weet iemand toevallig een mobotje dat net IETS kleiner is dan een microATX? microATX is 244*220 en ik heb dus een max ruimte van 300*215, dat kan dus NET niet
tis voor een mod 
heb al gezien dat je flexATX nodig hebt, weet iemand waar je dat kan aanschaffen? liefst natuurlijk in NL
heb al gezien dat je flexATX nodig hebt, weet iemand waar je dat kan aanschaffen? liefst natuurlijk in NL
Verwijderd
je kan kijken tweakers.net bij hardware verkoop
en kijken bij overige daar staan hele kleine moederborden tussen
ze zijn niet goed koop de goedkoopste is 200euro
en kijken bij overige daar staan hele kleine moederborden tussen
ze zijn niet goed koop de goedkoopste is 200euro
Ze zijn maximaal 244x215, de kans is groot dat een willekeurig mobotje iets kleiner is. Dus je moet het gewoon zelf ff nameten in de winkel (of bij een webwinkel even vragen of ze het voor je willen doen)Op maandag 25 maart 2002 23:20 schreef Hermanator het volgende:
weet iemand toevallig een mobotje dat net IETS kleiner is dan een microATX? microATX is 244*220 en ik heb dus een max ruimte van 300*215, dat kan dus NET niet
Heb er toevallig gister een mailtje over gekregen.
De Freetech P6F209 Dies is maar 17x17
Apocom kan hem leveren voor 149 EUR, hij staat alleen niet op hun site, dus moet je ze ff mailen.
De Freetech P6F209 Dies is maar 17x17
Apocom kan hem leveren voor 149 EUR, hij staat alleen niet op hun site, dus moet je ze ff mailen.
Mobo wat in de Shuttle SV-24 zit: de FV-24. Is FlexATX.
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
ff zoeken in de pricewacht:
http://www.tweakers.net/pricewatch.dsp?Query=Shuttle
http://www.tweakers.net/pricewatch.dsp?Query=Shuttle
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Oke, diegene die voor mij een shop kan aanwijzen waar je een shuttle FS40 bordje kan kopen verdient eeuwige roem.
Weet iemand anders toevallig een bordje wat aan de volgende eisen voldoet:
-Socket A
-kleiner dan 300*215 (dus micro of flex)
-onboard party (lan-sound-video)
-build in TV-OUT
(-2PCI sloten)
Hierop staat ook de reward van eeuwige roem
Weet iemand anders toevallig een bordje wat aan de volgende eisen voldoet:
-Socket A
-kleiner dan 300*215 (dus micro of flex)
-onboard party (lan-sound-video)
-build in TV-OUT
(-2PCI sloten)
Hierop staat ook de reward van eeuwige roem
wat kost dat? (het staat er niet bij volgens mij.)Op dinsdag 26 maart 2002 14:45 schreef Wirf het volgende:
http://www.advantech.com/products/PCM-5822.asp
geen micro of flex, wel erg klein14 x 10 cm (!!)
Zo rond de 400 euroOp dinsdag 26 maart 2002 15:00 schreef lange het volgende:
[..]
wat kost dat? (het staat er niet bij volgens mij.)
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
oke voor jou deeltje eeuwige roem, maar niet DE eeuwige roem. Tikkeltje duur 400 euroOp dinsdag 26 maart 2002 14:45 schreef Wirf het volgende:
http://www.advantech.com/products/PCM-5822.asp
geen micro of flex, wel erg klein14 x 10 cm (!!)
Oke wie komt de EEUWIGE
Verwijderd
Die shuttle fv24 heb ik het goedkoopst gevonden in Duitseland € 166,-. Ik weet niet meer direct bij wie het was zou ik op moeten zoeken.
edit: http://www.lieske-elektronik.de/index.htm?preisliste/mainboards.htm pagina 2
Ik zoek hem ook maar kan hem in nederland niet vinden. Die freetech is een leuk alternatief alleen heeft deze helaas geen TV-out.
edit: http://www.lieske-elektronik.de/index.htm?preisliste/mainboards.htm pagina 2
Ik zoek hem ook maar kan hem in nederland niet vinden. Die freetech is een leuk alternatief alleen heeft deze helaas geen TV-out.
Als je hem voor DivX gaat gebruiken, kan je denken aan zo'n Hollywood X card, van sigma designs. Dan heb je namelik aan een slome cellie genoeg, en kan je dus ook een lekkere stille koeler eropzetten. Die kaart neemt namelijk het MPEG-4 signaal over van je cpu, en heeft ook tv-outOp dinsdag 26 maart 2002 17:06 schreef Stippie het volgende:
Die freetech is een leuk alternatief alleen heeft deze helaas geen TV-out.
