Waar heb je die info vandaan? Volgens mij is et enigste wat veranderd kan worden in sommige games is de hertz, de reso staat vast voor zover ik weet bij consoles... Heeft volgens ook mij weinig zin, je tv ondersteunt toch maar 300xnog wat...Op maandag 25 maart 2002 21:30 schreef dominicbout het volgende:
Heb de search gebruikt, kon helaas weinig vinden.
De Playstation 2 heeft variabele schermresoluties van 240x190 tot 1280x1024, nou lijkt me dat laatste weinig tot z'n recht komen op een TV maar da's een andere discussie.
Mijn vraag is dus ook: Heeft iemand het al voor elkaar gekregen om de Ps2 in andere resoluties te 'forcen' in plaats van dat de game het doet?
Signature?
Nee de Ps2 ondersteunt meerdere grafische modussen, op een DevKit zijn ze gewoon netjes in te stellen maar op een gewone ps2 is het me nog niet gelukt helaas..Op maandag 25 maart 2002 21:41 schreef Osdorp-Dude het volgende:
[..]
Waar heb je die info vandaan? Volgens mij is et enigste wat veranderd kan worden in sommige games is de hertz, de reso staat vast voor zover ik weet bij consoles... Heeft volgens ook mij weinig zin, je tv ondersteunt toch maar 300xnog wat...
Verwijderd
Nee, je TV ondersteund 768x576 (PAL DV) en je kunt idd niet je resolutie veranderen. NTSC heeft een nog lagere resolutie. Je kunt hem natuurlijk altijd lager zetten, maar de meeste spellen lopen toch echt op het hoogst mogelijke.
Ik denk dat de makers van het spel bepalen in welke resolutie een spel draait, om de FPS niet ontzettend te laten vallen als hij op een hogere resolutie wordt gezet.
i76 | Webdesignersgids | Online Gitaarlessen & Muziekwinkels