Wedden dat heel veel mensen gaan zeggen dat alle spellen voor de GC voor kinderen van 7 jaar zijn?
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Rebuilding knowledge database
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
dat is meer een spel voor 14 en ouder..
lees maar eens wat reviews..
alleen door pokemon???Op maandag 25 maart 2002 22:54 schreef GolbeZeromus het volgende:
Ja, maar goed, dat komt eigenlijk alleen door Pokemon. Maar goed, daar gaat dit topic niet over.
hoe zit dat dan met Yoshi's Story, Mario, Mario Party, Lego Racer etc. etc.
Of Mary-Kate and Ashley Tropical Trouble w00t w00tOp maandag 25 maart 2002 23:51 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
alleen door pokemon???
hoe zit dat dan met Yoshi's Story, Mario, Mario Party, Lego Racer etc. etc.
Alles behalve Resident Evil, zou ik zeggen
Yeah well. The Dude abides.
Verwijderd
als ik moet gaan kijken naar het aantal kiddie games, dan kan ik ook zeggen dat een pc gewoon voor kleine kinderen is...
echt niet te geloven zijn jullie
nintendo is gelukkig niet zo dom en maakt gewoon spellen voor iedereen
i76 | Webdesignersgids | Online Gitaarlessen & Muziekwinkels
-->
Verwijderd
Ik heb super monkey ball al gespeeld en die is echt te moeilijk voor kidsOp dinsdag 26 maart 2002 09:30 schreef morbid het volgende:
Dat MOnkey ball lijkt mij toch wel echt een grappig spelleke voor kinderen van 7 jaar. hoewel het wel aardig snel moeilijk wordt.
Ik speel al ± 15 jaar games en d8 laat ik ff op het moeilijkste level beginnen, ik kwam tot level 3
Op medium kwam ik een stuk verder maar daar werd het al rap moeilijker
Wat wel voor kids is zijn die mini games die erbij zitten
(soort mariokart, een boksspel en nog iets
Wat een leuk kiddie spel is ?
Mario Kart eigenlijk elk spel zonder bloed en puzzels
24 mei komt Super Smash Bros. Melee. Die is wel leuk voor (ook voor 18+ btw
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Heb je gelijk aan, kids van 7 jaar zijn over het algemeen aardig snel blij van leuke spelletjes, en vinden snel spellen moeilijk. Bijv. Mario Kart, voordat ze kunnen winnen zijn ze meestal al wel een dagje kwijt. En ze vinden het al machtig mooi om gewoon een beetje door de omgeving te botsenOp dinsdag 26 maart 2002 09:57 schreef Gamegod het volgende:
Wat een leuk kiddie spel is ?
Mario Kart eigenlijk elk spel zonder bloed en puzzels
-->
Verwijderd
ik denk dat mijn neefje het in ieder geval wel kewl zal vinden
Jah ik heb em ook op de DC uitgespeeld en ik moet zeggen dat het wel een pittig spel is zelfs voor een ervaren gamer als ikOp maandag 25 maart 2002 23:49 schreef Notorious het volgende:
sonic adventure 2 voor kinderen vanaf 7 jaar?
dat is meer een spel voor 14 en ouder..
lees maar eens wat reviews..
Als ik naar mezelf kijk toen ik een jaar of 7 was speelde ik ongeveer elk spel (double dragon 1,2,3, turtles etc) wel wat toen op de NES uit kwam. Ik denk dus dat bijna alle spellen die op de cube uit komen wel geschikt zijn voor kinderen van 7jaar.Behalve hele geweldadige spellen als Resident evil enzo.
Denk dat games als mario party en super smash brothers de leukste zijn voor kinderen van die leeftijd dus nog ff w88 op die games
Verwijderd
Hard mode bij dit spel is inderdaad HARD. Gives me a run for my money. Het leuke aan dit spel is dat het voor alle leeftijden en achtergronden een uitdaging is.
Ik heb het gespeeld met een gamegod, een huisvrouw, een meisje van 13 en een jongen van 9. (zelf 21 jaar ervaring met games
ja omdat het totaal nergens op slaat mensen die Nintendo kiddie noemen hebben altijd van die domme redenen.Op dinsdag 26 maart 2002 08:16 schreef DarkShadow het volgende:
Niets is zow leuk als tegen een nintendo fan zeggen dat nintendo kiddy is
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Enkele dagen heb ik voor het eerst op een GC gespeeld : als je de controller vastneemt dan is het bijna volledig bedekt door je hand : niet voor grote handen
of onderschat ik ze nou
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Verwijderd
Ja lijkt me ook. Het is wel handig als je de Engelse taal enigszins beheerst om Luigi te spelen, maar misschien doen de huidige kids van 7 jaar dat al??Op zaterdag 11 mei 2002 14:43 schreef ken het volgende:
Luigi lijkt me te moeilijk voor kinderen van 7
of onderschat ik ze nou
Verwijderd
Mijn broertje van net 8 maakt me met sommige spellen zelfs in !!