Er zit wel een 'future' connector op die freetech, ze zouden bezig zijn met het ontwikkelen (voor productie dan) van een TV-out kaart voor deze connector. Of dit verder leven zal zien zou ik niet durven zeggen. Of ze er echt mee bezig zijn durf ik ookniet te zeggen, maar dat kreeg ik als antwoord van hun toen ik ze daarover raadpleegde.Op dinsdag 26 maart 2002 17:06 schreef Stippie het volgende:
Die freetech is een leuk alternatief alleen heeft deze helaas geen TV-out.
Maar inderdaad gewoon een TV-out kaart en voila je bent er..
--
Om precies te zijn J8 - Digital Video out
Hier staat ook nog een plaatje (125 kb)
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Verwijderd
Het is de bedoeling een zo'n compact mogelijk systeem te maken. Als ik er een losse kaart in doe ga ik weer een eind omhoog. Dan zou ik een PCI risercard moeten hebben en daar is vrij lastig aan te komen in NL. En anders zijn ze behoorlijk prijzig
DANK U STIPPIE, eeuwige roem wordt u zo snel mogelijk toegezonden, maar precies, die duitse winkel does it 
Bestelactie doen stippi? scheelt misschien in verzendkosten. Ik wil dat bordje zowiezo hebben!
Bestelactie doen stippi? scheelt misschien in verzendkosten. Ik wil dat bordje zowiezo hebben!
Verwijderd
Als je hem daar gaat bestellen laat dan ff weten wat de levertijd is. Ze hebben daar zoveel dus ik vraag me af op ze hem op voorraad hebben liggen.
Ik zie het zelf niet zo zitten om een bestelactie op te zetten. Woon je toevallig in de buurt van R'dam dan kunnen we hem misschien samen bestellen.
Ik zie het zelf niet zo zitten om een bestelactie op te zetten. Woon je toevallig in de buurt van R'dam dan kunnen we hem misschien samen bestellen.
System: K7
Verwijderd
De fv24 heeft socket 370 geschikt voor celeron en pentium3
Hermanator alleen is de vraag of ze dat bordje met TV-out leveren. In de gebruiksaanwijzing staat namelijk dat deze optioneel is.
Hermanator alleen is de vraag of ze dat bordje met TV-out leveren. In de gebruiksaanwijzing staat namelijk dat deze optioneel is.
K7 is officieel Slot A zelf lijkt me. Of heb ik t nou foutOp woensdag 27 maart 2002 10:24 schreef lange het volgende:
[..]
is het nou socket370 of socket a?
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
jah dat dacht ik dus ook, maar het zal wel een foutje van de website zijn (helaas).
Verwijderd
Voor meer info over de shuttle fv24 zie hier
http://www.spacewalker.com/english/mainboard_detail_info.asp?number=122
http://www.spacewalker.com/english/mainboard_detail_info.asp?number=122
Word helemaal krank van die shuttle onderneming. Waarom heeft NIEMAND dat fv24 bordje in de verkoop??????
Hetgeen ik zeker wil weten is of het standaard video-out heeft. Zoja, dan zou dit me nieuwe DIVX bakkie kunne worden. Ben dus heel geïnteresseerd in dit. Als je em ergens vindt, let me know. Zou dit ook snel genoeg zijn icm een celly 1200 om DVD te draaien?
Speed is nothing without control, but who cares
Verwijderd
Hermanator heb je al een emailtje terug gehad dan dat ze hem niet verkopen?
Misschien is er nog hoop ik krijg er morgen meer over te horen.
Misschien is er nog hoop ik krijg er morgen meer over te horen.
Verwijderd
Ik heb nog steeds geen reactie gehad van waar ik nog hoop op had. Hij gaf al aan dat ze eigenlijk niet los geleverd werden maar dat hij het toch zou proberen. Ik neem aan geen reactie > dan zal het wel niet gelukt zijn. Als je hem nog steeds wil hebben kan ik het nog eens proberen. Dit was overigens bij een bedrijf in Nederland.
Je kan ook nog verder zoeken met google in Duitseland, want daar zijn er nog meer die hem wel leveren voor ongeveer € 180,- tot € 200,-.
Je kan ook nog verder zoeken met google in Duitseland, want daar zijn er nog meer die hem wel leveren voor ongeveer € 180,- tot € 200,-.
Pagina: 1