ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Moderatiekwesties Frontpage horen op TMF. Ik move 'm ff.
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Mag wat mij betreft best wel op +2. We moeten uitkijken dat we met het TMF niet weer te negatief gaan modden en te streng gaan kijken, zeker nu we in principe structureel meer invloed hebben. Ik vind persoonlijk dat gemiddeld gezien reacties te laag staan na een TMF rush. Vaak staan ze ervoor te hoog en erna te laag IMO. Een reactie als deze kan volgens de faq best wel op 2:Op maandag 25 maart 2002 21:25 schreef Netman867 het volgende:
* KeX zal de zaak eens 'inkijken'
Ik neem aan dat je deze bedoelt? Die staat op +1 IMO goed
* KeX denkt dat het nuttig is dat alle LM'ers nog eens een keer de faq doorlezen om zich weer eens af te vragen of ze zelf ook niet ietwat aan de strenge kant modden+2: Hierzo komen reacties die ietwat toegevoegde waarde hebben. De behulpzame antwoorden op een vraag, het aanreiken van een linkje voor verdere informatie, het aangeven/verduidelijken van de impact van het nieuwtje. ...
Ik heb mezelf er wel eens op betrapt als ik te fanatiek ging analyseren. Vat dit bijdeweg niet op als zware kritiek, want ik vind dat het op fp-modgebied op het moment erg goed gaat.
Ik ben dan wel geen LM, maar ik betrap mezelf er ook regelmatig op dat ik alleen maar naar beneden mod. Dat is natuurlijk niet altijd goed. Een +2 is ook niet heel hoog ofzo.Op maandag 25 maart 2002 21:43 schreef KexDaFlex het volgende:
[..]
*verhaal*
* Heineken gaat idd de VGV maar eens lezen
DankOp maandag 25 maart 2002 21:25 schreef Netman867 het volgende:
* JumpStart zal de zaak eens 'inkijken'
Ik neem aan dat je deze bedoelt? Die staat op +1 IMO goed
Deze van Femme kreeg een 'troll' sticker (!!)
SledgeHammer is uitgerust met RAS (Reliability, Availability, Serviceability) features zoals Chipkill (hotswapping van geheugen modules, voorkomt downtime als geheugenchips uitvallen), MCA (Machine Check Architecture) en ECC foutcorrectie op de L1 en L2 caches, translation look-aside buffers en het geheugen.
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
* Renegade wandelt er ook ff doorheen 
edit:
Open deur
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=487833
(als in, het linkje wat hij geeft staat ook op de site van the register)
Open deur
(als in, het linkje wat hij geeft staat ook op de site van the register)
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Pagina: 1