Aap!
http://www.tweakers.net/pricewatch/21215 lijkt me wel een goede game/surf muis 
(Logitech MouseMan Dual Optical, USB/PS2)
(Logitech MouseMan Dual Optical, USB/PS2)
ik hoor veel over (enkel) en dual optical.. wat is het voordeel van het een en het ander enzo?
Aap!
volgens mij is dual optical preciezer maar vreet het wel meer stroom. Ben ik niet zeker van dus.
Ikzelf heb de Microsoft Wheel Mouse Optical. Hij gamed lekker en surfen (lees: scrollen, bewegen en klikken) vind ik ook heel fijn gaan.
Ikzelf heb de Microsoft Wheel Mouse Optical. Hij gamed lekker en surfen (lees: scrollen, bewegen en klikken) vind ik ook heel fijn gaan.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
enkel wil bij snelle bewegingen, en op minder vlakke ondergrond nogal eens gaan flippen. Dat heb je bij dual (veel)minderOp maandag 25 maart 2002 21:48 schreef --boothill-- het volgende:
ik hoor veel over (enkel) en dual optical.. wat is het voordeel van het een en het ander enzo?
Logitech Wheelmouse Optical (met draadje)
kost slecht een paar tientjes, en is een prima muis (zekers voor het gamen)
kost slecht een paar tientjes, en is een prima muis (zekers voor het gamen)
A wise man's life is based around fuck you
cordless is niet nodig...al dat gezeur dat je batterij leeg is..heb ik op me andere PC ook...denk je dat ie gecrasht is..blijkt het de batterijen te zijn van je muis....
Aap!
Ik zweer nog steeds bij mijn boomslang, aangezien de opticals nog steeds (al is het maar zelden) last hebben van de trillende cursor.
Ook een probleem bij de opticals zijn te snelle bewegingen, of het 'flippen' van de muis zonder dat er bewogen werd.
Toch worden de opticals steeds beter en zou ik de meeste mensen (behalve als je een ultra leet gamer bent) aanraden een optical muisje te kopen.
In de pricewatch gewoon kijken naar een microsoft of logitech optical muis, die zijn wel aardig.
Ook een probleem bij de opticals zijn te snelle bewegingen, of het 'flippen' van de muis zonder dat er bewogen werd.
Toch worden de opticals steeds beter en zou ik de meeste mensen (behalve als je een ultra leet gamer bent) aanraden een optical muisje te kopen.
In de pricewatch gewoon kijken naar een microsoft of logitech optical muis, die zijn wel aardig.
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
mjah ikzelf heb mouseman dual optical. Heel fijne muis (helemaal met gamen, slurp
) Mn aim met UT is er eg wel op vooruit gegaan, mn comb00s worden 1337er en 1337er
. Ik kan em dus echt aanraden, mn broer heeft een M$ optische muis, die dus eg nie tegen snelle bewegingen kan, heb ik met deze geen last van.
hm m'n muissnelheid staat best laag in CS... 3.8 staat het op(voor de mensen die het iets zegt)
dus snelle bewegingen maak ik er niet mee..tenzij ik een mes in me rug krijg...
dus snelle bewegingen maak ik er niet mee..tenzij ik een mes in me rug krijg...
Aap!
Ik heb ook een M$ muis (Explorer 3) en die kan m'n snelste bewegingen prima volgen.Op maandag 25 maart 2002 21:58 schreef BLauWe_BeNGeL het volgende:
mjah ikzelf heb mouseman dual optical. Heel fijne muis (helemaal met gamen, slurp) Mn aim met UT is er eg wel op vooruit gegaan, mn comb00s worden 1337er en 1337er
. Ik kan em dus echt aanraden, mn broer heeft een M$ optische muis, die dus eg nie tegen snelle bewegingen kan, heb ik met deze geen last van.
Deze muis ligt ook lekker in de hand vind ik.
Hij is alleen net iets duurder (ongeveer 60 €) dan de topicstarter wil uitgeven.
