Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Rustig vriend, alles kan gefixt worden in het PHP forum (in tegenstelling tot UBB).
Verwijderd
Ja, inderdaad, dat is nog het fijnste van dit forum, je ken het zo fixen!!
en beter EEN search dan GEEN search..
Dat je bij back knop alles kwijt bent is irri
en beter EEN search dan GEEN search..
Dat je bij back knop alles kwijt bent is irri
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 17 september 2000 13:06 schreef DeathKnight het volgende:
Het gaat zo traag als dikke stront in de winter.[/quote]Bij mij is het momenteel ook traag, maar dit ligt aan de verbinding naar vuurwerk die momenteel gewoon bout is.
Normaal staat alles meteen in m'n browser.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>En telksen heb ik overal fucking bugs... ik wil bijvoorbeeld bij Hardware alle postings laten zien.. nee hoor, webpagina niet gevonden![/quote]Heb je dat 1x of altijd? Als je het altijd hebt, is het gewoon een bugje die ik pas kan fixen als ie gemeld is. Hier werkt het gewoon, denk dus dat het gewoon aan het tijdelijk wegvallen van je verbinding (naar vuurwerk) lag.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Zoeken op ASUS heeft 0 resultaten, lijkt me toch sterk! Ik wou alleen maar ff kijken of er nog iemand had gereageerd op een oude post van mij.[/quote]Lees de FAQ eens... [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find]Geen resultaat?[/url]<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Pasgeldeden zat ik een bericht te typen van 10 minuten, ik open via ICQ in dat venster perongeluk een andere site, klik op Vorige en voila al mijn getypte tekst GVD weg![/quote]Dat is inmiddels opgelost.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Pasgeleden was opeens zonder reden mijn password fout, moest ik 3 dagen wachten voordat ik een mailtje kreeg met een tijdelijk password.[/quote]Dat ligt dan aan de mailserver van jou provider, bij mij liggen die mailtjes binnen 3 sec. in m'n mailbox.
Het gaat zo traag als dikke stront in de winter.[/quote]Bij mij is het momenteel ook traag, maar dit ligt aan de verbinding naar vuurwerk die momenteel gewoon bout is.