Toon posts:

Wachtwoord in Outlook Express

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben mijn password van mijn server kwijt. Nou is er nog maar een manier om mijn wachtwoord terug te krijgen. Ik heb hem namelijk nog onder een account bij Outlook Express die password staan. Het is onder zwarte puntjes, dus kan ik het natuurlijk niet zien. Ik gebruik windows XP. Enig iemand een idee hoe ik die wachtwoord kan lezen?

Ik weet niet of iemand hier antwoord op mag geven. Als het niet eigenlijk mag, dan moet ik maar gewoon doorgaan met mijn email checken... ;)

PS mijn email adres staat in mijn profiel.

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
"Password Recovery" is het magische zoekwoord.
Ga bijvoorbeeld eens zoeken bij tucows.keyaccess.nl en zoek een programmaatje uit... Zijn er behoorlijk wat.

Verwijderd

Met password revealer kun je zien wat achter de sterretjes zit. Hiermee moet het lukken. Je email adres is trouwens niet te zien :)

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Zit waarschijnlijk ook per ongeluk achter sterretjes verborgen... :D

Verwijderd

Topicstarter
Hehe is vast niet per ongeluk. Man ik dacht dat niemand het zou geloven :D Ik ben trouwens die dingen aan het proberen. Blijken niet allemaal met XP te werken. Thanx voor de link Gianni

[edit]
Zo, als mensen het willen weten, iOpus Password Revealer XP doet het in XP. Dan blijft dit mooi een link voor toekomstige searchers :D

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
kicked.to/SA :)
Pagina: 1