Toon posts:

Cyclades - ts 1000

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
oke hier ff de volgende vraag *D

op de cebit beurs heb ik via via een cyclades ts 1000 ( terminal server) kunnen bemachtigen nou is mijn vraag wat kan ik hier zoal allemaal mee ( het is nogal een prijzig apparaatje dus wil het toch ff weten ) ik ben niet zo bekend namelijk op het netwerk gebeuren en dit apparaat is nieuw voor me .
bijv zou ik graag willen weten of ik ermee kan internetten via mijn providor ( essent ) en heeft dit ook voordelen.
dit kan messchien een domme vraag zijn voor degene die hierover alles weten maar ben hierin nogal een n00b ( dus vergeef mij lol) maar ik zou graag wat meer uitleg hierover willen ontvangen als het geen moeite voor jullie is *D

Verwijderd

Topicstarter
hier de site voor wat naardere uitleg over de cyclades

http://www.cyclades.com/products/stdalone/ts1_2000.php

(8>

• metaal
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-01-2025
Uuhhhm... waarom koop je een 'nogal prijzig' apparaatje zonder dat je weet wat het kan????

Verwijderd

Topicstarter
nee ik hem hem niet gekocht heb hem gekregen voor een leuke deal zullen we het zo zeggen

• metaal
Tis trouwens bedoeld om routers en switches enzo die via een seriele poort beheert kunnen worden toch te kunnen beheren op afstand. (Dus de seriele poort van je switch sluit je aan op je TS, en via een netwerk verbinding kan je met je pc verbinding maken met de seriele poort)

Verwijderd

Topicstarter
en kan ik er ook mijn provider op aansluiten ( kan die ts hem boosten ??? )

• metaal
Op maandag 25 maart 2002 23:11 schreef darkangel2002 het volgende:
en kan ik er ook mijn provider op aansluiten ( kan die ts hem boosten ??? )
Tja, je provider op aansluiten... ik weet niet precies waar je heen wilt. Wat bedoel je trouwens met boosten?

Verwijderd

Topicstarter
heb je msn want dit forum werkt ook niet echt }:0

• metaal
Op maandag 25 maart 2002 23:16 schreef darkangel2002 het volgende:
heb je msn want dit forum werkt ook niet echt }:0
Geef je msn mail maar

Verwijderd

Topicstarter
marcoknops@hotmail.com

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:36

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Gezein het feit dat jullie toch verder gaan per MSN, en je ook gewoon even op de site van de makers van dat apparaat had kunnen kijken gaat deze dicht.

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.