In the beginning there was nothing,and even that exploded!
[topic=448849/1/100]
Is het niet mogelijk om het hier te plaatsen?
Is het niet mogelijk om het hier te plaatsen?
leuk topic ja. Maar als ik zo kijk zijn het allemaal pc's die worden opgenoemd. Niets van consoles e.d. Dus ik denk dat ik dan weinig tot geen reacties krijg.
Niet geschoten is altijd mis. Dus probeer het daar gewoon, en als je een reactie krijgt, wees blij, en anders vraag je aan ItSnows of IceStorm via ICQ/Mail/LA/rooksignalen of je er een topic over mag openen.
There is no magic.
Verwijderd
Gaan we over nadenken maar mijn eerste idee is om een prijs eerst zelf te zoeken via de diverse On-line verkoopwebsites 
En bovengenoemd topic is gesloten op verzoek van de topicstarter
En bovengenoemd topic is gesloten op verzoek van de topicstarter
Ik vind het jammer dat het topic gesloten is, het was echt een gezellige nostalgie discussie aan het worden. Kan hij niet open met een andere titel (bijv. "lynx, en andere nostalgie" of "oude spelcomputers als belegging?" en de vraag en aanbod antwoorden weggehaald? Zou ik wel oke vinden.
But it's up to you!
Vandaag is het feest en morgen ook.
Ik vond het ook jammer, cool om die oude dingen weer eens langs te zien komen
Verwijderd
Naar mijn mening dienen zaken betrekking te hebben op de vraag van de topicstarter. Mocht er nog geen topic zijn (lijkt me sterk dat die er nog niet is
) over het Nostalgische Effect Op De Mens van oudere spellen dan mag dat best door iemand geopend worden. GeJe: ja er mag best een topic over geopend worden maar niet bovenstaande (die ging over de prijs van een console
)
StoneKeep *zucht*
StoneKeep *zucht*
deze mag dicht, want GeJe heeft een nostalgie topic geopend.
Bij deze inderdaad een vrij volledig console overzicht inclusief pics. Het is het compleetste van heel internet qua plaatjes bij elkaar, dus ik GoT kan trots zijn
Vandaag is het feest en morgen ook.
Pagina: 1