Toon posts:

bigtower of toch een miditower?? (airflow)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
eeejz,

Ik wilde een nieuwe kast kopen met een goede airflow.. k zit duz te twijfelen tussen een aopen hq45 (midi) en hq08
(big) wat adviseren jullie mij??

ps. nog adviezen van een kast van +/- €100 met voeding?

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
HQ08 Pakken :). Of de HX08. Zijn fijne kasten. Maar als je weinig ruimte hebt om je kast neer te gooien moet je een H*08 pakken. Als dat geen probleem is: pak een H*08 Like me *D

Verwijderd

Topicstarter
eeej goos,

hoe warm word je pc?? en die fans bovenin werken die goed??

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Op maandag 25 maart 2002 21:28 schreef rdl het volgende:
eeej goos,

hoe warm word je pc?? en die fans bovenin werken die goed??
Mijn hardeschijf word nu eruh goed gekoelt!! scheelt zeker wel 10 graden 8-)

• bart1234
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-11-2014
Voor €100 koop je een fijne In-Win S serie incl 300w voeding, en houd je nog wat over ook :) Zit voor en achter al een roostertje, kwestie van fan d'r in hangen. Als je dan je kabels netjes wegwerkt kun je een alleraardigste airflow creëren :) Heb je iets meer te besteden, dan zou ik voor de airflow iig voor een bigtower gaan :)

Verwijderd

Die Aopen kasten zijn wel lekker stil in vergelijking met mijn el-cheapokast. Echt wel relaxed qua geluid. Verder nog nooit mee gemod ofzo, dus over de flow kan ik je nix vertellen. Ik ben trouwens heel erg bigtower-fan dus jah.,.. ik ben niet objectief :)

Verwijderd

Kijk bij aopen eens bij de H600 serie. Mooie kast en standaard veel gaten voor blowholes. 'k heb hem gezien voor €108,- Goedkoper dan de bigtower van Aopen die nu zo geprezen wordt... En die tegen valt door de beroerde airflow!
Pagina: 1