ik heb dus een powercolor GF2MX en dual monitor werkt bijna ok, ik heb beeld maar het scherm past niet binnen mijn tv, ik zie maar ongeveer 1/3 van het pc scherm op mijn tv, ik kan met mijn muis scrollen in mijn tv beeld om alles te zien maar in het geval van voledig scherm weergaven zie ik dus maar een deel van mijn DVDtjes
ik kan de resolutie van de TV niet lager zetten dan 640x480 en dan past het dus nog niet!!! is hier een patch voor? ik heb NVDIA al gecheckt en win2K driver updates ook maar zonder resultaat, heeft iemand nog enig idee?
ja idd,
was ik ontertussen ook al achter, is alleen wel klote dat je constand als je filmpje wilt kijken je res. weer moet veranderen
konden ze dat nou niet ff inbakken ofzo...
sorry voor het omhoog trappen, maar als je nu gewoon de snelkoppeling in je taakbalk zet, dan kun je met 1 klik de reso veranderen, hoef je niet moeilijk te doen.Op dinsdag 26 maart 2002 00:35 schreef Genius_P het volgende:
ja idd,was ik ontertussen ook al achter, is alleen wel klote dat je constand als je filmpje wilt kijken je res. weer moet veranderen
konden ze dat nou niet ff inbakken ofzo...
rechtermuisklik -> eigenschappen -> instellingen -> geavanceerd -> adapter -> instellingspictogram op taakbalk weergeven.