16:9 tft en continu tv out

Pagina: 1
Acties:

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-08 15:16
Hoi,

Ik krijg voor m'n mp3/divx/dvd/gprs car sys. dit scherm Afbeeldingslocatie: http://image.lik-sang.com/images//large/tft7inch.jpg
nou is dit dus een 16:9 wat dus wel fijn is voor dvd en divx maar...

Welke videokaart ken ik het beste gebruiken om die zooi aan te sturen om CONTINU dus ook in windows 16:9 beeld VOLLEDIG gevuld te hebben... en nog wel met leesbare letters en dus niet uitgerekt..

Iemand id? dacht zelf aan een ati all in wonder

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:32
Dus je zoekt een videokaart die bijvoorbeeld een resolutie van 1600x900 aan kan?
Dat kan zelfs mijn GF2mx-400. En had ik een 16:9 scherm gehad dan zou alles in normale verhoudigen op m'n beeldscherm zijn gekomen. (nu is alles horizontaal samengedrukt).

Oh ja, en tv-out zit er natuurlijk ook op (asus v7100)

• Dezjay
Hallo..

Ding is 7" wil de tekst graag ook nog kunnen lezen lukt nie echt op 1600X900 denk dat 800x450 dan meer in de buurt komt :)

Verwijderd

Ik heb hier een Radeon 64MB Vivo
En als je dan rage3dtweakinstalleerd in custom display modus aan zet heb je meer dan zat instellingen voor jou display op 16:9 formaat.

• Dezjay
ook echt beeld vullend? daar gaat het namelijk om het is maar een 7" schermpie en alsi k dan ook nog es zwarte balken heb is het helemaal niks

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:32
Zeven inch? Oei, ben bang dat iets van het scherm lezen (onder windows) wel lastig wordt...

Maarreehh, kun je nergens vinden wat voor resolutie (als daar al sprake van is) dat scherm aan kan?

Verwijderd

'k ben weer even actief geweest en heb een screenshotje gemaakt :)
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1914042499

Er zijn ook nog hogere resoluties maar die heb je neem ik aan niet nodig op een 7" schermpje :D

• Dezjay
Lezen van het schermpie viel op zich nog best mee. Tis voor al voor ondertitels en mp3 playlist maar normale tekst was ook nog wel redelijk te lezen.

resolutie ben ik aant uitzoeken

Ding heb iniedergeval 1440x234 pixels

Verwijderd

De Matrox G550 bied de mogelijkheid om de Desktop op de TV-Out te zetten in NTSC.

• Dezjay
ntsc /pal maakt niks uit scherm kan bijde. Wil dus gewoon een volledig gevuld scherm onder windows via tvout
Pagina: 1