ik vind Rallisport Challenge niet echt makkelijk.. ben m'n career ook maar overnieuw begonnen als 'Beginner' ipv 'Normal' want het lukte me echt niet om alle races te winnen ;(

Wat betreft Star Wars games, ff wachten nog op Knights of the Old Republic :9~

Afbeeldingslocatie: http://www.lucasarts.com/products/swkotor/images/screens/6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.lucasarts.com/products/swkotor/images/screens/5.jpg

Verwijderd

Trouwens, over aanraders gesproken: DVD Region X is uit *D

http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B000063S36/xboxscene-21/026-7975885-8562025

Oftewel geen last meer van regio codes op je XBox DVD speler

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

als het goed is kun je die ook gewoon in NL kopen bij DynaByte ofzo

is wel mooi spullekuh 8-)

edit:

Hier staat ie voor 29,95 euro

Verwijderd

PGR, en zometeen DTM Race Driver

Verwijderd

HOOOOI
Ik heb nu een xbox met Halo, JSRF, DOA3 en Amped.

Jsrf rules en halo is echt heersend, maar amped valt tegen.
Ik wil een nieuw spel halen, maar ik heb t niet zo op race games dus geef mij eens advies :7 :+

Verwijderd

Oh ja
is die advanced scart cable echt beter?

ik bedoel ziet het er mooier uit enzo?

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Op maandag 08 april 2002 15:30 schreef WouteRF het volgende:
PGR, en zometeen DTM Race Driver
Zometeen :?

Ik weet niet wat jij onder "zometeen" verstaat, maar volgens mij gaat dat nog wel ff duren voordat ie uitkomt.

* Ruud2001 zou het echter geen probleem vinden als ie morgen al in de winkel ligt *D

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Op maandag 08 april 2002 15:50 schreef Corneel het volgende:
Oh ja
is die advanced scart cable echt beter?

ik bedoel ziet het er mooier uit enzo?
Tja, het beeld is wel mooier... maar of die nu echt 30 euro waard is voor alleen mooier beeld vraag ik me af. Ik heb 'm eigenlijk alleen gekocht om m'n X-Box aan te kunnen sluiten op m'n 5.1 set... het mooiere beeld is mooi meegenomen.

Verwijderd

Op maandag 08 april 2002 15:56 schreef Ruud2001 het volgende:

[..]

Zometeen :?

Ik weet niet wat jij onder "zometeen" verstaat, maar volgens mij gaat dat nog wel ff duren voordat ie uitkomt.

* Ruud2001 zou het echter geen probleem vinden als ie morgen al in de winkel ligt *D
Van de zomer :)
Pagina: 1