XP SE draadje

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdRain
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-10 09:30
(jarig!)
Iets over een al dan niet nieuw MS OS is natuurlijk altijd goed voor lange draden. Toch werd daar ( http://www.tweakers.net/nieuws/21107 ) wat al te grof geschaafd. (zoals jullie dat zo mooi noemen :) )

Voor iemand er op springt, dit gaat *echt niet* over mijn bijdrage (die intussen via "+1, +1: Interessant, +1: Interessant, -1: Overbodig, -1: Overbodig, +0.80: Inzichtvol, Totaal: 1.8 / 6x" op overbodig staat). Soit, kan ik mee leven. Je kent immers "de risico's" als je in een dergelijke draad je mening zegt ...

Maar dat bv http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=487697 als Troll bestempeld wordt, lijkt me echt niet meer normaal. En 't is echt niet de enige reactie met een totaal onlogische beoordeling.

Is het omdat het onderwerp zo controverieel is, of is hier een team blinde botte bijlen aan het werk :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op maandag 25 maart 2002 22:07 schreef ColdRain het volgende:
Maar dat bv http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=487697 als Troll bestempeld wordt, lijkt me echt niet meer normaal.
Dit lijkt me een prototype van een troll :?
Het verhaal is "versierd" met termen die ik niet eens ga herhalen, en inhoudelijk staat er geen spat aan juiste info in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdRain
(jarig!)
Op maandag 25 maart 2002 22:12 schreef AlterEgo het volgende:
... inhoudelijk staat er geen spat aan juiste info in.
Toch klopt die info grotendeels. Toegegeven dat het beter verwoord had kunnen worden (bv geen overbodige MS bashing). Niet iedereen heeft de gave om journalistiek te bedrijven, maar daarom is het nog geen troll, toch ?

Enfin, ik heb m'n lesje wel geleerd, da's de laatste keer dat ik nog in zo'n draad reageer. Dan kan ik tenminste nog m'n eigen mod punten gebruiken om bij te sturen waar ik vind dat het fout loopt... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

draadje bezocht her en der de punten verdeeld enz..
draadje staat vrij scheef.
Het is een typische MS draad so to say. :{
Maar vertrouw op onze LM (ME) squad :P
De reacties in de draad zullen nog wel wat beter komen te staan als zij er door heen zijn geweest

typo |:(

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
[zang modus]

Here I come to save the thread

[/zang-modus][url="http://ik verwacht wel weer wat reacties op deze post :P"][/url]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01:23

botoo

💀 too old to die young

Coldrain, in hoeverre de info werkelijk feiten zijn weet ik niet, is ook niet echt heel belangrijk meer omdat je met 'Microshit' termen zelf bepaald dat je reactie als troll word beoordeeld.

Het is nu eenmaal de 'policy' op de frontpage om dingen (overdreven?) beschaafd te houden, om te voorkomen dat er nodeloze flamewars en 'welles/nietes' draadjes ontstaan. Laten we eerlijk zijn, een prettig leesbare posting waar inhoudelijk interessantedingen in staan leest toch veel prettiger weg dan een blatende scheldkannonade (om het ff overdreven zwart/wit te stellen).

Imo zou je post beslist +** inzichtvol kunnen zijn als je het wat beschaafder (saaier?) verwoord zou hebben. dat heeft niets te maken met journalistieke hoogstandjes, maar met normaal gedrag.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdRain
(jarig!)
... omdat je met 'Microshit' termen zelf bepaald dat je reactie als troll word beoordeeld.
Nee, klopt. 'k Heb ook de tijd genomen om erover na te denken :)

Toch eventjes opmerken ... het ging in deze niet over mijn reactie, maar wel over die van een ander ... kleine nuance toch wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
done :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik geloof dat het schaven onder andere betekent sommige reacties te verwijderen?

Ik weet heel zeker dat ik 2 reacties had gemaakt, en ik kan er maar een terug vinden.

Maar ja, MS thread is dangerous voor je Karma. Want pro-MS is bad, en MS-bashing ook. Als je er tussenin gaat zitten krijg je beide groepen over je heen. Realiteit is soms lastig :(

Succes met modderetteren ;)

ps. Maakt mij niet uit hoor, ik kan er mee leven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Op dinsdag 26 maart 2002 10:08 schreef Thugbear het volgende:
En ik geloof dat het schaven onder andere betekent sommige reacties te verwijderen?
Er zijn slechts een aantal mensen die dat kunnen op de FP, maar daarover zou je beter een vraag kunnen stellen op TFF, ik denk dat je daarvoor het beste een (lief) adje kunt aanspreken. :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdRain
(jarig!)
Op dinsdag 26 maart 2002 10:08 schreef Thugbear het volgende:
Zou het niet kunnen dat je die reacties niet meer ziet staan omdat ze onder een bepaald niveau gemodderd zijn ?
Je kan het laagste niveau dat je nog wil zien zelf instellen (in je profile, maar dat wist je al wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sundead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-04-2024
[Swedish chef style]
Und then, we shall take our knifes,
und gehen were das thread auf moderieren.
das solt jetzt gut smechen im der stof. :P
[/Swedish chef style]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O wat ben ik een E*&EL... maar ja, hij staat er nog maar onder de view... sowwy |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Op dinsdag 26 maart 2002 14:49 schreef Thugbear het volgende:
O wat ben ik een E*&EL... maar ja, hij staat er nog maar onder de view... sowwy |:(
:D

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Pagina: 1