[Officieele Waarschuwing] Klacht

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperPotato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-07 21:58
Ik wil hierbij klagen tegen de officieele waarschuwing die ik ontving een uurtje geleden ongeveer van ItSnows, in
[topic=159210/12/25]

Ik kreeg een waarschuwing voor het aanbieden van warez. Nu heb ik ook al direct gemailed en daarop in die topic gereageerd (vooralsnog zonder reactie van ItSnows) aangezien:

Ik het had over de intro van een 12-jaar oude game in mpeg formaat, dus niet de game zelf. Op de Mega CD, een vergaande console.
Maar alleen het feit al dat het om een filmpje gaat, dit zijn absoluut geen warez. Sterker nog, dit is een *vrijgegeven* filmpje op de SEGA pers FTP waar ik bewijs van heb zonodig.

Zo niet, zou ik het fijn vinden als hiervan dan in ieder geval een normale waarschuwing gemaakt werd, ik was me van geen kwaad bewust en dat vind ik nog steeds. Maar dan zal ik voortaan bij elke zin die ik post op GoT wel 20x nadenken alvorens het te posten. Het was gewoon een request van iemand die een nostalgische intro nog eens wilde zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bemiddelaar@tweakers.net is er niet voor niks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperPotato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-07 21:58
Heb ik al gemaild, maar ik ben een beetje erm, gestresst hierdoor at the moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:51

JvS

Ik heb hem zelf ook

Mail maar naar de bemiddelaar, als het zo is als je zegt, dan zal er wel wat te snel gehandeld zijn :).

Om nu met z'n allen te gaan roepen dat we een stel slechte donders zijn die "zie je wel!" veel te snel waarschuwen ga ik even voorkomen door deze op slot te parkeren.

Je kan trouwens ook even ICQ'en met de mod die hem je gegeven heeft, gaat beter en snellen :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:06

GaMeOvEr

Is een hork.

Op maandag 25 maart 2002 22:30 schreef -RMW- het volgende:
Heb ik al gemaild, maar ik ben een beetje erm, gestresst hierdoor at the moment.
Dan is het niet handig om in LA een discussie te starten, kans op nog meer frustratie is dan erg hoog. Als de OW onterecht is in de ogen van de Bemiddelaar, wordt het teruggedraait, aangepast.

Of dit nu 2 uur of 2 dagen boeit is verder niet zo boeiend denk ik.

Aannames zijn fataal.

Dit topic is gesloten.