Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
kleuren maakt niets uit, zorg wel dat je de kabel straight laat, dus alles goed vastsolderen op de goede plaats/led. een kleuren combinatie is dan erg makkelijk, doe het gewoon eerst op papier dus schrijf de kleuren aan de connector naast elkaar en trek lijnen naar de leds die je met het betreffende draadje moet verbinden.
Hmm, ik heb op winamp.com gezocht naar "led", maar er komen geen zoekresultaten uit
ik heb nu die kabel inelkaar gesoldeert, niks mis mee maar nu zegt die plugin dattie een ongeldige beweking heeft uit gevoerd en dan het restarten van winamp het beste is (ff brak naar nederlands vertaald dus:)) ik draai win2k, iemand probs onder win2k gehad hier mee ??
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
de leds branden nu gewoon... constand... knipperen niet ofzo, omdat die plugin niet werkt, vet vaag? wie heeft dit probleem ook of ook gehad?
Anoniem: 37369
waar heb jij die plug-in vandaan man
heb gezocht op led maar krijg alleen maar rotzooi
heb gezocht op led maar krijg alleen maar rotzooi
www.discolitez.com 1 van de weinige plugins die ook onder 2000/xp werktOp dinsdag 26 maart 2002 15:05 schreef DAMAGE het volgende:
de leds branden nu gewoon... constand... knipperen niet ofzo, omdat die plugin niet werkt, vet vaag? wie heeft dit probleem ook of ook gehad?
bij mij was de ongeisoleerde kabel de massa, de volgende zijn van als 1e aan naar als laatste aan(het zijn de VOLLEDIG dezelfde gekleurde kabeltjes) , ik kweet niet of het bij jou hetzelfde is
rood
oranje
roze
geel
donker groen
licht groen
donker blauw
licht blauw
rood
oranje
roze
geel