"Het leven is een mooie gelegenheid om meisjes te ontmoeten"
Ja die beta drivers op de site werken dus niet. Ze lopen alleen maar vast
Ik had precies hetzelfde probleem, met die Beta drivers zei hij: "Can't get Device" waarna het programma vastliep.
Toen ben ik eens op GoT gaan zoeken naar mogelijke oplossingen en ik kwam in een vorige topic van je deze post tegen:
* Studio Philips WDM TvTuner
* Studio WDM Audio Capture
* Studio WDM Crossbar
* Studio WDM Video Capture
Toen even rebooten en nu werkt ie ook onder XP, alleen nog wel zonder geluid maar daar zal ik dan nu nog ff mee bezig.
edit: Line in stond uit.
Dus nu met geluid.
Toen ben ik eens op GoT gaan zoeken naar mogelijke oplossingen en ik kwam in een vorige topic van je deze post tegen:
Dit heb ik gedaan en ik heb in het apparaatbeheer 4 devices op deze manier moeten installeren.Op zaterdag 16 februari 2002 20:56 schreef Gijsbert het volgende:
Probeer eens de driverinstaller uit te pakken met winzip, dan krijg je een map met de drivers daarin. Als je nu windows de kaart laat detecteren en dan deze map aangeeft als de map waar hij de drivers vandaan moet halen, werkt het bij de meeste apparaten wel gewoon.
* Studio Philips WDM TvTuner
* Studio WDM Audio Capture
* Studio WDM Crossbar
* Studio WDM Video Capture
Toen even rebooten en nu werkt ie ook onder XP, alleen nog wel zonder geluid maar daar zal ik dan nu nog ff mee bezig.
edit: Line in stond uit.
Dus nu met geluid.
Ok de kaart doet het nu ook eindelijk bij mij
Maar nu heb ik nog twee vragen: Als ik full screen doe gaat het beeld erg langzaam. Hoe kan ik dat veranderen (het ligt zeker niet aan mijn pc (pentium 1700) En hoe kan ik het beste alle kanalen opzoeken want nu krijg ik alleen maar de buitenlandse
Dat probleem had ik eerst ook.Op dinsdag 26 maart 2002 22:14 schreef Matthijz het volgende:
Ok de kaart doet het nu ook eindelijk bij mijMaar nu heb ik nog twee vragen: Als ik full screen doe gaat het beeld erg langzaam. Hoe kan ik dat veranderen (het ligt zeker niet aan mijn pc (pentium 1700)
Dit heb ik opgelost door de Capture Settings op die remote op YV12 te zetten.
Dit werkte bij mij alleen door de ontvangst op Air ipv Cable te zetten. (Ook al heb ik kabel)En hoe kan ik het beste alle kanalen opzoeken want nu krijg ik alleen maar de buitenlandse
Doet jouw afstandsbediening het nu ook nog?
De mijne niet iig.
Voor de rest werkt alles.
Ok bedankt nu doet alles het weer. Zoals het ook met windows 98 deed. Full screen beeld
Helaas doet bij mij de afstandbediening het ook niet. Maar die gebruikte ik toch bijna niet (ik heb ook een apparte tv op mijn kamer als ik echt tv wil gaan kijken) Ik vind het wel vreemd dat ik air moet selecteren terwijl ik hier ook kabel heb. Maar ja het zal wel een klein foutje van flyvideo zijn.
Maar iedergeval heel erg bedankt nu kan ik weer tv kijken op mijn computer
ps
je kunt beter de extended search doen dan vind hij alles veel beter. Bij mij teminste. En dan zoekt hij ook op de kabel
Maar iedergeval heel erg bedankt nu kan ik weer tv kijken op mijn computer
ps
je kunt beter de extended search doen dan vind hij alles veel beter. Bij mij teminste. En dan zoekt hij ook op de kabel
Pagina: 1