My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands
je gaat me toch niet werkelijk vertellen dat je FlaskMPEG gebruikt??? boooooh! vind je het gek dat het rippen niet gaat zoals het hoort...
ooit gehoord van eerst een dvd 'authorizen'? start eerst maar eens een dvd player op voordat je vobdec o.i.d. gaat gebruiken...
ooit gehoord van eerst een dvd 'authorizen'? start eerst maar eens een dvd player op voordat je vobdec o.i.d. gaat gebruiken...
-I am Jack's wasted life.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>ooit gehoord van eerst een dvd 'authorizen'? [/quote]nee, nu wel.
tnx
p.s. wat de faq is er mis met flaskmpeg?
tnx
p.s. wat de faq is er mis met flaskmpeg?
Blown past falling sands
Flask verneukt interpolatie e.d. beeld gaat 'schokken' en/of trilt; vergelijk maar eens met andere rip-tooltjes... bovendien, maak je een mpeg ervan dan is die gegarandeerd corrupt. Windows Mediaplayer en b.v. de Hollywood+ kunnen er wel mee overweg, maar een standalone dvd/vcd player gaan keihard over hun nek.
-I am Jack's wasted life.
correct me if "m wrong, maar voor wat ik begrepen heb van Flask kan je ook gewoon divx avi's ervan maken
welke tools moek dan gebruiken?
welke tools moek dan gebruiken?
Blown past falling sands
Flaskmpeg kan wel degelijk Divx-jes maken. Met de juiste codec, dat wel.
ja tis alleen een beetje jammer dat flask 9 van de 10x crasht
Blown past falling sands
Verwijderd
Flaskmpeg = brak slechtere kwaliteit en vaak desynch.. Surf maar eens naar http://www.fm4.org/tutorial/index.html daar staat een mooie tutorial. Alleen het geluid moet je anders doen namelijk met AC3DEC. In dos gewoon ac3dec devobfile.vob -out dewavfile.wav dat doen met iedere vob en daarna alle wavs samenvoegen met cooledit.
met Flaskmpeg krijg je makkelijk a/v sync problemen maar de beeldkwaliteit is in de laatste versies beter dan MPEG2AVI. Gewoon de ac3 geluid direct copyen en dan multiplexen of het geluid extracten met 48Khz PCM en dan in Virtualdub converteren (44.1Khz mp3) en multiplexen.
Flaskmpeg crasht altijd als je je DVD niet authorized (afspeelt).
[edit]
en voor mpeg met Flask gebruik je natuurlijk de Panasonic encoder en dan wel VCD-compatible (mpeg binnen de VCD-norm) maken voordat je die door je DVD/VCD-speler kan laten afspelen.
Apie: Gebruik je trouwens wel de DECSS versie van Flaskmpeg?
Flaskmpeg crasht altijd als je je DVD niet authorized (afspeelt).
[edit]
en voor mpeg met Flask gebruik je natuurlijk de Panasonic encoder en dan wel VCD-compatible (mpeg binnen de VCD-norm) maken voordat je die door je DVD/VCD-speler kan laten afspelen.
Apie: Gebruik je trouwens wel de DECSS versie van Flaskmpeg?
ben maar gestopt met flsakmpeg...
gebuirk nu vobdec, rip eerst alle vobbies naar hd en encode ze vanaf daar wel, wordt dvd speler ook nie zo warm....
gebuirk nu vobdec, rip eerst alle vobbies naar hd en encode ze vanaf daar wel, wordt dvd speler ook nie zo warm....
Blown past falling sands
Verwijderd
Flaskmpeg beter dan Mpeg2avi bwhahahaha...
sorry moest er ff uit.
Dan weet jij absoluut niet hoe je moet encoden.
sorry moest er ff uit.
Dan weet jij absoluut niet hoe je moet encoden.
Verwijderd
Ik gebruik clad dvd om de dvd op de harde schijf te zetten en daarna flask mpeg. Dat zijn echt de enige 2 programma's die ikke gebruik. Met flask mpeg kun je gewoon de ondertitels kiezen die je wil de geluids kwaliteit kun je instellen. De beeldkwaliteit enz...... Echt wel een goed programma. Maar ja iedereen heeft zijn eigen programma's daarvoor. Ik gebruik deze 2 en bij mij werkt het echt helemaal perfect!!:)
Michel
Michel
Pagina: 1