Toon posts:

ik krijg @home moet ik hier blij mee zijn??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik kan hier eindelijk in gilze (tussen breda en tilburg) in noord brabant kabel internet krijgen via @home moet ik hier blij mee zijn omdat iedereen hier zeikt op @home??? :? :? :?

kheb trouwens een doe het zelf pakket gekozen wat houdt dit precies in en kan ik dit er zelf inbouwen als nOOb zijnde??

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:19

St@m

@ Your Service

beter @home als Chello
Ik heb @home en eigenlijk nooit ergens last mee, mijn vriendin heeft chello en dat is echt een ramp...

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels - trakteren

Verwijderd

je moet echt wel blij zijn @home is het beste in nederland het is 10 keer zo snel maxstraem en geeft ook geen problemen

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
Op maandag 25 maart 2002 22:32 schreef firehawk het volgende:
je moet echt wel blij zijn @home is het beste in nederland het is 10 keer zo snel maxstraem en geeft ook geen problemen
@home geen problemen..... dream on!

hebben ze je pas ontdooid ofzo? of lees je al een tijdje geen klachtentopics meer?

mxstream mag dan langzamer zijn, de snelheid is wel constanter

A wise man's life is based around fuck you

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:29

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op maandag 25 maart 2002 22:34 schreef zwelgje het volgende:
mxstream mag dan langzamer zijn, de snelheid is wel constanter
Pff, dat is echt niet waar.

@Home heeft 'betere' en 'mindere' regio's, dat is zeer zeker waar maar als ik bijv op Mordax kijk dan ligt de snelheid bijna overal echt een stuk hoger dan Mxstream.
Als ik naar mezelf kijk zijn de enige problemen die ik heb een af en toe haperende mailserver en voor de rest zelden problemen.
En als ik dan kijk naar mijn downloadsnelheden... die zijn lekker >:).

Conclusie, ben er maar blij mee, beter is niet te krijgen :D.

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-04 11:55
Je mag blij zijn dat je @home krijgt!
De snelheid is erg goed (minimaal het afgelopen half jaar 200kb/s). De enige nadelen zijn: helpdesk (boeiend) en de mail (die is gewoon.....brak). Maar dat zijn niet echt grote problemen. Het is een goed produkt voor een nette prijs.

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
Op maandag 25 maart 2002 22:39 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Pff, dat is echt niet waar.

@Home heeft 'betere' en 'mindere' regio's, dat is zeer zeker waar maar als ik bijv op Mordax kijk dan ligt de snelheid bijna overal echt een stuk hoger dan Mxstream.
Als ik naar mezelf kijk zijn de enige problemen die ik heb een af en toe haperende mailserver en voor de rest zelden problemen.
En als ik dan kijk naar mijn downloadsnelheden... die zijn lekker >:).

Conclusie, ben er maar blij mee, beter is niet te krijgen :D.
hangt inderdaad van je regio af, kzit zelf op het werk met @home, nou dat is soms snel en soms traag (het vliegt op en neer met downloaden)

thuis haal ik met mxstream gewoon ALTIJD 54,0kb... (niet sneller en nooit langzamer)

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

ik heb @home ben er eigenlijk best tevreden mee... nooit echt problemen gehad.. denk ongeveer 5 dagen per jaargeen verbinding maar das alles :) voor de rest snelheid vind ik echt super als ik naar de reacties van andere kabelgebruikers kijk. in het kort: ik denk van wel, ligt er natuurlijk ook aan waar je woont. ik woon in roermond (midden limburg) verbinding = goei

behalve natuurlijk upload van 15 kbs :P

Verwijderd

Dit is een beetje een heen en weer. De tevreden klanten zullen zeggen JA @Home is goed, de ontevreden klanten zeggen nee het is slecht. Wil je het echt zeker weten moet je in jouw omgeving gaan navragen hoe @home daar bevalt.
:)

• maontje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-08 12:59

maontje

better off Playing

Ben zeer tevreden over @home. Het is idd soms jammer dat die mailserver wat minder is maar downloadsnelheden hier in tilburg liggen toch goed gem 250KB/sec

Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:38

ralfbosz

xm create bosz -c

Voordelen:

* @Home kan lekker snel zijn (Linux-iso met >400kb/s :z).

Minderz:

* Die mail-server van hun is zo brak als het maar kan, en volgens mij nu zelfs afgesloten voor verkeer van buiten. Kan nu geen mail via een dial-in of andere verbinding ophalen :r.
* De news-server biedt niks meer, de retentie is zo laag dat je al blij mag zijn als je iets kan downloaden ervan.
* Ze liggen (even afkloppen, laatste tijd gaat het goed) er in Enschede vaker uit dan Chello in Amsterdam.

Maar als ik mocht kiezen zou ik toch @Home nemen, want Chello vindt downloads van de news-server niet zo leuk |:(.

rm -r *

Verwijderd

Nou ik kan je vertellen, hier is @home hooguit klote, ik mag blij zijn als ik eens een goeie ping heb, of ik moet tot midden in de nacht op blijven, en ook heb ik veel packetloss tussen door alsof het al niet erg genoeg, komt de downloadsnelheid soms zelfs op het niveau van 56kbit/s, en dit is echt erg, en ik heb al verscheidene keren gebeld met de helpdesk maar die doen alsof ik gek ben :( ,
Never nooit meer @home hier
dan pak ik maar liever ADSL heb ik tenminste een constante snelheid en een goeie ping

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:47

Wildfire

Joy to the world!

Wat betreft de snelheid en stabiliteit van de verbinding ben ik (hier in Tilburg) uiterst tevreden. Zo goed als nooit problemen met de verbinding en de snelheid is toch wel gemiddeld zo'n 300 kilobyte/sec. Heerlijk!

Tsja, dan heb je nog de mail- en newsservers. Allemaal superbrak, en dan met name de newsservers.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Op maandag 25 maart 2002 22:25 schreef PlaceR het volgende:
ik kan hier eindelijk in gilze (tussen breda en tilburg) in noord brabant kabel internet krijgen via @home moet ik hier blij mee zijn omdat iedereen hier zeikt op @home??? :? :? :?

kheb trouwens een doe het zelf pakket gekozen wat houdt dit precies in en kan ik dit er zelf inbouwen als nOOb zijnde??
Heej Rob, ik had hier al eerder een topic over geplaatst, en ja, daar mogen we blij mee zijn....

kzie je zaterdag op het werk >:)

een baasje... :P

Verwijderd

jah @home rulezzzzzzz man

nooit heeft inet nog nooit een x platgelegen hier (roden, 20km onder groningen dan :P )

najah heeft wel es platgelegen maar lag toen niet aan @home.

Windows deed..... |:(

Verwijderd

@home hier in groningen is prima nooit problemen altijd wel 200+ kb/sec op mordax.
Enige waar ik niet zo blij mee ben zijn de nieuwsgroepen die zijn soms niet vooruit te branden maar verder toppie

• vargo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:26
Ik heb hier @home in Tilburg: werkt prima. Snelheden minstens 200 kB/s. Bij ouders (kaatsheuvel) is het hetzelfde.
Check anders even hier:
http://www.speedsuite.net/speedsuite/Database/
of dat er misschien mensen met jouw postcode al via @home aan het kabelen zijn.

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:01
@Home Bergen op Zoom

bij een maat van me hebben we een keer 900 heel snel voorbij zien schieten in het DAP-venstertje :P

maar meestal zin de down'snelheid toch wel minstens op 600 (moet je aan de andere kant natuurlijk ook wel een snelle server hebben)

T'is wel in het centrum bij ons (dus tussen de winkels waar niet al te veel aansluitingen zijn)... maar vanuit de woonwijken heb ik ook nog niets over trage verbindingen gehoord...

Leeg - Sinds 20180907

Verwijderd

@home zal nooit sneller presteren als 486 KB(=3.8Mbit)down en 16 KB(=128Kbit) up :Z :Z :Z

dus.......

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

tis niet zozeer de snelheid. dies altijd wel goed. et ligt er alleen soms helemaal af bij mij, dan heb ik liever dat ie af en toe baggerlangzaam is.

in harlingen woon ik enzo

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Verwijderd

keb er maar een woord voor wees er blij mee als ik die kans kreeg wist ikhet wel ik heb hiero maar 56 en dat is helemaal niets, ik zit nog wel is bij mij oom achter internet maar gaat wel lekker via @home

• _janlugt_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-03 09:50
Op woensdag 27 maart 2002 16:20 schreef Chillz het volgende:
@Home Bergen op Zoom

bij een maat van me hebben we een keer 900 heel snel voorbij zien schieten in het DAP-venstertje :P

maar meestal zin de down'snelheid toch wel minstens op 600 (moet je aan de andere kant natuurlijk ook wel een snelle server hebben)

T'is wel in het centrum bij ons (dus tussen de winkels waar niet al te veel aansluitingen zijn)... maar vanuit de woonwijken heb ik ook nog niets over trage verbindingen gehoord...
Die 900 kb/s kan in DAP, maar dat programma klopt niet helemaal. Als ik (met ADSL basic) wat download, begint hij soms op 70 kb/s en daarna zakt hij af naar de 53. die 70 kb/s kan niet (gelimiteerd bij kpn), dus is er iets mis met het programma. Hij zal wel iets in een buffer zetten ofzo.

Verder, dat gedoe met die news / mailserver is toch niet zo'n probleem (gewoon ergens een gratis account nemen) en verder zou ik sowieso blij zijn met een breedbandverbinding, maakt niet zoveel uit welke.

Verwijderd

de ftp wereld is geil genoeg voor @home hoor :)!!

en btw surfen is ook lekker

hier in regio den bosch ligtie er nooit uit :)

• maontje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-08 12:59

maontje

better off Playing

Op woensdag 27 maart 2002 19:03 schreef _janlugt_ het volgende:

[..]

Die 900 kb/s kan in DAP, maar dat programma klopt niet helemaal. Als ik (met ADSL basic) wat download, begint hij soms op 70 kb/s en daarna zakt hij af naar de 53. die 70 kb/s kan niet (gelimiteerd bij kpn), dus is er iets mis met het programma. Hij zal wel iets in een buffer zetten ofzo.

Verder, dat gedoe met die news / mailserver is toch niet zo'n probleem (gewoon ergens een gratis account nemen) en verder zou ik sowieso blij zijn met een breedbandverbinding, maakt niet zoveel uit welke.
Kan toch wel kloppen hoor bij mx-stream is hij wel afgeknepen door Kpn maar soms gaat er een stream doorheen glippen zullen we maar zeggen. Maar meestal gebeurt het voor maar een seconde of 2 a 3 dat je 70Kb/sec haalt

Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip

Verwijderd

Op woensdag 27 maart 2002 20:14 schreef maontje het volgende:

[..]

Kan toch wel kloppen hoor bij mx-stream is hij wel afgeknepen door Kpn maar soms gaat er een stream doorheen glippen zullen we maar zeggen. Maar meestal gebeurt het voor maar een seconde of 2 a 3 dat je 70Kb/sec haalt
Nonsens. Wat je zegt is absoluut NIET waar. Die 70 Kb/sec die soms gezien word is simpel Windows probleem. Op moment dat het schermpje naar voren komt waar de file opgeslagen moet worden is Windows al aan het bufferen geslagen. Vandaar dat de snelheid hoog begint, omlaag valt en daarna stabiel verder gaat (als je lijn ok is en andere kant ook). Dat is de reden waarom het in het begin meer lijkt.

Verwijderd

Ik zeg al niks meer. Lees het grote @home topic maar. Je kunt mazzel hebben, en je kunt net als ik totaal over de zeik gaan van je wijk :X

Mail en news is landelijk dikke k*t.

Verwijderd

ben blij dat je iets hebt daar in Gilze, altijd beter als inbellen ofzo. Ik zou geen gebruik maken van de mail en of news servers van @home.

Verwijderd

Op woensdag 27 maart 2002 14:13 schreef X_Treme>GR< het volgende:
jah @home rulezzzzzzz man

nooit heeft inet nog nooit een x platgelegen hier (roden, 20km onder groningen dan :P )

najah heeft wel es platgelegen maar lag toen niet aan @home.

Windows deed..... |:(
ik zou maar ff afkloppen op oud hout.
Pagina: 1