Gelukkig beat ik hem zwaar up met SSB op de n64 !!
Van de games van nu zeg ik:
Luigi's Mansion
Super Monkey ball (wel enigzins moeilijk)
Wave race (mijn broertje is zwaar goed erin op de n64)
En NEE, de nintendo is niet kiddy. De n64 was enigzins kiddy, maar de cube zeker NIET !!
Verwijderd
Dan heb je echt grote potenOp zaterdag 11 mei 2002 13:01 schreef EXE-cuter het volgende:
Er komen zowel games voor kleintjes als voor groten uit,maar je moet toegeven dat nintendo nog steeds meer kiddie-games uitbrengt.
Enkele dagen heb ik voor het eerst op een GC gespeeld : als je de controller vastneemt dan is het bijna volledig bedekt door je hand : niet voor grote handen
Ninteno brengt echt niet alleen kiddie games uit hoor, kijk Smash bros. is voor kids, maar ook voor volwassenen. Kijk trouwens eens naar bv. PD, in Duitsland verboden vanwege het geweld. Ook 6x een RE voor de Cube lijkt me niet al te kiddie. Toegegeven, het meeste is OOK geschikt voor de kids. Alleen maar mooi toch? Spellen voor het hele gezin...
Eindelijk iemand met een lekkere opinie!!Op zaterdag 11 mei 2002 09:29 schreef ROOLIO het volgende:
Super Monkey Ball is zeker wel te doen voor kinderen van 7. De besturing bestaat namelijk uit één knop. Ze moeten wel op easy spelen anders is het inderdaad te moeilijk.
Hard mode bij dit spel is inderdaad HARD. Gives me a run for my money. Het leuke aan dit spel is dat het voor alle leeftijden en achtergronden een uitdaging is.
Ik heb het gespeeld met een gamegod, een huisvrouw, een meisje van 13 en een jongen van 9. (zelf 21 jaar ervaring met games(alsof dat wat uitmaakt))
Luigi's Mansion is er ook in Nl hoorOp zaterdag 11 mei 2002 16:14 schreef Mage het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook. Het is wel handig als je de Engelse taal enigszins beheerst om Luigi te spelen, maar misschien doen de huidige kids van 7 jaar dat al??
nou ik heb hem bij de cube gekocht en ik kan geen nederlands vinden.Luigi's Mansion is er ook in Nl hoor!!
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
De standaardcontroller van de XdoosOp zaterdag 11 mei 2002 22:02 schreef JanMaster het volgende:
Dan heb je echt grote potenIk bedoel een verhuisdoos voelt nog lekkerder aan dan dat ding van de Xdoos, die van de Cube ligt echt lekker in de hand.
Ja inderdaad, OOK geschikt voor kids.Toegegeven, het meeste is OOK geschikt voor de kids. Alleen maar mooi toch? Spellen voor het hele gezin...
Voor alle anderen die het nog niet snappen zal ik voor deze ene keer een uitzondering maken en me mengen in het gekat:
To be kiddie or not to be kiddie,
Ik hoop dat ik het maar één keer hoef te zeggen want ik word zo langzamerhand wel een beetje moe van al dat ge-eikel: Als je (wie dan ook) b.v. Mario of Zelda niet speelt omdat je ze te kiddie vind dan mis je een game-ervaring die zijn weerga niet kent.
Ik heb zo ongeveer alle goede titels van de nieuwe consoles wel gespeeld (op de dreamcast na dan (niet echt meer nieuw maar er komt een doorstart aan)) en ben tot de conclusie gekomen dat de spellen die de grootste impact op mij hebben gemaakt voornamelijk op een console van Nintendo te spelen waren.
Kijk eens naar de gameplay van bepaalde spellen en kijk even langs het kleurige lieve uiterlijk. Anders ben ik bang dat mensen een spel als Pikmin niet gaan spelen en dan mis je gewoon weer een leuk spel.
Trouwens, zou je een spel als Jet Set Radio (o.a. op de X-box) niet spelen omdat het eruit ziet als een tekenfilm? En Sheep dog 'n wolf (PC) dan?
Nintendo heeft spelconcepten die er misschien op het eerste gezicht kiddie uitzien maar die een speelplezier veroorzaken die je gewoon moet ervaren. Doe je zelf niet je kort door het gewoon niet te spelen maar probeer het eens.
Trouwens, stoer hoor om te zeggen dat je niet van Nintendo houdt, maar ik spreek jullie over 10 jaar wel. Als je dan nog steeds zo kortzichtig bent valt er niets meer aan te doen, maar tot die tijd,..... gewoon gamen en niet andere consoles afkatten.
AMEN!Op zaterdag 25 mei 2002 15:27 schreef ROOLIO het volgende:
[..]
"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie