Toon posts:

[UT] Dubbel geconnect naar servers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Okeej, ik heb de search ereens bij gepakt, maar daar stond niets in. Dus hier mijn probleem :) :

Elke keer als ik UT probeer te spelen, maakt UT 2x verbinding naar de server. Dat betekend dat zowel ik als een kopie van mij in het spel rondlopen. We maken de zelfde bewegingen en we zeggen hetzelfde enzo. Ik ben echter verbonden met maar één client. UT opnieuw installeren helpt niet, een verse 436 install (upgrade vanaf 400) doet hetzelfde. Mods/mutators, het maakt geen verschil. De ingestelde verbinding helpt ook niets.

Hieronder een lijstje data, over mijn PC en mijn brakke servertje (waar het probleem ergens zit ben ik bang ;( ):

Mijn PC
AMD 1200
512 MB RAM

Windows 2000
Sygate Homenetwork client (geïnstalleerd, het is geen vereiste voor een internetverbinding)

Brakke server
Pentium I 90 MHz
32 MB RAM
Chello kaartje
Realtek netwerkkaartje
Windows 98se ( :'( )
Sygate Homenetwerk server
ZoneAlarm
OmniHTTPd (webservertje)
Remote Administrator

Het servertje upgraden naar 2K gaat niet, dat draait niet. En roep alsjeblieft niet Linux/FreeBSD oid, want daar begin ik vanavond niet meer aan :)

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Thx alvast!

Als je meer data wilt, zeg het even :)

• Sponge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-11 18:00

Sponge

Serious Game Developer

Hier heb ik echt nog nooit van gehoord...

En als je verbind op andere servers?

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
vaag weet je zeker dat je je zelf niet 2 keer ziet ? Vraag anders keer of iemand ander kijkt als je verbonden bent met de server.

Verwijderd

Topicstarter
Tot nu to gebeurt het me op elke server.

Iedereen kan mij en de kopie zien. Zien én neerschieten. Dat is dus wel apart. Ik kan dus ook een echte suicide plegen :)

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-11 14:40

Basszje

Reisvaap!]

Wel Vet, krijg je sneller monster kills :P .
Is het trouwens zo dat als je kopie sterft je zelf ook sterft :? .. ( a glitch in the matrix :? :P )

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 26 maart 2002 01:35 schreef Basszje het volgende:
Wel Vet, krijg je sneller monster kills :P .
Is het trouwens zo dat als je kopie sterft je zelf ook sterft :? .. ( a glitch in the matrix :? :P )
Nee, als hij dood gaat, blijf ik leven. Ik kan mezelf dus ook killen enzo. Als ik suicide gaan we wel allebei dood.

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
dat is nieuw! :)
geen idee hoe dat komt

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb even 2 demo'tjes gemaakt, door gewoon naar een random server te connecten. Kijk maar eens. Je kan zie hier downloaden.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Ziet er wel geinig uit :)

Maareh ik heb hier wel vaker van gehoord en zal ff rondneuzen of iemand een oplossing weet.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Verwijderd

Supervaag probleem!

Ik heb geen idee hoe je dit oplost helaas...

Succes!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Dit is wel heel erg wazig. Nog nooit last van gehad maar ik zal wel raar opkijken als een kerel constant door de muur wil lopen :D

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 26 maart 2002 08:37 schreef Taro het volgende:
Ziet er wel geinig uit :)

Maareh ik heb hier wel vaker van gehoord en zal ff rondneuzen of iemand een oplossing weet.
Thx! :)

Zou wel tof zijn als je iets vindt... het is wel lastig namelijk :)

Verwijderd

Topicstarter
Taro, niks gevonden? :'(

Verwijderd

En als je nu direct via de internetverbinding connect ipv de server.
Doet het probleem zich dan nog voor ?
Als het niet zo is, dan weet je in ieder geval dat het aan de server ligt.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 26 maart 2002 19:38 schreef Deeper het volgende:
En als je nu direct via de internetverbinding connect ipv de server.
Doet het probleem zich dan nog voor ?
Als het niet zo is, dan weet je in ieder geval dat het aan de server ligt.
Geen optie, dan moet ik de boel hier flink verbouwen. Mijn PC staat op zolder, en de hub/modem/server allemaal in de kelder ;(

Verwijderd

Tja... het is eigenlijk wel de beste manier om er achter te komen.

Misschien moet je ff andere proxy software installeren en dan nog eens proberen.
Op dinsdag 26 maart 2002 21:35 schreef Quezzi het volgende:

[..]

Geen optie, dan moet ik de boel hier flink verbouwen. Mijn PC staat op zolder, en de hub/modem/server allemaal in de kelder ;(
Pagina: 1