Wie kan mij helpen met het volgende probleem, dit stond ook al in de [topic=448310/1/25]
Als ik bij m'n workunits kijk dan zie ik dat de op een na laatste klaar was om 12:59 en dat de laatste om 19:04 klaar was. Hij geeft aan dat hij er 5uur en 20min over gedaan heeft. Maar realtime is dit 6uur en 5min, dus 45min langer.
Bij sommige scheelt dit meer dan een uur. En ik heb m'n PC niet uit gezet.
Ik draai winXP, ik heb nog even in de lijst terug gekeken van m'n history maar ik zag dat het elke keer zo is dat het ongeveer 1 uur scheelt. Bij de units die ik met ME doorgespit heb is dit niet het geval (had ik voor XP draaien). Dit zou dus betekenen dat XP in mijn geval 1 uur langer over een unit doet dan ME. De tijden zijn hetzelfde ze zijn niet een uur korter geworden.
dan zouden de tijden toch moeten verschillen met ME? Maar die zijn gemiddeld hetzelfde.
Iemand tips, want terug naar ME heb ik ook eigenlijk geen zin in.
Is er geen proggie voor die checkt of hij wel blijft lopen?
Als ik bij m'n workunits kijk dan zie ik dat de op een na laatste klaar was om 12:59 en dat de laatste om 19:04 klaar was. Hij geeft aan dat hij er 5uur en 20min over gedaan heeft. Maar realtime is dit 6uur en 5min, dus 45min langer.
Bij sommige scheelt dit meer dan een uur. En ik heb m'n PC niet uit gezet.
Ik draai winXP, ik heb nog even in de lijst terug gekeken van m'n history maar ik zag dat het elke keer zo is dat het ongeveer 1 uur scheelt. Bij de units die ik met ME doorgespit heb is dit niet het geval (had ik voor XP draaien). Dit zou dus betekenen dat XP in mijn geval 1 uur langer over een unit doet dan ME. De tijden zijn hetzelfde ze zijn niet een uur korter geworden.
Ik snap het nietReactie van tfh (Professional Weirdo)
Kan kloppen, zeker als je XP of win2K gebruikt. Die rekent de echt gebruikte CPU )thread) tijd, en niet de tijd op je klokkie of horloge
Iemand tips, want terug naar ME heb ik ook eigenlijk geen zin in.
Is er geen proggie voor die checkt of hij wel blijft lopen?