Toon posts:

Intel 850 mobo overclocken?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga een Intel moederbord kopen (D850MDL) en ik vroeg me af of iemand ervaring heeft of reviews heeft gezien waarbij een intel moederbord overgeclocked wordt als dat al kan.

Krijg de vage indruk dat er geen softmenu III op zo'n bord zal zitten en om nou als compensatie daarvoor maar een 2.2 Ghz proc aan te schaffen zie ik ook niet echt zitten.

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 14:06

Tachyon

pop the glock

Een Intel-mobo overklokken?
Vloeken in de kerk! ;)

Sorry, ik kan je geen URL's geven en ik betwijfel of je die zult vinden.

Ik vraag me af: waarom ga je een Intel kopen als je wilt gaan overklokken :? Er zijn dan echt betere keuzes te maken... ;)

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Verwijderd

Topicstarter
De case die ik ga gebruiken is alleen geschikt voor micro-ATX.
Bovendien moet de plank onboard sound en LAN hebben.
Dan blijft er niet veel over als stabiliteit op 1 en overclockbaarheid op 2 staat.

Had eigenlijk gehoopt dat het met het betere tweakwerk zoals vroeger met de dual celeron 266 te doen zou zijn.

Verwijderd

je kan je klok snelhijd verhogen via een software in windows

softfsb heet het geloof ik ?

even metsearch proberen ?

Verwijderd

Topicstarter
verdere ontwikkeling van soft-fsb schijnt gestopt te zijn waardoor het alleen bruikbaar is op de al wat oudere mobo's

Daardoor kwam ik echter wel het progje CPUFSB tegen die (geloof ik) in feite hetzelfde doet, is alleen wel shareware.

Ik zal die eens proberen.
Zou toch mooi zijn om op een intel mobo te gaan overclocken >:)

Verwijderd

Op maandag 25 maart 2002 21:35 schreef poekie het volgende:
Ik ga een Intel moederbord kopen (D850MDL) en ik vroeg me af of iemand ervaring heeft of reviews heeft gezien waarbij een intel moederbord overgeclocked wordt als dat al kan.

Krijg de vage indruk dat er geen softmenu III op zo'n bord zal zitten en om nou als compensatie daarvoor maar een 2.2 Ghz proc aan te schaffen zie ik ook niet echt zitten.
Intel boards kan je niet overclocken! :D Dus zijn er geen overclockreviews te vinden. :Y)
Pagina: 1