Asus P3C-D Trouble....

Pagina: 1
Acties:

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-08 18:49

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Topicstarter
Ik heb gisteren op de PC-Discount in Maastricht een Asus P3C-D (dual slot1)met hardware revisie 1.12 gekocht. Na het verzamelen van twee PII-350Mhz (100FSB) en wat Rimm geheugen (PC800) heb ik alles in elkaar gezet en proberen aan te zetten. Alles start op maar via de pc speaker komt het volgende: BEEEEEEP BEEP BEEP BEEP (dus 1x lang en daarna 3x maal kort). Geen beeld (AGP) en hij boot niet verder door. Ik heb dus al vanalles geprobeerd, andere voeding met speciale AUX connector, ander RIMM geheugen, 1 processor met terminator, jumper-(less). Het enigste wat het misschien zou kunnen zijn, zijn de processors omdat dit geen 133Mhz fsb zijn(wat al vaker is langs gekomen op GoT). Ik heb ook geen PCI videokaart dus dat gaat ook niet.

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

Verwijderd

dan overklok je pentium2 naar 133

misschien heb je wel massel en start het op

• Dukey

Dukey

Topicstarter
Heb ik ook al geprobeerd. Doet ie zelfs, denk ik dan. Inmiddels zie ik nog steeds niks op het beeld, maar boot hij wel verder door naar de hardeschijf. Maar nog steeds die biepjes en geen beeld :(

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 10:34
Moet bijna wel je videokaart zijn, die BEEEEEp, BEEP BEEP BEEP is altijd je vga kaart (d8 ik)
Koop anders gewoon een pci videokaartje, die komen altijd van pas zoals je ziet. Die dingen kosten geen hol meer

• Dukey

Dukey

Topicstarter
Ik vind het zo raar dat ie niks laat zien met die AGP kaart. Voorwat zou ie dan wel wat laten zien met een PCI kaart. Het valt natuurlijk wel te proberen ja.

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 10:34
Op maandag 25 maart 2002 21:58 schreef RAID-0 het volgende:
Ik vind het zo raar dat ie niks laat zien met die AGP kaart. Voorwat zou ie dan wel wat laten zien met een PCI kaart. Het valt natuurlijk wel te proberen ja.
Maybe is je kaart/slot wel gewoon dood ?
Dat kan hoor, a-la-minuut terwijl hij aanstaat zelfs (heb het zelf gezien, probeerde per ongeluk of mijn vga kaart hot-swap was :P )

• Dukey

Dukey

Topicstarter
Het is opgelost!!! De tip van Dreamstar was doorslaggevend!!! Ik heb nu dus beeld via een PCI kaartje en geen BEEEEEEP BEEP BEEP BEEP meer.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/eisbar/01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/eisbar/02.jpg

Pagina: 1