Afhalen bij Alternate, kan dat????

Pagina: 1
Acties:
  • 209 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Is het mogelijk om bij Alternate, je spullen af te halen. Dit omdat het verzenden bijna 30 piek kost en het bij mij zo'n beetje om de hoek is. Ook hou ik er niet zo van om HD's met de PTT opgestuurd te krijgen (ervaringen uit het verleden enzo).

Oh ja, die eikels reageren niet op mijn mail, dus daarom doe ik het maar hier.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Uhm wat dacht je ervan om ze eens te bellen of op hun website te kijken???

• Valium
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09-08 08:59

Valium

- rustig maar -

Ja. Zit vlak aan de snelweg.
(OV? Dat weet ik niet)
Probeer eens met de OV-reisplanner.
Die is nu weer gratis te gebruiken via internet.

Verwijderd

Ja dat kan

• Valium
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09-08 08:59

Valium

- rustig maar -

Ze hebben zelfs een volwaardige winkel daar.
(dacht ik net weer FF aan.)
edit:

Hee lucas, zag net dattut jouW post was. Lache dat je zo contact hebt.
OV-reiswijzer zegt:
Bus 146 naar Ridderkerk
lopen van het zand(??) naar Alternate.
schijnt 8 menuutjes te zijn.

Verwijderd

Supergoedkoop zijn ze niet (meer), hun spul kwam voorheen uit duitsland, daar hebben ze een moederbedrijf, maar de hardware werd ook in duitsland duurder, dus toen maar hier op de kop tikken.
Kwaliteit? weet niet. Heb tot zo ver nog nix gehaald, zoek het zelfs nog verder van deur, woon nl. ook praktisch om hoekje.

Afhalen doe je in ieder geval zo:
Auto, Bus , fiets.
Zitten in deel van pand van Opel dealer Ridderkerk.
Wachttijd kan aardig oplopen daar, maar ze hebben in iedergeval wel op iedere vraag een antwoordt (al is het meestal om hun verkoop te stimuleren)
mmmmmmnee, zou het niet doen daar.

Verwijderd

Goed spul, goede service, goede winkel en postorder, denk aan de prijzen ex. btw....
http://www.hardwarex.nl

Verwijderd

Alternate verkoopt goed spul, dat het nou duur is ja ok. Dat komt omdat in de advertenties van hun alles zonder btw zetten dan lijkt het goedkoper.

Ik ben er zelf een keer geweest, ik kom uit r'dam. het is best wel makkelijk te vinden de winkel legt aleen op een rare plaats op een industrie terein naast een auto dealer.

Op die site kan je bestellen , dat had ik gedaan maar daar wisten ze niks vanaf daar in de winkel. dus dat heeft geen zin.

Greetz. :)

• LoneGunman
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb laatst (ok, paar maanden terug) nog een HD'tje bij ze besteld: via de post vanuit Rotterdam naar het hoge noorden, heel netjes ingepakt, helemaal geen beschadiging.

Verwijderd

ze hebben toch onder advertenties staan : als je met deze advertentie komt zeiken we niet over prijzen.. u betaald wat hier staat en dus geen plotslinge prijsverhoging van gisteren. Op zich best netjes, maar wat zouden ze doen als je met een advertentie van een jaartje terug aankomt : geheugen was toen de helft keer zo goedkoop ....

Am I wrong ??

Verwijderd

Kennis van me ging een Matrox G400 16mb afhalen, hadden ze speciaal voor hem apart gelegt. Komt hij bij Alternate blijkt dat ze per ongeluk de kaart hadden verkocht. Kreeg hij voor de prijs van de 16 mb versie de 32mb versie mee :)

Personeel kwam wel professioneel over.

• roelkw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-08 14:28
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 18 september 2000 16:42 schreef yam'ha het volgende:
Personeel kwam wel professioneel over.[/quote]Nou, bij mij dus echt niet. Ik kwam daar voor netwerkzooi: 2 kaarten, 1 coax kabel, terminators en t-stukjes.
Ten eerste snapte hij niet wat t-stukjes waren, toen niet wat terminators waren. Daarna begon hij over een hub en daarna over een twisted coaxkabel. Ik zei: nou, die heb ik niet nodig, ik wil een netwerk met coaxkabel en een cross-cable-coax bestaat niet volgens mij. Hij wist 't niet meer en ging ander personeel d'r bij halen. Die hebben 'm toen staan uitleggen dat dat niet nodig was.
Dan kom je toch niet écht proffesioneel over...

• neh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-08 17:30

neh

Op zich best netjes, maar wat zouden ze doen als je met een advertentie van een jaartje terug aankomt : geheugen was toen de helft keer zo goedkoop ....

Am I wrong ??
yes you are... als je nou eventjes doorleest zie je dat er enkele uitzonderingen aangegeven staan. maar troost jezelf met de gedachte dat je niet de eerste bent die denkt zo goedkoop aan zijn geheugen te komen.

edit: beter post ik in recente topics |:(

XT, 640K ram, 20 MB harddisk, MS-DOS 4.0...

Pagina: 1