ik heb thuis 2 pc's dmv. een hubje met elkaar verbonden(utp), dit werkt goed, echter boven staat ook een pc deze zou ik ook willen aansluiten, er ligt al een coax-kabel van een vorig experimentje, en ik heb 2x 10 mbit kaartjes, mijn vraag is, als ik die 10 mbit kaart bij de 100mbit kaart in de pc stop. kunnen alle drie de pc's met elkaar communiceren / elkaar vinden in het netwerk?
wel het is absoluut mogelijk om meerdere netwerk kaarten in 1 pc te raggen en dat het werkt ,dus zou het eens proberen, 100% zekerheid heb je niet aangezien het upt, en coax is... s6
Heb ik ook een keer geprobeerd (coax en utp kaarten in 1 pc) maar dan kiest ie toch voor coax en ken je niks met utp doen...
was dat niet z'n comba kaart. want daar kan het inderdaad niet mee.
want je moet beide computers ze kunnen zien dan ..... lijkt mij.
want je moet beide computers ze kunnen zien dan ..... lijkt mij.
Nee. Twee aparte kaarten. Hij koos altijd voor de coax... (windows wil schijnbaar niet sneller gaan).
Verwijderd
Heb hier ook 1 100Mb en 1 10Mb coax kaartje inzitten.
Geen probleem hoor.
Kaarten mogen niet in hetzelfde IP segment zitten, denk dat je dat hebt gedaan. (en ook niet hezelfde netwerknummer hebben onder novell)
Geen probleem hoor.
Kaarten mogen niet in hetzelfde IP segment zitten, denk dat je dat hebt gedaan. (en ook niet hezelfde netwerknummer hebben onder novell)
Verwijderd
Tevens geld dan dat de PC waar je de 2 kaarten in stopt moet gaan routeren.
Netbeui is niet routeerbaar, IP en IPX wel, alleen kan een standaard Win 9x en ME doos dit niet. Dan zul je op deze PC toch moeten overgaan op: Linux, Win NT/2000, Novell, FreeBSD, OS/2, etc. (echte OS'en dus
)
Netbeui is niet routeerbaar, IP en IPX wel, alleen kan een standaard Win 9x en ME doos dit niet. Dan zul je op deze PC toch moeten overgaan op: Linux, Win NT/2000, Novell, FreeBSD, OS/2, etc. (echte OS'en dus
...of natuurlijk wat router software draaien, dan kan Win9x het ook. vziw diet WinRoute dit.
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Pagina: 1