Ik heb bij conrad een leuke led gezien, waaraan ik al een tijd zit te denken om deze als power led te laten functioneren. De meeste hebben slechts een rood/ groen / of blauwe kleur, nou wou ik dus wat anders :
)
wat ik dus wil is het volgende, een printje met componentjes om alle kleuren van rood naar blauw en weer terug in elkaar te laten overlopen.
Ik zou alleen niet weten hoe,.. en op google.tja.. tis moeilijk om zoiets te vinden (wel geprobeerd, maar neits te vinden)
weet iemand hoe ik dit het beste kan doen?
hij geeft dus alle kleuren realiseerbaar (als ik alles met gelover
Productinformatie
Bij deze LED zijn de drie basiskleuren rood (GaAsP), groen (GaP) en 2 x blauw (Sic) in één behuizing ondergebracht. Iedere kleur is via bepaalde pins apart aan te sturen. Door het veranderen van de verschillende stromen kan de sterkte van de basiskleuren naar keuze worden afgestemd. Daardoor is het dus mogelijk oneindig veel kleuren te vormen en met hoge intensiteit uit te stralen. Doorlaatspanning: rood 1,7 V, groen 2,2 V, blauw 3,0 V, I = 20 mA, golflengte rood 660 nm, groen 565 nm, blauw 470 nm.
Compleet kleurenspectrum
5 mm
wat ik dus wil is het volgende, een printje met componentjes om alle kleuren van rood naar blauw en weer terug in elkaar te laten overlopen.
Ik zou alleen niet weten hoe,.. en op google.tja.. tis moeilijk om zoiets te vinden (wel geprobeerd, maar neits te vinden)
weet iemand hoe ik dit het beste kan doen?
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy