Toon posts:

Arcanum P. Schuyler&sons ring quest

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kom er echt niet meer uit |:( .... ik ben een lvl 23 warrior, heb de camera en de schoen ingeleverd bij de verkoper voor het adres van P. Schuyler&Sons in de begintown, heb de bende bij de brug verslagen (uiteraard) en heb het telegram opgehaald bij de telegraaf. Alleen kan ik die butler nergens vinden die de sleutel heeft!! :'( ik ben hier al 2 dagen mee bezig, heb zelfs een nieuw spel gestart met een tovernaar, ook niks.

Mijn broer zegt dat hij de butler heeft gedood en daar de sleutel van gerooft heeft, maar ik zie de butler niet eens! ;(

Kan iemand mij helpen hoe ik de sleutel kan krijgen van de butler (die NIET aanwezig is in het pand van P.Schuyler&Sons)??

• SkoolieDie
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Klinkt een beetje als een bug.
Waarom gebruik je geen lockpick ?

Verwijderd

Weet zo zelf ook niet de oplossing voor je probleem maar kijk eens op http://www.uhs-hints.com/

Download het proggie en de walkthrough voor Arcanum en het moet lukken denk ik zo.

S6

Verwijderd

Die vent staat -niet- in de beginstad >:)
Je moet die brug over en een heel eind de map naar rechtsboven (bij de rivier) daar staan een plaats waar die vent zich bevind :)

Vanaf de plek waar je binnenkomt: eerste weg naar boven en dan meteen naar rechts (staat een Dwerg voor de deur die nog niet mee wil omdat ie je een watje vind :P ).

• SkoolieDie
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Duuuuuh... ItSnows heeft het best geslapen vannacht geloof ik :)

Als je nog in de begintown zit moet je nog een heeeel eind voordat je bij Schuyler's bent.
Enne al level 23 :? Das rap.

Verwijderd

Skoolie: nee want het kostte mij op 2 weekenden voor ik door had dat ik een stuk tekst te snel had weggeklikt >:) Het word nl. (achteraf gezien) duidelijk aan je verteld dat je over de brug moet naar een stad :)

Verwijderd

Topicstarter
Zeg mensen, ik vind 't heel aardig van jullie dat jullie mij zo proberen te helpen, maar ik ben allang in Terrant >:) (bij vorige post ook al). Ik heb 't hele riool al leeg, en wat van die bende aan t' begin van de stad al gedaan. :o

Maar wat ik niet kan vinden is de persoon waarbij ik de ring in kan leveren. |:( Er zou volgens mijn broer (die onderant allang verder is) een butler moeten staan die je dood kan slaan en de sleutel van kan krijgen om de deur naar de "geheime gang" in de linkerdeur in P. Schuyler&Sons.

Duss, nog ideen?

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Je bent dus in het gebouw waar Magnus de dwerg voor staat? Als daar overdag niemand staat is er iets goed mis. Maar goed, dan nog ken je lockpicken, open lock casten of met dynamiet de deur op blazen. ;)

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Verwijderd

Op dinsdag 26 maart 2002 20:45 schreef TheM het volgende:
Zeg mensen, ik vind 't heel aardig van jullie dat jullie mij zo proberen te helpen, maar ik ben allang in Terrant >:) (bij vorige post ook al). Ik heb 't hele riool al leeg, en wat van die bende aan t' begin van de stad al gedaan. :o

Maar wat ik niet kan vinden is de persoon waarbij ik de ring in kan leveren. |:( Er zou volgens mijn broer (die onderant allang verder is) een butler moeten staan die je dood kan slaan en de sleutel van kan krijgen om de deur naar de "geheime gang" in de linkerdeur in P. Schuyler&Sons.

Duss, nog ideen?
Let eerst even op of je op de juiste patch zit (het spel was oorspronkelijk vrij buggy). Vervolgens, je bent in Tarant, je weet waar je moet zijn, de precieze locatie staat in je logboek en als het goed is kun je het ook terugvinden op de stadskaart.

Voorzover ik weet kun je "gewoon" daar naar binnen gaan, je moet vervolgens babbelen met die "butler", een beetje aandringen qua dialoogopties en hij gaat dood (raar maar waar) en je vindt bij hem een sleutel, de trapdoors in het pand zijn verder eenvoudig.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga 'm gewoon weer uninstallen en opnieuw installeren+patch en dan opnieuw beginnen, want dit is geen succes (en ik heb al meerdere tips/walkthough's gelezen hoe 't wel moet).

Nouja thx allemaal, schijnbaar heeft niemand dit probleem (geen magnus, geen butler) meegemaakt.

Leuk spel, goed verhaal alleen die frame dumps en de bugs zijn ff wat :(.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:42

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

weet iemand toevallig nog een goede winkel / online shop waar ik dit spel kan bestellen? kan hem niet vinden :'(

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Verwijderd

Op donderdag 20 juni 2002 12:58 schreef sh4d0wman het volgende:
weet iemand toevallig nog een goede winkel / online shop waar ik dit spel kan bestellen? kan hem niet vinden :'(
Free Record Shop (tijdelijk niet leverbaar staat er wel bij)

http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?ProductID=79315

22 Euro 99

Dixons (ook tijdelijk niet leverbaar):

http://www.dixons.nl/Store/productList/ProductSearch.asp?ProductSearch=arcanum

44 Euro 95

Amazon UK (levering binnen 24 uur - zal wel binnen een week zijn voor Europa):

http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B000056B1R/ref=sr_aps_videogames_1_1/026-2197929-4158003

27 GBP 99 nieuw of 18 pond gebruikt.
Pagina: 1