Ik wil op een 486 50 Mhz met 20 MB mem en 2x 500 MB schijf en een 10 mbit netwerk kaartje NT4 gaan zetten
Kan dit ??
ik wil hier een IRCserver op laten draaien
Kan dit ??
ik wil hier een IRCserver op laten draaien
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Verwijderd
...Microsoft KB article Q172653: "Sometimes Barney Starts Playing Peeka boo on His Own""
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y
Het hoeft ook niet ik ga het gebruiken voor LAN thuis en voor een site met een IRCbased chat.Op maandag 25 maart 2002 21:53 schreef jep het volgende:
Je wil het vast niet horen, maar waarom gebruik je op zo'n slome machine in hemelsnaam NT als je een IRC server wil gebruiken?
Alle IRCD's zijn (bijna) voor Linux/UNIX achtige systemen en niemand zal ooit aan je linken, mocht je die intentie hebben.
Wat is je idee![]()
misschien wil hij een standalone irc servertje hebben.Op maandag 25 maart 2002 21:53 schreef jep het volgende:
Je wil het vast niet horen, maar waarom gebruik je op zo'n slome machine in hemelsnaam NT als je een IRC server wil gebruiken?
Alle IRCD's zijn (bijna) voor Linux/UNIX achtige systemen en niemand zal ooit aan je linken, mocht je die intentie hebben.
Wat is je idee![]()
Verwijderd
voor die 2 kamers kun je ook een irc server installen op een al bestaande pcOp maandag 25 maart 2002 21:55 schreef EmBee het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet ik ga het gebruiken voor LAN thuis en voor een site met een IRCbased chat.
ik wil niet dat iemand linkt, voor die 2 kamers is het de moeite echt niet .
Verwijderd
zie mijn sigOp maandag 25 maart 2002 21:50 schreef EmBee het volgende:
gooi maar dicht ik ben blij ik ben geholpen Thnx
Verwijderd
Tadam!!!!!Op donderdag 19 oktober 2000 09:56 schreef GarBaGe het volgende:
Tja, eigenlijk zijn de minimum specs voor NT4:
386, 8MB geheugen etc...
Wil je echt een beetje sneller (zeker voor server doeleinden), moet je toch minimaal 486 DX/2 DX/4 of DX/5 (snelle 486) of pentium of beter
Dus P75 kan prima.
De eerste bottlenecks die je tegen zal komen: geheugen. Op z'n minst 32 MB, maar voor serverdoeleinden met veel gebruikers is meer ook handig. Hoe meer, hoe beter, dus ik zou dat Zappa ding helemaal volproppen met reepjes...
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Op maandag 25 maart 2002 22:06 schreef Dirk-Jan het volgende:
ik heb nog een hele verzameling 30 en 72 pins simms.
sommige zelfs van 32mb per stuk!
als je er mee geholpen bent, moet je het zeggen, dan stop ik ze in een envelopje voor je.
KrentOp maandag 25 maart 2002 22:10 schreef Predator het volgende:
[..]
offtopic:
Die 72 pins simms mag je ook naar hier sturen hoor
Ik hier nog 2 P75's staat met nog veel mem bankjes vrij.
Ik betaal je de kosten voor verzenden wel
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Dit topic is gesloten.
![]()