Toon posts:

tv out

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Voor deze vraag ben ik alle bestaande topics reeds meerdere malen langsgewandeld. Aangezien ik geen kleur meer!! kan krijgen op mijn televisie via tv out, heb ik de volgende vraag:

Zijn er instellingen die kleur danwel zwart wit beeld bepalen welke niet vallen onder de instellingen onder beeldscherm in het configuratiescherm. Ik denk dan aan het register oid. Op dit gebied heb ik niet zoveel ervaring, dus een duidelijke uitleg is zeer gewenst.

Ik heb de afgelopen week alle instellingen (zoals Pal etc.' meerdere malen langsgelopen. Toch krijg ik geen kleur meer, ondanks het gebruik van 2 SVHS kabels, een composiet kabel, 3 televisies en 2 videokaarten (GeForce 2MX). Tevens heb ik verschillende drivers geprobeerd, zowel degene die origineel bij mijn kaart zaten als de drivers van de Nvidia site. Het meest frustrerende hieraan is dat ik maanden heb kunnen genieten van kleur op mijn televisie en dat ik dus weet dat het wel mogelijk is.

SVP deze topic niet direct afsluiten aangezien mijn probleem niet in de FAQ en de overige topics naar voren komt.

(P4 1500, Win XP en Chaintech GeForce 2 MX)

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Heb je ook dit nieuwe topic gezien? Hier heeft Sinterklaas redelijk wat probleemstelling mbt tot zwart-wit beeld behandeld:
[topic=447261/1/100]
Op dinsdag 26 maart 2002 00:20 schreef jasperdejong het volgende:
Zijn er instellingen die kleur danwel zwart wit beeld bepalen welke niet vallen onder de instellingen onder beeldscherm in het configuratiescherm. Ik denk dan aan het register oid. Op dit gebied heb ik niet zoveel ervaring, dus een duidelijke uitleg is zeer gewenst.
Nee.

• Rollerjooster
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-05 11:48

Rollerjooster

OhNoNotHim

Je schrijft dat je geen kleur meer hebt. Je hebt het dus wel gehad? En wat is er veranderd in de tussenliggende tijd?

Forza Mucca!

Verwijderd

Topicstarter
Niets bijzonders volgens mij, op een gegeven moment wilde ik een DVD bekijken en was er opeens geen kleur meer te bekennen.
En ja ook FAQ 2 heb ik meerdere malen doorgenomen.

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

Ik had eerst ook geen kleur, maar had 2 SCART ingangen op de tv, moest gewoon een andere ingang nemen (gebruik tulp/svhs>scart plug)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 20:25
dan is er iets kapot *D

Check pal instellingen, als de tv-out op NTSC staat krijg je zwartwit

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:51
Heb je wel de goede ingang van je TV/videorecorder gebruikt en deze ook goed ingesteld ?

Had mijn vader gister ook. Was het gewoon 1 instelling in de VCR.

let the past be the past.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gewoon een hele simpele Daewoo video. Veel instellingen heb ik dus niet. Ik gebruik AV2, (AV1 loopt naar de tv). Deze staat ook ingesteld op AV2 en niet op decoder, andere opties heb ik niet.

Verwijderd

bij mij lag het aan de instelling, samengestelde video out, stel in dat je een samengesteld video wilt, dan werkt het wel, dus geen automatisch of alleen Svideo!!!!

suc666

Verwijderd

Deze gaat dicht omdat ik niet inzie wat er anders is aan dit tv-out probleem dan alle anderen en bedenk aub de volgende keer een DUIDELIJKE topictitel, dit is op zich al een reden om een topic dicht te doen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.