Ik zou zo-een met oplader kopen ,zag eerst een hele mooie bij dixons ,hoef je alleen in de lader te doen zodat ie oplaadt ,echt DÉ uitvinding vind ik ,omdat het altijd zo'n gekut is met die batterijen.
edit:
Ik heb um al gevonden :
http://www.dixons.nl/Store/product/product.asp?cat=Computers&menucat=Computers%5FRandapparatuur&subcat=Computers%5FRandapparatuur%5FMuizen&scindex=6&subsubcat=Computers%5FRandapparatuur%5FMuizen&prid=0007024513
Deez ga ik binnekort echtwel halen
Ik heb um al gevonden :
http://www.dixons.nl/Store/product/product.asp?cat=Computers&menucat=Computers%5FRandapparatuur&subcat=Computers%5FRandapparatuur%5FMuizen&scindex=6&subsubcat=Computers%5FRandapparatuur%5FMuizen&prid=0007024513
Deez ga ik binnekort echtwel halen
kan je voor games niet beter een gewone bal-muis hebben? zonder draadje desnoods...
een bal is nog altijd precieser en reageert altijd, ook als jem iets optrekt, daar geeft optical het al op...
gewoon een logitech cordless mouse, 3 knoppen en scroll
voor 30-40 euro
lijkt me prima
(ik heb nog steeds een logitech met draad en bal, al 2 jaar en hij doet het nog super goed, kan nog niet wennen aan een optical, met mijn manier van muizen (=zeer snel bewegen...)
een bal is nog altijd precieser en reageert altijd, ook als jem iets optrekt, daar geeft optical het al op...
gewoon een logitech cordless mouse, 3 knoppen en scroll
voor 30-40 euro
lijkt me prima
(ik heb nog steeds een logitech met draad en bal, al 2 jaar en hij doet het nog super goed, kan nog niet wennen aan een optical, met mijn manier van muizen (=zeer snel bewegen...)
dat met de batterijen valt best wel mee...2 keer in de week is ie op...heb altijd reserve batterijen (oplaadbaar) klaar liggen dus dat is echt geen probleem...
Aap!
2x per week is ie op???? en dat valt wel mee zegt ieOp maandag 25 maart 2002 22:07 schreef --boothill-- het volgende:
dat met de batterijen valt best wel mee...2 keer in de week is ie op...heb altijd reserve batterijen (oplaadbaar) klaar liggen dus dat is echt geen probleem...
A wise man's life is based around fuck you
Ja idd ,hahaOp maandag 25 maart 2002 22:12 schreef zwelgje het volgende:
[..]
2x per week is ie op???? en dat valt wel mee zegt ie
Dat is ook de reden waarom ik zo'n muis wil met houder/oplader
1 min werk om de batterijen te verwisselen....
valt mee dus:)
valt mee dus:)
Aap!
Ik heb zon beetje alle muizen in mn gehad en mee gegamed, en ik ben erg blij met de dual optical van logitech. De razors zijn ook super, zeker de 2000 dpi versie, maar ik denk dat je dan wel wat grotere handen moet hebben. Ik vond em te groot (vergelijk, ik heb schoenmaat 41). De nieuwe microsoft explorer van m$ is ook erg goed en raakt zn weg ook niet meer kwijt. Dit is al wel versie 3.0 dan. Voordeel daarbij is dat je de extra knoppen kan instellen, denk aan drop weapon en reload. Dat is best heel relax. Bij logitech kan je geen software installeren, want dan sucked de scroll knop. Gewoon windows laten detecteren. Nadeel hiervan is dat je in veel spellen je extra knop niet kan instellen. Dus razor boomslang voor grote handen (maar ook veel cash voor de 2000 dpi versie, m$ explorer als je van extra knoppen houd (ook beetje duurder idd) en logitech als je de extra knoppen niet mist en wat kleinere handjes hebt) Gamen zul je!!!!!!
boomslang is echt niet zo groot hoor....clanmember heeft er 1 was echt niet groter dan een gewone muis...
enne
microsoft explorer muis van M$ LOL
lijkt me logisch dat ie van M$ is
maar boomslang lijkt me overdreven...hoor goede verhalen in deze topic over de "normale" muisjes...
enne
microsoft explorer muis van M$ LOL
lijkt me logisch dat ie van M$ is
maar boomslang lijkt me overdreven...hoor goede verhalen in deze topic over de "normale" muisjes...
Aap!
Ik vind het altijd zo kut dat ze altijd setjes verkopen met muis en keyboard.
Ik wil dus zo'n muis kopen :
en dan nog een draadloos keyboard ,maar alle mooie zijn setjes
Ik wil dus zo'n muis kopen :
en dan nog een draadloos keyboard ,maar alle mooie zijn setjes
In de winkels worden ze wel appart verkocht geloof ik hoor....
Aap!
Pagina: 1