na aanleiding van dit topic:
[topic=447515/1/25]
heb ik me kapot gezocht naar zoiets maar het blijkt gewoon denk ik tenminste niet te bestaan.
nou zul je je afvragen waarom ik dit hier post
nou ik heb totaal geen aanleg om te programmeren.
nou dacht ik misschien hebben tweakers die wel de aanleg er voor hebben zin/tijd om zoiets inelkaar te "flansen"
ik denk dat er een zeer grote vraag naar is niet alleen door mij maar ik denk voor veel mensen die kabel of adsl hebben en dat sharen met een (irritant) zusje en (digetische) vader.
Het hoeft denk ik echt geen geavanceerd super programma te zijn wat mij betreft gewoon command line ofzow
.
maar ik denk wel persoonlijk dat het gebaseerd moet zijn op:
1. per proces bandbreedte limiet in te stellen
2. of per poort.
nou denk ik (met 0% programmeer kennis) dat optie makkelijker zou zijn.
nou ik hoop dat iemand of jullie hierover willen nadenken.
ik denk dat er zelfs zoveel animo voor is (zeker onder de gevorderde computer gebruikers) dat er betaald voor zou willen worden. maar ik denk dat dat iets is voor eventueel iets in de toekomst.
[topic=447515/1/25]
heb ik me kapot gezocht naar zoiets maar het blijkt gewoon denk ik tenminste niet te bestaan.
nou zul je je afvragen waarom ik dit hier post
nou ik heb totaal geen aanleg om te programmeren.
nou dacht ik misschien hebben tweakers die wel de aanleg er voor hebben zin/tijd om zoiets inelkaar te "flansen"
ik denk dat er een zeer grote vraag naar is niet alleen door mij maar ik denk voor veel mensen die kabel of adsl hebben en dat sharen met een (irritant) zusje en (digetische) vader.
Het hoeft denk ik echt geen geavanceerd super programma te zijn wat mij betreft gewoon command line ofzow
maar ik denk wel persoonlijk dat het gebaseerd moet zijn op:
1. per proces bandbreedte limiet in te stellen
2. of per poort.
nou denk ik (met 0% programmeer kennis) dat optie makkelijker zou zijn.
nou ik hoop dat iemand of jullie hierover willen nadenken.
ik denk dat er zelfs zoveel animo voor is (zeker onder de gevorderde computer gebruikers) dat er betaald voor zou willen worden. maar ik denk dat dat iets is voor eventueel iets in de toekomst.